Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعضای کمیته مسئول آرایش دوباره نیروها و سازمان بنادر دریای سرخ و تیم بازرسی سازمان ملل و برنامه توسعه سازمان ملل در نشستی سازوکار مربوط به بازرسی در بندر الحدیده را بررسی کردند. ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، در جریان این نشست، کمیته ای فنی متشکل از مسئولان سازمان بنادر دریای سرخ تشکیل شد تا با تیم بازرسان سازمان ملل برای تدوین سازوکاری در آینده برای تیم بازرسان جلسه بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد القادری عضو کمیته مسئول استقرار دوباره نیروها در الحدیده گفت: کمیته فنی در سازمان بنادر دریای سرخ تشکیل شده و کار خود با تیم سازمان ملل را از شنبه آینده آغاز خواهد کرد.

وی افزود: تیم کارشناسان محلی گزارش نهایی نیازهای بندر و پروژه های ضروری برای اجرای آن را در 25 ماه مه جاری ارایه خواهد داد.

لولسیگارد: به دنبال ایجاد مناطق عاری از سلاح در الحدیده هستیم

رئیس کمیته مسئول آرایش دوباره نیروها در استان الحدیده در یمن گفت که برای ایجاد مناطق عاری از سلاح در این استان تلاش می کند.

سازمان ملل : آرایش دوباره ارتش و کمیته‌ مردمی در الحدیده مطابق برنامه پیش می‌رود

بر اساس گزارش النشره، مایکل لولسیگارد رئیس کمیته مسئول آرایش دوباره نیروها در الحدیده در کنفرانس مطبوعاتی در نیویورک تصریح کرد: "ما در تلاش برای تدوین سازوکار مشخصی برای تعیین اینکه چه کسی در گارد ساحلی برای حفاظت از بنادر کار خواهد کرد، هستیم."

وی افزود: باید تدابیری امنیتی برای حفاظت از بنادر الحدیده وجود داشته باشد. ما در تلاش برای ایجاد مناطق عاری از سلاح در الحدیده هستیم.

لولسیگارد دو روز پیش از بنادر استان الحدیده برای اجرای آرایش دوباره نیروها بازدید کرد.

وی افزود: ما هم اکنون در تلاش برای تامین گذرگاههای برای انتقال کمک های انسانی در الحدیده هستیم. از بندر الحدیده برای اطمینان از توانایی آن جهت لنگر گرفتن کشتی ها بازدید خواهیم کرد.

رئیس کمیته مسئول آرایش دوباره نیروها در الحدیده بر لزوم پایبندی کامل به اجرای توافق مربوط به استان الحدیده تاکید کرد و گفت: هدف اساسی این کمیته عاری کردن بندر الحدیده از هرگونه مظاهر نظامی گری است تا اینکه برای دریانوردی مناسب باشد و زیر نظر گارد ساحلی که بعدا تعیین خواهد شد، قرار داشته باشد.

انتهای پیام/

R7969/P/S8,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط آخرین تحولات یمن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آخرین تحولات یمن آخرین تحولات یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۵۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۹۲۹۰ کیلوگرم گوشت و مرغ غیربهداشتی در یک سردخانه در شهر درگهان

رئیس کمیته تنظیم بازار و خدمات گمرکی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم از کشف و معدوم‌سازی ۹۲۹۰ گوشت قرمز و مرغ تاریخ گذشته در یکی از سردخانه‌های شهر درگهان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از هرمزگان و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم، منصور عظیم‌زاده اردبیلی اظهار کرد: نیروهای بازرسی فعال ستاد اجرایی خدمات سفر قشم شامل بازرسان کمیته بازرسی، نظارت و رسیدگی به شکایت‌ها و بازرسان شبکه بهداشت و درمان در بازدیدهای میدانی و براساس گزارش‌های مردمی در شهر درگهان، موفق به کشف ۹۲۹۰ کیلوگرم گوشت قرمز و مرغ تاریخ گذشته شدند.

وی افزود: این واحد متخلف به دلیل نگهداری گوشت قرمز و مرغ در شرایط غیربهداشتی با دستور مقام قضائی و قاضی کشیک شهرستان پلمب شد و برای امحا و معدوم‌سازی آن اقدامات لازم صورت گرفت.

رئیس کمیته تنظیم بازار و خدمات گمرکی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم اضافه کرد: همچنین یک واحد صنفی رستوران در روستای کووه‌ای و یک رستوران در شهر درگهان به دلیل تأمین مواد غذایی خود از یک مجموعه متخلف با اخذ دستور قضائی تا اطلاع ثانوی پلمب شدند.

به گفته عظیم‌زاده اردبیلی، مجموعه سازمان منطقه آزاد قشم انتظار دارد تا دستگاه قضائی در صورت مشاهده تخلف، برخورد قاطع و بازدارنده در چارچوب قوانین را به سبب ایجاد بازدارندگی و جلوگیری از تخلف واحدهای صنفی انجام دهد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نیروهای بازرسی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم از بیست‌وپنجم اسفند سال گذشته تاکنون در قالب کمیته‌های مختلف در سطح جزیره و به صورت شبانه‌روزی در حال بررسی فعالیت صنوف مختلف هستند و در این مدت چندین واحد متخلف تعطیل و مواد غیربهداشتی آنان هم امحا شده است.

کد خبر 739582

دیگر خبرها

  • جسورترین زنان دنیا روی فرش قرمز
  • کشف ۲۵ تن خوراک ماهی قاچاق در الیگودرز
  • سند مشترک تعامل فرهنگ و اقتصاد رونمایی می‌شود
  • کشف بیش از ۹ هزار کیلوگرم گوشت و مرغ غیربهداشتی در یک سردخانه/ عکس
  • همکاری سازمان بنادر با نیروی دریایی صمیمی بوده است
  • کشف ۹۲۹۰ کیلوگرم گوشت و مرغ غیربهداشتی در یک سردخانه در شهر درگهان
  • نشست رمضانی رئیس جمهور با خیرین
  • فعالیت اصناف مختلف زیر ذره بین بازرسان کرمان
  • نشست کمیته ساماندهی کودکان کار خراسان رضوی
  • اسماعیل هنیه: ایران در صف مقدم حمایت از آرمان فلسطین است