Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار همدان با تبيين خط مشي دولت دوازدهم بر اساس تدبير، عقلانيت، شفافيت، صداقت و اعتدال گفت: ملاک ما شايسته سالاري است و فرمانداران بايد براي خدمت به مردم تلاش کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان به نقل از روابط عمومی استانداری همدان، «سيد سعيد شاهرخي» در آيين تکريم و معارفه فرماندار ويژه ملاير گفت: ملاک ما در انتخاب مسئولان شايسته سالاري و اصل قرار دادن مردم و اولويت ما استفاده از نيروهاي بومي است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار همدان  با تاکيد بر اينکه بکارگيري نيروهاي بومي در استان بايد تقويت شود ادامه داد: 90 درصد مديران استان بومي هستند و در حال حاضر 170 پست مديريتي داريم که از اين تعداد 160 مدير بومي است.

 

استاندار همدان با تاکيد بر اينکه مديران استان بايد در راستاي خط و مشي دولت حرکت کنند گفت: مديران بايد با توجه به شرايط حساس کنوني براي بهره روي بهتر از زمان و منابع بهترين استفاده را داشته باشند.

وی رونق توليد را لازمه بهبود معيشت و اشتغال مردم دانست و افزود: به طور قطع رونق توليد تنها با حمايت از سرمايه گذاران بويژه بخش خصوصي محقق مي شود.

 

شاهرخي با اشاره به بيانات رهبر معظم انقلاب در جمع کارگزاران نظام اظهار داشت: طبق تاکيدات رهبري تقوا و امانتداري بايد به عنوان مهمترين شاخص مورد توجه مديران و مسئولان باشد.

 

وي يادآور شد: در شرايطي که دشمنان نظام و در راس آن آمريکا ملت ايران را مورد هدف قرار داده، تنها راه موفقيت مقاومت و استقامت است.

 

استاندار همدان در عين حال توجه به معيشت، شايسته سالاري، بهبود و رونق اقتصادي و حل مشکلات مردم را از اولويت هاي مهم در انتخاب فرماندار جديد ملاير عنوان کرد و گفت: فرماندار جديد ملاير سوابق درخشاني در حوزه اقتصادي دارد که اميدواريم براي رفع مشکلات اقتصادي استان و شهرستان ملاير گام هاي اثرگذاري بردارد.

 

شاهرخي ضمن تقدير از خدمات باب الله فتحي فرماندار پيشين ملاير بيان کرد: استان همدان يکي از استان هاي امن کشور است و امروز چالش امنيتي در اين استان نداريم و حوزه اقتصاد مهمترين اولويت است.

در اين آيين از خدمات باب الله فتحي تقدير و قدرت الله ولدي به عنوان فرماندار جديد ملاير معرفي شد.

پایان پیام/89

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان ماه مبارک رمضان قرآن خبرگزاری شبستان حضرت خدیجه س سبک زندگی اسلامی جزء خوانی قرآن کریم حرم حضرت معصومه س آمریکا بیرجند شایستگی مدیران استاندار همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۵۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۳ درصدی بارش‌ها درهمدان

ایسنا/همدان مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان همدان با بیان این‌که تاثیر بارش‌های اخیر بر حجم آب سدها در روزها و یا ماه آتی مشخص می‌شود، گفت: میزان متوسط بارش‌های سال آبی جاری تاکنون ۲۷۵ میلیمتر است که نسبت به میانگین بلند مدت با حجم بارندگی ۲۴۳ میلیمتر ۱۳ درصد افزایش داشته است.

رضا اخلاص‌مند در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: در حال حاضر حدود ۳۳ میلیون متر مکعب از حجم آب سد کلان ملایر یعنی حدود ۷۳ درصد حجم آن پر است.

اخلاص‌مند ادامه داد: بیشتر حجم آب مصرفی سد کلان ملایر برای تامین آب شرب شهر ملایر استفاده می‌شود و بخش از آن نیز برای تامین حق‌آبه چند روستای پایین‌ دست سد مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به جریان رودخانه کلان ملایر، افزود: سدهای هشت گانه استان همدان از نظر پایداری و کنترل سیلاب‌های احتمالی وضعیت مطلوبی دارند .

اخلاص مند در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر ۲۹ درصد از حجم سد اکباتان همدان آب دارد، افزود: ذخیره فعلی سد اکباتان تقریبا ۱۰ میلیون مترمکعب شده است.

وی از میزان بارش‌های ایستگاه سد اکباتان با میانگین ۲۴۸ میلیمتر یاد کرد و افزود: تنها ایستگاهی که میانگین بارش‌های آن به نسبت بلند مدت تا کنون کاهش داشته، ایستگاه سد اکباتان با میانگین ۲۵۴ میلیمتر بوده که سه درصد به نسبت بلند مدت کاهش داشته است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای همدان خاطرنشان کرد: در حال حاضر از سد اکباتان برداشتی نمی شود و این سد بعنوان ذخیره استراتژیک برای فصول زراعی درنظر گرفته شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فرماندهی انتظامی همدان در تمامی حوزه‌ها کارنامه درخشانی دارد
  • برگزاری هفتمین نمایشگاه قرآنی استان همدان به میزبانی ملایر
  • افزایش ۱۳ درصدی بارش‌ها درهمدان
  • اهدای بیش از یک هزار و ۷۰۰ جلد کتاب به کتابخانه عمومی دانشجو در ملایر
  • جان گرفتن دوباره تالاب آق گل ملایر
  • مهمترین کانون برای جهش تولید روستاها هستند
  • راه‌اندازی کارگاه و کارخانه‌های تولیدی بومی
  • افزایش تعاملات دادستانی و شهرداری با رویکرد حل مشکلات مردم
  • دستور استاندار کردستان به مدیران جهت اجرای شعار سال در استان
  • افزایش سرمایه اجتماعی و رضایتمندی مردم در گرو مبارزه با فساد