Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@01:59:11 GMT

پیشرفت ۸۵ درصدی کشتارگاه طیور در کامیاران

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۵۷۰۹

پیشرفت ۸۵ درصدی کشتارگاه طیور در کامیاران

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از سنندج ، مسعود الماسی با اشاره به اینکه این کشتارگاه یکی از طرح‌های مهم توسعه پایدار روستایی در روستای ورمهنگ از توابع بخش مرکزی این شهرستان است گفت: این طرح در زمینی با مساحت ۲ هکتار با اشتغالزایی مستقیم ۴۰ نفر و ظرفیت کشتار ۲ قطعه در ساعت در حال اجرا است.

وی افزود: تاکنون برای احداث این طرح ۲۵ میلیارد ریال تسهیلات توسعه پایدار روستایی پرداخت و مبلغ ۴۰ میلیارد ریال از طرف سرمایه گذار نیز هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الماسی با اشاره به دغدغه‌های زیست محیطی یادآورشد: اجرای سیستم تصفیه خانه، سبتینک و فیلتر تصفیه هوا همراه با رعایت جوانب و اصول بهداشتی از مهمترین مسائلی بوده که در این پروژه به آن توجه شده است.

فرماندار کامیاران با بیان اینکه تاکنون در این شهرستان ۱۸۰ میلیارد ریال پرداخت شده است تاکید کرد: این میزان تسهیلات به ۲۴۴ طرح با اشتغالزایی ۴۲۲ نفر پرداخت شده است.

الماسی اضافه کرد: تاکنون ۳۵۰ طرح به بانک‌های عامل ارسال شده که تسهیلات مورد نیاز آن‌ها ۴۰۶ میلیارد ریال با اشتغالزایی ۶۷۵ نفر است.

انتهای پیام/ع

کشتارگاه کامیاران اشتغالزایی مستقیم ۴۰ نفر و ظرفیت کشتار ۲ قطعه در ساعت را دارد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اشتغال تسهیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۵۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح عمرانی آبرسانی شهر میبد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، جلال علمدار در بازدید از طرح بزرگ آبرسانی شهر میبد در جلسه‌ای با حضور پیمانکار موانع و مشکلات طرح را بررسی و بر تسریع در روند اجرای این طرح تاکید کرد و گفت: با پیگیری‌های انجام شده مقرر شده قبل از شروع فصل گرم سال و پیک مصرف آب این طرح را به بهره برداری برسد.

وی با بیان اینکه با بهره برداری از این طرح بیش از ۲۰۰ لیتر بر ثانیه به توان تولید آب شهر میبد اضافه می‌شود، افزود: این موضوع سبب بهبود کمی و کیفی آب شرب و عدالت در توزیع آب در شهر میبد و همچنین شهر بفروئیه و روستا‌های بخش مرکزی میبد خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آبفای استان یزد ادامه داد: با بهره برداری از طرح آبرسانی شهر میبد بیش از هشتاد هزار نفر از آب شرب پایدار و باکیفیت بهره مند می‌شوند.

علمدار تصریح کرد: این طرح شامل بیش از ۱۷ کیلومتر خط انتقال آب، تجهیز ۸ حلقه چاه، ساخت یک باب مخزن ۱۰ هزار متر مکعبی و اجرای خطوط برقرسانی است.

دیگر خبرها

  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح آبرسانی شهر میبد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح عمرانی آبرسانی شهر میبد
  • حذف بیش از ۳ تن مرغ غیر قابل مصرف از چرخه مصرف انسانی
  • تخلف یک کشتارگاه طیور در استان کرمانشاه
  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون
  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون/ افزایش ۴۹ درصدی کشف موادمخدر
  • چرا تاکنون موفق به پیوند مغز نشده‌ایم؟ + فیلم
  • بانه ، قطب تولید گوشت مرغ در استان
  • تحقق ۱۳۱ درصدی سهم اشتغالزایی در آذربایجان شرقی
  • پیشرفت ۳۰ درصدی طرح اضطراری آبرسانی به شهر طبس