Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-25@10:58:35 GMT

سفر ترامپ به کره‌جنوبی با پرونده کره‌شمالی

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۵۵۷۹

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، کاخ سفید اعلام کرد: دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در جریان سفرش به ژاپن برای شرکت در نشست گروه 20 توقفی نیز در سئول خواهد داشت و با مون جائه این، رئیس جمهوری کره جنوبی دیدار خواهد کرد.

کاخ سفید افزود: آنها به همکاری نزدیک‌شان در خصوص تلاش‌ها برای دستیابی به خلع تسلیحات اتمی کره شمالی که به صورت کامل قابل تأیید باشد، ادامه خواهند داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترامپ و مون درباره مسائل مهم کشورهای‌شان نیز مذاکره خواهند کرد.

دفتر ریاست جمهوری کره جنوبی نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد: این دو رهبر در باره ایجاد صلح پایدار از طریق خلع تسیلحات اتمی کامل شبه جزیره کره نه فقط کره شمالی مذاکره خواهند کرد.

از زمان شکست نشست ماه فوریه ترامپ با کیم جونگ اون رهبر کره شمالی در ویتنام، تلاش‌های او برای خلع تسلیحات اتمی شبه جزیره کره به حالت تعلیق درآمده است. از آن زمان به بعد کره شمالی برخی از آزمایش‌های موشکی خود را از سر گرفته است.

 

منبع: فرارو

کلیدواژه: دونالد ترامپ کره شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۵۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح اتمی + عکس

به گزارش جماران؛ اخیراً در فضای رسانه‌ای توئیتی مبنی بر آمادگی جمهوری اسلامی ایران بر ساخت سلاح اتمی منتشر شده است. با مروری بر بیانات مقام معظم رهبری در سال‌های مختلف در می‌یابیم که در دکترین دفاعی- امنیتی جمهوری اسلامی ایران چنین رویکردی وجود ندارد و توئیت منتشر شده به هیچ عنوان با بیانات رهبر انقلاب اسلامی و سیاست‌های کلان جمهوری اسلامی تطابق ندارد.

اینفوگرافی طراحی شده توسط مرکز اسناد انقلاب اسلامی نشان‌دهندهٔ تمام "نه"های رهبر انقلاب به سلاح اتمی است.

 

دیگر خبرها

  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح اتمی + عکس
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • پیروزی ترامپ و بایدن در انتخابات مقدماتی پنسیلوانیا
  • اعلام جنگ علیه ترامپ!
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • ترامپ محدودیت‌های جدید در پرونده کلاهبرداری خود را پذیرفت
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد
  • نخستین شاهد پرونده ترامپ کیست؟