Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@05:53:42 GMT

مذاکره با آمریکا جزو حرف های شیطانی است

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۶۱۸۰

مذاکره با آمریکا جزو حرف های شیطانی است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام غلامحسن محسنی اژه ای صبح پنجشنبه در مراسم تودیع و معارفه رئیس کل سابق دادگستری استان در ساری با گرامیداشت ماه مبارک رمضان معاون اول قوه قضائیه با بیان اینکه خناس‌ها در تلاش هستند تا تصمیم گیران را به تصمیم غلط بکشانند افزود: مگر نبود که دو سال ما را معطل برجام و وابسته به خارج کردند تا از این طریق مشکلات را حل کنند درحالی که رهبر انقلاب، عنوان کرده بودند که نباید به شیطان اعتماد کرد زیرا شیطان دوست ما نیست و امتحان پس داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام محسنی اژه ای با اشاره به اینکه حضرت امام راحل از آمریکا به عنوان شیطان بزرگ یاد کرده است گفت: بیش از دو سال ما را معطل کرده و مسائل کشور را گره زده اند اما مذاکره با آمریکا جزو حرف‌های شیطانی و غلط است و امروز رهبر معظم انقلاب و ولی و حجت ما فریاد می‌زند که نباید به شیطان اعتماد کرد.

وی با اظهار اینکه سر چه چیزی باید با آمریکا مذاکره کرد گفت: آمریکا جز به نابودی ما و اسلام علوی و ناب راضی نیست.

وی با گرامیداشت فرارسیدن ماه مباره رمضان اظهار داشت: در اول ماه رمضان از خداوند خواستیم که صفات بد مانند حسد، کینه، جهل و غیره را به نیکی‌ها مبدل کند و باید از ماه شریف و پرخیر وبرکت و ضیافت الهی بهره گرفت.

وی تصریح کرد: اگر ماه رمضان بگذرد و تحولی در ما ایجاد نشود، دچار خسران بزرگی خواهیم شد و باید از فضیلت این ماه بهره گرفت و باید به خود توجه کنیم.

معاون اول قوه قضائیه با تاکید برتحول در ماه مبارک رمضان یادآور شد: باید زمان باقیمانده در ماه مبارک رمضان را دریابیم و از این ماه شریف توشه‌ای بزرگ بگیریم.

حجت الاسلام محسنی اژه ای با عنوان اینکه شیطان برای گمراه کردن انسان سوگند یادکرده است گفت: نفس انسانی نیز مکرر انسان را به سمت غیرخدا می‌کشاند و شیطان صفت‌ها و جنود ابلیس نیز دست به دست هم داده اند تا ما را توسل به حبل الله بازدارند.

وی با تاکید بر بهره گیری از فیوضات ماه مبارک رمضان تصریح کرد: امروز خناس‌ها از طرق و فضاهای مختلف در حال کارکردن هستند و در تصمیم سازی ما، نفوذی‌ها در حال کارکردن هستند.

این خبر تکمیل می‌شود..

کد خبر 4618379

منبع: مهر

کلیدواژه: غلامحسین محسنی اژه ای قوه قضاییه مراسم تودیع و معارفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۶۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مذاکره پرسپولیس با یک مربی برای فصل بعد!

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، نتایج خوب پرسپولیس با اوسمار ویرا باعث شده که مسئولان باشگاه از هم اکنون به فکر تمدید قرارداد این مربی برزیلی باشند. رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس در این باره اعلام کرد که با اوسمار درخصوص شرایط تیم صحبت کرده و البته از او خواسته که برنامه‌اش را برای فصل آینده ارائه کند.

قرار است پس از ارائه برنامه‌ از سوی اوسمار، مسئولان پرسپولیس درباره جزئیات تمدید قرارداد این مربی با او وارد مذاکره شوند.

قرارداد کنونی اوسمار تا پایان فصل جاری معتبر است.

کد خبر 845018 برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران اوسمار ویرا باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • زیباکلام : با توجه به اختلاف نظر بایدن و نتانیاهو در باره جنگ ایران و اسرائیل، باید تهران و واشنگتن مستقیم مذاکره کنند
  • تمامی مسلمانان باید برای نابودی رژیم شیطانی و حبابی صهیونیستی تلاش کنند
  • مذاکره باشگاه تراکتور با بردیف برای هدایت دوباره تیم تبریزی
  • خدا، مردم، میهن
  • از تفتیش عقاید تا روایت شیطان از گوته | چرا هایدگر مدافع هیتلر بود؟
  • مذاکره پرسپولیس با یک مربی برای فصل بعد!
  • درویش: با اوسمار مذاکره کردیم/ هنوز لیستی برای فصل آینده نگرفتیم
  • سقوط امپراتوری رسانه‌ای شیطان
  • وکیل مدافعان شیطان در تهران!
  • اسماعیلی: امرو‌ز روز نصرت سپاهیان اسلام بر جنود شیطان و یوم الله است