Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24 -نخست وزیر رژیم صهیونیستی نشستی امنیتی در خصوص تحولات منطقه برگزار کرد.

اسپوتنیک گزارش داد، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی نشست فوق العاده ای را با مقامات سرویس های امنیتی این رژیم در خصوص ایران و تحولات منطقه برگزار کرد.

بر اساس این گزارش، نشست نتانیاهو بعد ازآن برگزار شد که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا تصمیم گرفت تحریم های جدیدی را علیه ایران اعمال کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این درحالی است که آمریکا و رژیم صهیونیستی با ایجاد جو روانی و فضا سازی های رسانه ای به دنبال کشاندن منطقه خاورمیانه به سمت تنش و درگیری هستند.

نتانیاهو در این نشست به مسئولان امنیتی رژیم صهیونیستی دستور داد اقدامات اطلاعاتی خود را در خصوص حوادث عراق و منطقه خلیج فارس انجام دهند.

منبع: مهر

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۶۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار شولتس به نتانیاهو درباره تشدید تنش‌ها در منطقه

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش الجزیره، استفن هبستریت سخنگوی دولت آلمان در بیانیه‌ای با اعلام خبر گفت وگوی تلفنی شولتس و نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، گفت: نتانیاهو در این گفت وگوی تلفنی شولتس را در جریان آخرین تحولات منطقه قرار داد.

بر اساس این بیانیه، شولتس نیز در این گفت وگوی تلفنی با هشدار به نتانیاهو درباره تشدید تنش‌ها در خاورمیانه، بر ضرورت اجتناب از هرگونه اقدامی که به بحرانی شدن وضعیت در منطقه منجر شود، تاکید کرده است.

صدر اعظم آلمان هفته گذشته و در جریان سفر به چین نیز به دنبال تهدید‌های رژیم صهیونیستی برای گسترش شرارت‌هایش در منطقه غرب آسیا، گفت که (رژیم) اسرائیل باید به کاهش تنش‌ها کمک کند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شنبه شب (۲۵ فروردین) با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه، اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل نیز اعلام کرد: اقدام نظامی ایران بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد در خصوص دفاع مشروع در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک کشورمان در دمشق صورت گرفت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • توافق الاعرجی با احمدیان درباره توافقنامه امنیتی ایران و عراق
  • توافق مهم امنیتی ایران و عراق + جزئیات
  • توافق 4 کشور منطقه برای "راه توسعه" / اتصال اروپا به خلیج فارس از طریق ترکیه و عراق / مسیر ترانزیت جدید بدون ایران
  • نشست مشترک شورای همکاری خلیج فارس و اتحادیه اروپا با بررسی تحولات غزه
  • دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس خواهان توقف فوری جنگ علیه غزه شد
  • هشدار شولتس به نتانیاهو درباره تشدید تنش‌ها در منطقه
  • رژیم صهیونیستی اطراف خیابان وسط نوار غزه را موانع بتنی چیده است
  • اسرائیل اینگونه از سربازان خود در غزه محافظت می کند
  • پاس گل میدان به دیپلماسی
  • راهبرد آمریکا در غرب آسیا چرا و چگونه شکست خورد؟