Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@14:56:09 GMT

انتخابات هیات مدیره کانون وکلای دادگستری قزوین

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۵۸۷۷

انتخابات هیات مدیره کانون وکلای دادگستری قزوین

قزوین - ایرنا - هشتمین دوره انتخابات هیات مدیره کانون وکلای دادگستری قزوین روز پنجشنبه در محل این کانون آغاز شده است.

به گزارش ایرنا این دوره از انتخابات کانون وکلای دادگستری استان با شرکت 15 نامزد شامل 12 نامزد مرد و سه نامزد زن تا ساعت 18 امروز ادامه دارد.
پس از جمع آوری آرا به ترتیب بیشترین رای به دست آمده پنج عضو اصلی و 2 عضو علی البدل به عنوان اعضای هیات مدیره کانون پذیرفته خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نتایج انتخابات عصر امروز به صورت غیرقطعی مشخص می شود و نتیجه قطعی آن در صورت نبود شکایات در مدت سه روز آینده اعلام خواهد شد.
بر اساس لایحه قانونی استقلال کانون وکلای دادگستری مصوب سال 1333، در هر حوزه ای که 60 وکیل دادگستری به شغل وکالت مشغول باشند، کانون وکلای مستقل تشکیل می شود.
استان قزوین دارای حدود 800 وکیل دادگستری است.
7388/6012

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي كانون وكلا انتخابات هيات مديره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۵۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیات مدیره مشخص شد

سهامداران جدید باشگاه پرسپولیس درباره ترکیب هیات مدیره این باشگاه به توافق رسیدند.

طرفداری | 6 بانک شهر (30 درصد)، تجارت و ملت (هر کدام 20 درصد) و رفاه، اقتصاد نوین و صادرات (هر کدام 5 درصد) از سهام باشگاه پرسپولیس را به طور رسمی خریداری کردند تا واگذاری 85 درصدی مالکیت پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی با موفقیت انجام شود.

بر اساس توافقی که بین بانک‌های خریدار باشگاه پرسپولیس انجام شده، سه بانک رفاه، اقتصاد نوین و صادرات که سهام 5 درصدی از این باشگاه دارند، سهم خود در انتخاب هیات مدیره را به بانک شهر واگذار کردند تا به این ترتیب بانک شهر 3 عضو و بانک‌های تجارت و ملت نیز هر کدام یک عضو در هیات مدیره 5 نفره پیش‌روی سرخپوشان داشته باشند.

پروسه انتقال سهام باشگاه پرسپولیس به بانک‌های مذکور امروز نهایی شد. طبق اعلام مدیرعامل بانک شهر هیات مدیره و مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل جاری به کارشان ادامه می‌دهند. بدین ترتیب تغییرات به پایان فصل موکول شده است.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • مراسم قرعه کشی پخش مناظرات نامزد‌های انتخاباتی در صدا و سیمای لرستان
  • نامزدهای مورد حمایت شورای وحدت در دور دوم انتخابات مجلس اعلام می شود
  • اعلام برنامه های صدا وسیمای خراسان رضوی برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیات مدیره مشخص شد
  • درویش و تمامی اعضای هیات مدیره پرسپولیس ماندنی شدند+فیلم
  • الکترونیکی بودن دور دوم انتخابات مجلس در آبادان
  • آغاز ثبت درخواست نامزد‌های مرحله دوم انتخابات برای استفاده از امکانات تبلیغاتی
  • آخرین تحولات مدیریت استقلال پس از واگذاری
  • رقابت ۲ نامزد مجلس برای یک سهمیه باقیمانده در مشهد و کلات
  • فراهم شدن تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان