Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد بارکزهی درگفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: با توجه به وضعیت نامناسب آسفالت محور مواصلاتی «مهرستان- ایرانشهر» عملیات اجرایی بهسازی و روکش آسفالت این محور به طول ۱۹ کیلومتر آغاز شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده مهرستان افزود: مبلغ اعتبار این پروژه یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال است.

وی بیان داشت: به منظور جلوگیری از بروز هرگونه حادثه احتمالی از کلیه رانندگان و همشریان که قصد تردد از محور مذکور را دارند خواهشمند است، ضمن توجه به علائم هشدار دهنده و همکاری با عوامل راهداری با احتیاط کامل در این مسیر تردد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارکزاریی ادامه داد: آسفالت محور روستایی کریم آباد به طول ۴ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیون تومان، موج تراشی راه های روستایی شهرستان مهرستان به طول ۷۰۰ کیلومتر و به صورت مستمر، نصب علائم ایمنی در محور ها و ایمن سازی مدارس حاشیه راه و همچنین اهدای ۳۵۰ کلاه ایمنی و ۱۵۰ عدد کپسول آتش نشانی بین وانت بارها ازجمله اقدامات اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای مهرستان است.

کد خبر 4618335

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان مهرستان ایرانشهر آسفالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۵۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برفروبی ۱۶۰۰ کیلومتر باند از راه‌ های استان مرکزی

تین نیوز

رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی از برفروبی ۱۶۰۰ کیلومتر باند از راه های استان خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، میثم سیفوری رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی با اشاره به بارش برف در برخی محورهای استان در دو روز گذشته اظهار کرد: سامانه بارشی از عصر روز یکشنبه وارد استان شده و طی این مدت نیروهای راهداری ۱۶۰۰ کیلومتر باندراه از محورهای استان را برف روبی کرده اند.

وی افزود: همچنین به منظور جلوگیری از یخ زدگی سطح جاده ها و انسداد محورها ۱۹۰ تن مخلوط شن و نمک نیز استفاده شد.

رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی گفت: در گردنه های کوهستانی به ویژه گردنه های زالیان، نقره کمر تفرش و همچنین محورهای اراک- ازنا، خنداب-ملایر و خمین –الیگودرز و همچنین وفس کمیجان، شاهد بارش برف بودیم؛ سایر محورهای ارتباطی استان مرکزی نیز بارش باران به همراه داشت.

سیفوری گفت: طی این مدت ۱۲۰ نیروی انسانی و ۷۵ دستگاه انواع ماشین آلات نیز درگیر برفروبی در سطح جاده های استان بودند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ۴۶ کیلومتر از جاده های استان اصفهان روکش آسفالت شد
  • تشییع پیکر کودک شهید در خاش
  • جایگزینی بیش از ۳۰ کیلومتر نیوجرسی جای گاردریل در جاده‌های مازندران
  • ۳ هزار و ۷۵۰ کیلومتر خط کشی در راه‌های استان همدان
  • آغاز عملیات اجرایی پتروپالایشگاه شهید سلیمانی و راه‌اندازی ۲ پروژه پالایشی در ۱۴۰۳/ افزایش ۷ درصدی تولید بنزین در سالی که گذشت
  • احداث ۱۵ کیلومتر دیواره ساحلی در محور پلدختر به خرم آباد
  • ۵ کیلومتر دیوار بتنی در حاشیه محور خرم‌آباد - پلدختر احداث می‌شود
  • برفروبی ۱۶۰۰ کیلومتر باند از راه‌ های استان مرکزی
  • برف‌روبی ۱۶۰۰ کیلومتر از راه های استان مرکزی
  • محور ملکان میاندوآب _ملکان پرترددترین محور آذربایجان‌غربی شد