Web Analytics Made Easy - Statcounter

انتقاد آشنا از صدا و سیما به خاطر بی اعتنایی نسبت به محتواى آگهى هاى بازرگانى.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 صدا و سیما حسام الدین آشنا 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۵۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنگ ترکیبی دشمن با هدف از بین بردن وحدت مسلمین انجام می شود

حجت الاسلام میرعباس سالمیان در گفت وگو با خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، اظهار داشت: امروز به عینه شاهد تغییرات در جنگ و تقابل دشمنان می‌باشیم.
 
معاون آموزش و پژوهش مرکز اسلامی استان کرمانشاه گفت: امروز مهم‌ترین اسلحه در دست کشورهای مستکبر و زورگو جنگ ترکیبی علیه مخالفین خویش است.
 
این استاد حوزه تصریح کرد: دشمن با جنگ ترکیبی می‌خواهد که عملاً طرف مقابل را فلج نماید بنابراین شایسته است که همه کشورها به ویژه جهان اسلام با جنگ ترکیبی دشمنان به خوبی آشنا شوند.
 
حجت الاسلام سالمیان با اشاره به اینکه یکی از ‌هدف های جنگ ترکیبی دشمنان علیه جهان اسلام از بین بردن وحدت مسلمین است، یادآور شد: تا زمانی که وحدت در بین مسلمین باشد جهان غرب و استکبار هرگز نمی‌تواند بر مسلمانان مستولی شود بنابراین با جنگ ترکیبی که خود زیرمجموعه‌های بسیاری دارد می‌خواهد جهان اسلام را عملاً از هم بپاشاند.
 
معاون آموزش و پژوهش مرکز اسلامی استان کرمانشاه در پایان سخنان خود با اشاره به لزوم فراگیری روش‌های جنگ نرم و جنگ ترکیبی دشمنان، خاطرنشان کرد: امروز بر همه ما واجب است که با انواع و اقسام جنگ‌های دشمنان چه در فضای مجازی و چه در فضای فیزیکی به صورت کامل و عملی آشنا شویم تا خدای ناکرده دچار شبیخون نگردیم.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جنگ ترکیبی دشمن با هدف از بین بردن وحدت مسلمین انجام می شود
  • تصویر دیده نشده از محمدرضا شجریان
  • تصاویر دیده نشده از محمدرضا شجریان/ عکس
  • بی‌اعتنایی بازار نفت به اقدامات آمریکا علیه صادرات نفت ایران
  • انتقاد روزنامه دولتی ایران از تصمیم ایران خودرو/ بانک مرکزی: ۳۰۲ میلیون دلار نیمایی بدون مشتری ماند/ پیمان پاک: گوشت نه تنها افزایش قیمت نداشت، بلکه ارزان هم شد
  • با سوپر غذای تقویت‌کننده مغز آشنا شوید
  • با خسته‌ترین انسان کره زمین آشنا شوید (فیلم)
  • میراث فرهنگی به سنگلج کمک کند/بی‌اعتنایی به طرح توسعه تئاتر قدیمی
  • انتقاد منتخب مردم قم در مجلس از نوع شهرسازی در کلانشهرها
  • ۷ دلیل استفاده از سرکه سیب | با این نوشیدنی موثر در کاهش وزن بیشتر آشنا شوید