Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-28@16:12:02 GMT

نکونام دستیار ویلموتس می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۶۲۷۴

نکونام دستیار ویلموتس می‌شود؟

سایت «فوتبال نیوز» بلژیک در مطلبی نوشت که مارک ویلموتس مطابق قراردادی که با فدراسیون فوتبال ایران برای هدایت تیم ملی بسته است، به ازای هر سال ۱.۲ میلیون یورو حقوق خواهد گرفت.
این نشریه همچنین جزئیات دیگری درباره شرایط کاری سرمربی سابق تیم ملی بلژیک به عنوان جانشین کارلوس کی‌روش را عنوان کرده و آورده است: «در کادر فنی تیم ملی ایران، جواد نکونام در واقع دستیار ویلموتس در کادر فنی خواهد بود، اما ویلموتس می‌تواند دو دستیار هم به انتخاب خودش به کادر فنی بیاورد که فعلاً این دو گزینه مشخص نیستند».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارسینه

کلیدواژه: نکونام ویلموتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۶۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک ایرانی در کادر فنی تیم ملی فوتبال چین

تیم ملی چین در سومین بازی مقدماتی جام جهانی مقابل سنگاپور به برتری چهار بر یک دست یافت تا برانکو و همکارانش در کادر فنی نخستین برد خود را در تیم جدید جشن بگیرند.

برانکو در کادر فنی چین هم همه آن مربیانی که در پرسپولیس و تیم ملی عمان همراهش بودند را کنار خود دارد. یکی از این مربیان فرزاد حبیب اللهی آنالیزور و مربی سابق پرسپولیس است که حالا بیش از هشت سال است که کنار ایوانکوویچ کار کرده و نسبت به خصوصیات اخلاقی و فنی او آشنایی کامل دارد. برانکو هم نسبت به این دستیار ایرانی‌اش اعتماد کامل دارد و بعد از حضور در پرسپولیس و عمان در چین نیز از دانش او استفاده می‌کند.

حبیب اللهی در پایان دیدار با سنگاپور در کنار برانکو، مارکو استیلینوویچ و بازیکنان تیم ملی چین برد شیرینشان را مقابل هواداران جشن گرفتند تا بعد از ناکامی در جام ملت‌ها آنها برای صعود به جام جهانی امیدوار شوند. 

تیم ملی چین در حال حاضر ۷ امتیازی است و بعد از کره جنوبی در رده دوم جدول قرار دارد. دو بازی خردادماه برای برانکو و تیمش که به ترتیب در خانه مقابل تایلند و سپس در خانه کره جنوبی برگزار خواهد شد برای صعود این تیم به مرحله بعد مقدماتی جام جهانی و جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۷ اهمیت زیادی دارد.

منبع: ورزش سه

tags # فوتبال سایر اخبار (تصاویر) لئوپون، پادشاهِ پادشاهان؛ حیوان عجیب و غول‌پیکری که حاصل جفت‌گیری پلنگ و شیر است! (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • کادر فنی فوتبال آبادان مشخص شد
  • معرفی کادر جدید فنی و مدیر تیم صنعت نفت آبادان
  • منشور اخلاقی؟ کار تاج و عزیز محمدی بود! / اگر بودم، کاری می‌کردم پول ویلموتس را از جیب‌شان بدهند
  • معرفی کادر فنی و مدیر تیم صنعت نفت آبادان
  • یک ایرانی در کادر فنی تیم ملی فوتبال چین
  • دستیار نکونام استقلال را تهدید کرد!
  • دستیار نکونام تهدید به جدایی از استقلال کرد
  • ناراحتی دستیار نکونام از شرایط مالی استقلال
  • دستیار نکونام در آستانه قهر و ترک ایران/ دلخوری شدید مربی استقلال از خطیر
  • حضور دستیار اول مجیدی در کادرفنی نکونام