Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@10:30:10 GMT

مومن زاده دومین بانوی تاریخ ساز تکواندو/نتایج کامل روز نخست

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۵۸۲۰

مومن زاده دومین بانوی تاریخ ساز تکواندو/نتایج کامل روز نخست

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی ایران در روز نخست این رقابتها سه نماینده داشت. اکرم خدابنده در وزن ۷۳- کیلوگرم دور نخست به قزاقستان ۲۵ بر ۱۹ باخت و حذف شد. محمد حسن پلنگ افکن هم در وزن ۵۸- کیلوگرم بعد از دو پیروزی ۱۷ بر ۴ مقابل «جفرسون اُچوآ» از کلمبیا و ۱۷ بر ۵ در پیکار با «تاوین هانپراب» از تایلند، در مبارزه سوم خود ۱۰ بر ۹ نتیجه را به «محمد فاروق» از مصر واگذار کرد و حذف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما مهلا مؤمن زاده تکواندوکار وزن ۴۶- کیلوگرم تیم بانوان کشورمان با کسب ۵ پیروزی متوالی به دیدار نهایی راه یافت تا بعد از کیمیا علیزاه دومین بانوی تکواندوکار ایرانی باشد که در تاریخ این ورزش به دیدار نهایی فینال رقابتهای جهانی راه پیدا می‌کند.

وی کار خود را برتری ۲۱ بر یک مقابل «آینور یواشپای» از قزاقستان آغاز کرد و سپس ۱۷ بر ۷ برابر «جوردین اسمیت» از انگلستان، «مدودوا» از روسیه را ۲۳ بر ۳ از پیش رو برداشت و سپس ۳۰ بر ۲۰ «لنا استوجکویک» از کرواسی را نیز ۳۰ بر ۲۰ شکست داد و راهی نیمه نهایی شد. مؤمن زاده در این مرحله و در یک مبارزه سنگین ۱۱ بر ۹ «تان» از چین را از پیش رو برداشت و به دیدار نهایی راه پیدا کرد تا عصر امروز برای کسب مدال به مصاف «جائه یونگ سیم» از کره جنوبی برود.

در وزن ۷۳- کیلوگرم زنان که سرگروه تیم کشورمان حضور داشت و از دور مسابقات حذف شد، «دائه بین لی» از کره جنوبی در پیکار با «ماریا اسپینوزا» از مکزیک دیدار نهایی را برگزار می‌کنند. در این وزن «نایفه کاس» از ترکیه و «پائوله ماریه» از فرانسه به نشان برنزدست پیدا کردند.

در وزن ۵۸- کیلوگرم «براندون هرناندز» از مکزیک و «جون جانگ» از کره جنوبی راهی مبارزه نهایی شدند. در این وزن «روی براگانسا» از پرتقال و «لوکاس کاژمن» از آرژانتین به نشان برنز دست پیدا کردند.

طبق برنامه اعلام شده، رقابتهای هر روز تا مرحله نیمه نهایی پیش می‌رود و تنها مبارزه فینال هر وزن به روز بعد موکول خواهد شد.

در این دوره از مسابقات ۹۵۰ تکواندوکار از ۱۵۰ کشور به مدت ۵ روز به میزبانی انگلستان در منچستر به رقابت خواهند پرداخت.

کد خبر 4618216

منبع: مهر

کلیدواژه: تکواندو تکواندو قهرمانی جهان تیم ملی تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۵۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرط‌بندی ساندرو تونالی در نتایج نیوکاسل؛ حمایت کامل باشگاه انگلیسی

اعتیاد به شرط‌بندی پیش از آن که به عنوان یک جرم تلقی شود، به حمایت کامل برای رهایی نیاز دارد.

طرفداری | اتحادیه فوتبال انگلیس ساعاتی پیش با انتشار یک بیانیه‌، ساندرو تونالی را به 50 بار نقض قوانین شرط‌بندی متهم کرد.

به گزارش تلگراف؛ ساندرو تونالی برای دومین بار به دلیل نقض قوانین شرط بندی متهم شده است. او ظاهرا روی دیدارهای نیوکاسل شرط‌بندی کرده، اگر چه گزینه انتخابی هافبک ایتالیایی برد تیمش بوده است. اولین شرط‌بندی تونالی در اوت 2023 ثبت شده است، جایی که او در اولین بازی‌اش با پیراهن نیوکاسل موفق به گلزنی شد. آخرین حضور او در دنیای دردسرسازی که منجر به محرومیت ده ماهه‌اش شد، مربوط به ماه اکتبر است. ساعتی پیش باشگاه انگلیسی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که از ساندرو تونالی حمایت می‌کند. مطابق سیستم جدید برخورد باز بازیکنان متخلف، به جای محرومیت و جریمه، از آن‌ها حمایت می‌شود. اعتیاد به شرط‌بندی پیش از آن که به عنوان یک جرم تلقی شود، به حمایت کامل برای رهایی نیاز دارد. در مورد تونالی، انتظار نمی‌رود او توسط اتحادیه فوتبال انگلیس با محرومیت از فوتبال مواجه شود. 

 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • تکواندوکار کرمانشاهی راهی تایلند می شود
  • اعزام تکواندوکار کرمانشاهی به رقابت‌های آسیایی تایلند
  • شرط‌بندی ساندرو تونالی در نتایج نیوکاسل؛ حمایت کامل باشگاه انگلیسی
  • آغاز مرحله نخست تمرینات تیم ملی تکواندو بانوان در سال جدید
  • مشخص شدن ترکیب تیم ملی‌ تکواندو برای مسابقات قهرمانی آسیا
  • اعلام ترکیب تیم ملی تکواندو اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • اعلام ترکیب تیم ملی تکواندو در قهرمانی آسیا
  • تیم ملی با هشت تکواندوکار به ویتنام می رود
  • ترکیب تیم ملی تکواندو معرفی شد/ اعزام هشت تکواندوکار به قهرمانی آسیا
  • بوکس جاده ابریشم؛ ۴ نماینده ایران در نیمه‌نهایی مبارزه می‌کنند