Web Analytics Made Easy - Statcounter

اهواز - ایرنا - غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان از خانواده های بدوی و طرفی که در جریان سیل اخیر این استان فداکاری و همکاری بسیار خوبی با مسئولان و مردم داشتند تجلیل کرد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری خوزستان این 2 خانواده در شهرستان های حمیدیه و کارون در زمان سیل، منازل آنها در مسیر ورودی سیلاب بَر بود و به صورت داوطلبانه پذیرفتند که خانه آنها تخریب شده تا سیلاب پخش ،و به سایر نقاط آسیبی نرسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار خوزستان با تقدیر از ایثار و خود گذشتگی این 2 خانواده گفت: وظیفه خود می دانم که از این افراد تشکر کنم؛ آنها الگویی برای سایران شدند و امیدواریم این کار خیر و فضیلت اخلاقی که انجام دادند در سطح جامعه گسترش یابد.
در اوایل فروردین امسال به دلیل بارندگی های شدید در خوزستان و بالادست و نیز طغیان رودخانه های کرخه، دز و کارون 21 شهرستان این استان درگیر سیلاب و آبگرفتگی شدند.
در این حادثه به بیش از 256 هزار نفر امدادرسانی شد و 91 اردوگاه اضطراری نیز برپا شد.
با گذشت بیش از 50 روز از حادثه سیلاب در خوزستان همچنان برخی از مناطق شهرستان های دشت آزادگان و کارون دچار آبگرفتگی هستند.
7158/ 6037

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي سيل 98 استاندار خوزستان تجليل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۶۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سیلاب به بخشی از شهر زرند/قطع برق و آبگرفتگی معابر

به گزارش خبرنگار مهر، فعالیت سامانه بارشی جدید در استان کرمان و بارندگی‌های چند ساعت گذشته باعث جاری شدن سیلاب و وارد آمدن خسارت به برخی از زیرساخت‌ها همانند تخریب شبکه آب شرب مناطق روستایی در منطقه جلگه شور زرند شده است.

در شهر زرند نیز بارش شدید باران که از ساعت ۱۰ صبح سه شنبه شروع شده و باعث آب گرفتگی معابر و خیابان‌ها شده است.

در حال حاضر برق شهر زرند به دلیل بارش شدید باران قطع شده و تردد خودروها به دلیل آب گرفتگی معابر به سختی صورت می‌گیرد.

جلوگیری از ورود آب رودخانه‌های فصلی به شهر زرند ضروری است این در حالیست که مطابق با فیلمهایی که در شبکه اجتماعی منتشر می‌شود آب یکی از رودخانه‌های فصلی در حال ورود به شهر زرند است.

کد خبر 6086414

دیگر خبرها

  • از بارش برف تا تگرگ در استان کرمان
  • توقف قطار تهران - گرگان براثر سیلاب
  • ۸ مصدوم در سه حادثه در کارون و اهواز
  • آبگرفتگی و سیلاب در خیابان‌های یزد
  • سیلابی شدن معابر شهری کاشان + فیلم
  • کمباین وارداتی جدید در کارون رونمایی شد
  • بارش باران شدید باعث جاری شدن سیلاب و آبگرفتگی معابر شهر زرند شد
  • ورود سیلاب به بخشی از شهر زرند/قطع برق و آبگرفتگی معابر
  • سند دار شدن بیش از ۱۰۰ هزار هکتار از رودخانه‌های کشور
  • اجرای بخش دوم لایروبی رودخانه کارون