Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@09:06:54 GMT

بارش باران در برخی محورهای مواصلاتی کشور

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۵۶۴۳

بارش باران در برخی محورهای مواصلاتی کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ نادر رحمانی در این باره گفت: هم اکنون برابر آخرین گزارش‌های دریافتی شاهد بارش باران در چهار محور استان اصفهان از جمله اصفهان – شیراز، اصفهان – شهرکرد، قم – کاشان، نائین – یزد هستیم که در پی آن به رانندگان توصیه می‌کنیم حتماً با سرعت مطمئنه در این مسیرها حرکت کنند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های کشور نیز گفت: ترافیک مسیر آزادراه قزوین به کرج در محدوده پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس و در ادامه آزادراه کرج به تهران در محدوده پل فردیس تا پل کلاک و محدوده گرمدره و مسیر تهران-قم هر دو مسیر رفت و برگشت نیمه سنگین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سایر محورهای مواصلاتی از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردارند.

کد خبر 4618339

منبع: مهر

کلیدواژه: سرهنگ نادر رحمانی جاده بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۵۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدوده طرح ترافیک تهران تغییر می‌ کند؟

شهریار افندیزاده با اشاره به اثرگذاری مستقیم و همه‌جانبه سیاست قیمت‌گذاری، محدوده‌های ترافیکی بر زندگی شهروندان، گفت: نیازمند بررسی اثر اقتصادی، اجتماعی و زیست‌محیطی، محدوده‌های ترافیکی در کنار اثرات حمل و نقلی در سطح شهر تهران هستیم و برای انجام این مقوله همیاری و همفکری جامعه علمی و دانشگاهی کشور مورد نیاز است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران در این رابطه افزود: «بر اساس حکم سی و هفتم برنامه چهارم تحول و پیشرفت شهر تهران، شهرداری موظف است به منظور حفظ محیط‌زیست و کاهش آلودگی هوا، نسبت به مطالعه و بازنگری در ماهیت و شیوه اعمال محدودیت‌های مکانی و زمانی تردد خودرو‌ها در تمامی مناطق شهر متناسب با سطح پیمایش، عوارض ازدحام و آلایندگی و ارائه مدل جایگزین تا حداکثر یک سال پس از ابلاغ برنامه اقدام کند.»

افندیزاده با بیان اینکه حدود چهار سال از اجرایی شدن شیوه جدید کنترل محدوده‌های ترافیکی شهر تهران می‌گذرد گفت: در شرایط فعلی، آسیب‌شناسی و امکان‌سنجی بهبود آن ضروری به نظر می‌رسد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران با بیان اینکه انجام مطالعات بازنگری محدوده‌های ترافیکی در مرحله انتخاب مشاور است، افزود: از جامعه دانشگاهی و علمی کشور تقاضا شده است که در خصوص آسیب‌شناسی، مقایسه عملکردی و ارزیابی نقاط قوت و ضعف محدوده‌های ترافیکی فعلی (طرح ترافیک و کاهش آلودگی هوا) و مقایسه با روش‌های پیشین (طرح ترافیک و زوج یا فرد)، بررسی اثرات حمل و نقلی، اجتماعی و زیست محیطی طرح فعلی بر محدوده‌ها و تمامی مناطق شهر از جمله موارد مورد بررسی خواهند بود.

به گفته افندیزاده «بررسی لزوم توسعه یا کاهش تعداد و جغرافیای محدوده‌های ترافیکی، بررسی انواع شیوه‌های محاسبه عوارض مانند تراکم مبنا (هزینه ازدحام)، مسافت مبنا، مسیر مبنا و انتخاب شیوه مناسب قیمت‌گذاری محدوده‌های ترافیکی، نحوه اعمال تخفیف‌های ورود به محدوده‌ها برای خودرو‌های برقی و هیبریدی، ساکنین محدوده‌ها، ورود در ساعات غیراوج و ... موضوعاتی است که آمادگی داریم با ما همکاری لازم را داشته باشند.»

منبع: فارس

tags # طرح ترافیک سایر اخبار چرا مو‌های بدن زنان کمتر از مردان است؛ آیا زنان مردان پشمالو را بیشتر می‌پسندند؟ مغز آلبرت انیشتین از مغز یک نئاندرتال کوچک‌تر بود! آیا انسان‌های اولیه عاشق می‌شدند؟ آنها چگونه همسر خود را انتخاب می‌کردند؟ قدیمی‌ترین راز تاریخ فاش شد؛ اول مرغ بود یا تخم‌مرغ؟!

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین / بارش باران در بعضی محورهای مواصلاتی
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک نیمه سنگین در جاده‌های چالوس و فیروزکوه
  • ترافیک سنگین و نیمه‌سنگین در برخی از محورهای مواصلاتی
  • آخرین وضعیت راه‌ها؛ ترافیک سنگین در محورهای برون شهری کشور
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۲۶ فروردین /بارش باران در محورهای مواصلاتی ۵ استان
  • آخرین وضعیت راه‌ها؛ حجم ترافیک در تمام محورهای شمالی سنگین‌تر شد
  • بار ترافیکی سنگین، چالوس را یکطرفه کرد
  • آخرین وضعیت راه‌ها؛ محور چالوس آزادراه تهران _ شمال قفل شد
  • جزییات جدید محدوده طرح ترافیک تهران
  • محدوده طرح ترافیک تهران تغییر می‌ کند؟