Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهوری آمریکا وجود هرگونه مناقشه و اختلاف نظر در کابینه‌اش درباره سیاست‌هایی که درباره خاورمیانه اتخاذ می‌کند را تکذیب کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا توئیت کرد: روزنامه جعلی واشنگتن پست دروغگوست و نیویورک تایمز از آن دروغگوتر است. آنها گزارش‌هایی درباره وجود اختلافاتی درباره سیاست قاطعانه و قدرتمند من در خاورمیانه می‌نویسند: چنین اختلافی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهوری آمریکا روز چهارشنبه در حساب توییتری خود با به اشتراک گذاشتن چند پست ضمن انتقاد از روزنامه‌های واشنگتن پست و نیویورک تایمز اختلافات درون دولت را تکذیب کرد.

وی در یک توییت دیگر به طبیعی بودن نظرهای متفاوت اشاره و تاکید کرد تصمیم نهایی را خود او می‌گیرد.

ترامپ در توییت دوم خود می‌نویسد: نظرات متفاوت مطرح می‌شوند و من تصمیم قطعی و نهایی را می‌گیرم. این یک فرآیند ساده است. تمام طرف‌ها، دیدگاه‌ها و سیاست‌ها پوشش داده می‌شود.

رسانه‌های گزارش‌هایی درباره وجود اختلاف نظرهایی در دولت آمریکا درباره سیاست‌های این کشور در خاورمیانه از جمله اختلاف نظر مایک پامپئو وزیر خارجه و جان بولتون مشاور امنیت ملی آمریکا منتشر کردند.

دونالد ترامپ مدعی شده است، ایران به زودی برای گفت‌وگو به سراغ او خواهد آمد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۶۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه «ای بی سی نیوز» روز چهارشنبه به نقل از مقامات آگاه گزارش داد که با توجه به اینکه امکان حبس کوتاه مدت «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا به دلیل اتهامات قضائی وجود دارد، سرویس مخفی این کشور چند جلسه برای برنامه ریزی اقدامات مرتبط برگزار کرده است.

منابع آگاه اعلام کردند با این حال سرویس مخفی آمریکا هنوز برنامه مشخصی در این باره ندارد.

سرویس مخفی آمریکا مسئول محافظت از روسای جمهور فعلی و سابق این کشور (و همچنین خانواده‌های آنها) است، اما حفاظت از رئیس جمهور سابق در زندان یک مورد بی سابقه خواهد بود.

نامزد احتمالی جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در یکی از پرونده‌های قضایی خود به جعل سوابق تجاری مربوط به پرداختی سال ۲۰۱۶ به استورمی دنیلز، ستاره سابق فیلم‌های غیراخلاقی، متهم شده است.

کد خبر 6088028

دیگر خبرها

  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • تشدید اختلافات داخلی در اسرائیل؛ وزیر صهیونیستی خواهان برکناری فرمانده ارتش شد
  • تشدید اختلافات داخلی در اسرائیل؛ وزیر دارایی خواهان برکناری فرمانده ارتش شد
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • کارشناس مسائل خاورمیانه: بایدن سیاست دودولتی را کنار گذاشت