Web Analytics Made Easy - Statcounter

 عضو شورای نظارت بر صداوسیما در واکنش به توییت یکی از تهیه کنندگان سینما که از نحوه نظارت بر تبلیغات مواد غذایی در این سازمان انتقاد کرده بود، گفت: مکاتبه کرده ایم ، گزارش داده ایم ... پاسخ یک کلام است؛ پول نداریم پس حق داریم.

سید محمود رضوی مجد در توییتی از نظارت بر تبلیغات مواد غذایی در صداوسیما انتقاد و نوشت : آیا جان مردم باید بازیچه سرمایه داری بشود؟ پس جایگاه نظارت کجاست؟

این تهیه کننده سینما نوشت : پیش از این کرم حلزون، برنج خاص (مخلوطی از پلاستیک و آرد برنج نامرغوب) و این روزها هم راهکار ریزش مو و رنگدانه مو؟

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: حسام الدین آشنا صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۶۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم لالایی شیپورها به کار گردانی علی رضا دهشمند خرداد ماه کلید میخورد

به گزارش خبرنگار واحد صدای هنر پایگاه خبری صدای ایران : فیلم لالایی شیپور‌ها به کار گردانی علی رضا دهشمند خرداد ماه کلید می خورد.


علیرضا دهشمندکه  از تهیه کنندگان و منتقدین سینما می‌باشد،  بعد از تهیه کنندگی چندین فیلم قصد دارد که اولین فیلم خود را بعنوان کارگردان در شهر اراک با حضور  بازیگران اراکی و تهرانی بسازد.

 


داستان فیلم یک درام اجتماعی عاشقانه است ، این فیلم کوتاه در فرمی خاص  برای شرکت در جشنواره‌های بین المللی و پخش از پلتفورم‌های داخلی از نیمه دوم اردیبهشت پیش تولیدش آغاز می شود.


نویسنده لالایی شیپور‌ها ،  استاد ناصر کریمی نیک از پیشکسوتان سینما و تئاتر به عهده داشته است و تهیه کنندگی این فیلم نیز به عهده مرکز تولید و آموزش آثار فاخر سینمایی و نمایشی دهش تصویر تجربه می‌باشد.

دیگر خبرها

  • کنایه سنگین حسام الدین آشنا به اسرائیلی ها: موشک یا موش کوچک؟!
  • کنایه حسام الدین آشنا به فعال شدن مجدد گشت ارشاد /آذری جهرمی: تا حالا پنیسیلین تزریق کردی؟
  • هزینه ۱۰۰ میلیاردی سینما برای تبلیغ در شبکه GEM
  • حسام الدین آشنا: گشت را ارشاد کردند؟
  • در سینما و تئاتر چه خبر است؟
  • پلمب ۱۳۸ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی فاسد در طرح سلامت نوروزی سبزوار
  • حضور محمدرضا گلزار در تبلیغات یک خودرو
  • نماهنگ «ما می آییم» با زبان انگلیسی در فضای مجازی فارس اکران شد
  • فیلم لالایی شیپورها به کار گردانی علی رضا دهشمند خرداد ماه کلید میخورد
  • کتانی قرمز ژیلا صادقی صداوسیما را به هم ریخت