Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@12:44:50 GMT

عبدالرحمن عمادی درگذشت

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۵۷۵۱

عبدالرحمن عمادی درگذشت

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرحمان عمادی شب چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ در سن ۹۴ سالگی در شهر رودسر گیلان، دارفانی را وداع گفت.

عمادی، متولد بهمن‌ماه ۱۳۰۴ خورشیدی در روستای ای‌نی از روستاهای اشکور گیلان دیده به جهان گشود و پس از تحصیل در مکتبخانه روستا، روانه‌ی رودسر و رشت و قزوین شد و تحصیلات متوسطه را در این شهرها گذراند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در زمان حکومت دکتر مصدق موفق به دریافت لیسانس قضائی از دانشگاه تهران شد.

استاد عمادی هم‌زمان با وکالت، به پژوهش در مباحث ایرانشناسی روی آورد که بخشی از مقالاتش طی نیم قرن گذشته در مجلات معتبر منتشر شده‌اند.

کتاب‌های «خوزستان در نامواژه‌های آن»، «لامداد چند جستار از ایران»، «آسمانکت چند رسم مردمی»، «حمزه آذرک و هرون‌الرشید در آئینه دو نامه»، «دوازده گل بهاری نگاهی به ادبیات دیلمی و طبری»، «دماوند یا گباوند»، «چندصد نام دریای خزر»، «دیلمون پارسی یا دیلمون پالوی دوبیتی‌های دلدادگان روستایی»، «بی‌بیه» و «فره‌گان»، ده عنوان از کتاب‌های منتشر شده عبدالرحمان عمادی پرمکوهی هستند که طی یک دهه‌ی گذشته در نشر آموت و نشر گیلکان منتشر شده است.

پیکر عمادی روز شنبه در رودسر تشییع می‌شود

کد خبر 4618274

منبع: مهر

کلیدواژه: قزوین درگذشت چهره ها نشر آموت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۵۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت سفارش کتاب‌های درسی از امروز ۵ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ حسین زره کارگر گفت: خانواده‌ها می‌توانند از امروز ۵ اردیبهشت، برای ثبت سفارش کتاب‌های درسی فرزندان خود در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴، در همه مقاطع تحصیلی، به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانی my.gov.ir، پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir و یا سامانه irtextbook.ir بر اساس جدول زمانی اعلام شده مراجعه کنند.
معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه مدیران مدارس به دانش آموزانی که موفق به گذراندن پایه تحصیلی شده اند در خصوص ثبت سفارش کتاب‌های درسی اطلاع رسانی کنند، افزود: در صورت موفقیت نشدن دانش آموز در پایه فعلی، هنگام اصلاح سفارش کتاب‌های درسی، می‌توان پایه تحصیلی را تغییر داد.

دیگر خبرها

  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی از امروز ۵ اردیبهشت
  • کتاب آداب آبادانی منتشر شد
  • مجموعه شعر طنز «دیزی در پنت هاوس» منتشر شد
  • کتاب «فقه و حکمرانی قاعده لا ضرر و لاضرار» منتشر شد
  • «نقاشی قشنگ» با حدیثی از امام رضا(ع) برای بچه‌ها
  • کتاب شعر جشنواره نفس پاک منتشر می‌شود
  • شاهین خزر رودسر در گیرودار مشکلات مالی
  • مجموعه ویدئو کتاب‌های سلامت اجتماعی منتشر شد
  • «دیزی در پنت هاوس» منتشر شد
  • کتاب شعر «من خیالم تخت است» برای بچه‌ها منتشر شد