Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، دیدار تیم های شاهین شهرداری بوشهر و کارون اروند خرمشهر در حالی برگزار شد که از سوی لطیف معرفاوی، مربی تیم کارون اروند خرمشهر  به دلیل ورود به زمین بازی و اهانت به داور و تهدید وی که منجر به اخراج وی از سوی داور شد، این مربی به دو جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید 10 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

(این رای در خصوص محرومیت قابل تجدید نظر است)

احسان خدری، مدیر رسانه تیم کارون اروند خرمشهر  به دلیل ورود به زمین و اخراج توسط داور به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.(این رای در خصوص محرومیت قابل تجدید نظر است)

تیم شاهین بوشهر به دلیل پرتاب اشیا از سوی تماشاگرانش به داخل زمین به مبلغ 70 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. تیم کارون اروند خرمشهر به دلیل داشتن 5 بازیکن اخطاری باید 30 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی رقابت های لیگ زمین شهرداری فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۵۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمانی صاف در اروند

محمد سبزه زاری مدیر سازمان هواشناسی خوزستان گفت: آسمان امروز آبادان و خرمشهر برای هفتمین روز متوالی صاف و آفتابی است و دمای هوا در این شهر‌ها روی نقشه هواشناسی ۲۳ درجه را نشان می‌دهد.

به گفته مدیر سازمان هواشناسی خوزستان در حال حاضر نم نسبی هوا ۵۶ درصد و دید افقی بیش از ۱۰‌کیلومتر است.

او گفت: بیشترین دمای ثبت شده در آبادان و خرمشهر طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۸ درجه و کمترین میزان دمای ثبت شده در این مدت زمانی ۲۰ درجه گزارش شده است.

دیروز بیشینه دما در این شهرها ۳۳ درجه بود.

این مسئول گفت: سرعت وزش باد در آبادان و خرمشهر هشت متر بر ثانیه و ۲۹ کیلومتر بر ساعت است.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • اعلام آرای انضباطی ۳ تیم لیگ برتری فوتبال
  • جریمه سپاهان از سوی کمیته انضباطی
  • تماشاگران شمس‌آذر محروم شدند
  • جریمه ۳۰۰ میلیون تومانی ۳ باشگاه لیگ برتری
  • سپاهان 60 میلیون جریمه شد
  • محکومیت سپاهان و نساجی در کمیته انضباطی
  • محکومیت سپاهان و محرومیت هواداران شمس آذر
  • محکومیت سپاهان و شمس آذر از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • آسمانی صاف در اروند
  • رسیدگی به پرونده قاچاق ۲ هزار و ۲۰۰ لیتر سوخت در خرمشهر