Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@04:24:16 GMT

محموله قلیان قاچاق در بندر خرمشهر توقیف شد

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۶۳۰۳

محموله قلیان قاچاق در بندر خرمشهر توقیف شد

آبادان - ایرنا - فرمانده یگان حفاظت بنادر و کشتیرانی کشور گفت: 471 دستگاه قلیان الکترونیکی به ارزش تقریبی هفت میلیارد ریال در بندرخرمشهر کشف و ضبط شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس سرهنگ جعفر اطمانی پنجشنبه اظهار داشت: ماموران یگان حفاظت سازمان بنادر و کشتیرانی در راستای اجرای وظایف خود و طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز ، موفق به کشف یک محموله قاچاق شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: بازرسان این یگان با هوشمندی و دقت عمل، طی عملیات بازرسی از محموله های باری مسافران، موفق به کشف 471 دستگاه قلیان الکترونیکی و 577 عدد اسانس مربوط به آن شدند.
فرمانده یگان حفاظت بنادر و کشتیرانی کشور در ادامه با استناد به تایید کارشناسان، ارزش تقریبی کالای مکشوفه را هفت میلیارد ریال اعلام و مطرح کرد: در این خصوص پرونده ای تشکیل و به همراه متهم، به مراجع قضائی ارجاع شد.
فرمانده یگان حفاظت بنادر و کشتیرانی کشور در پایان کنترل مستمر بنادر را بخشی از اقدامات مقابله ای در مبارزه با قاچاق کالا و ارز دانست و افزود: تشدید مبارزه با قاچاق کالا به قوت خود باقی است.
3015/6068

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد بندر خرمشهر كشف كالاي قاچاق آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۶۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف محموله مواد مخدر در بهبهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، فرمانده انتظامی بهبهان گفت:در راستای اجرای طرح کنترل محور‌های مواصلاتی و مبارزه بی امان با سوداگران مرگ، پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بهبهان با انجام کار اطلاعاتی و رصد مستمر قاچاقچیان مواد مخدر، از تردد یک دستگاه خودرو پراید حامل موادمخدر مطلع شدند.

 سرهنگ محمد قاسم رحیمی افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر بهبهان طی عملیاتی خودرو پراید را در یکی از محور‌های مواصلاتی شهرستان توقیف و در بازرسی از آن مقدار ۱۹ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طور ماهرانه جاسازی شده بود، کشف کردند.

وی ادامه داد: در این ارتباط یک قاچاقچی دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شد.

دیگر خبرها

  • تأکید مسئولان استان بر برخورد جدی با خودرو‌های قاچاق بر
  • تأکید رئیس جمهور بر مبارزه با قاچاق و رونق تولید
  • ◄ یک فروند کشتی با ظرفیت 40 TEU کانتینر یخچالی در بندر شهید باهنر پهلوگیری شد
  • توقیف محموله مواد مخدر در بهبهان
  • کشف محموله سیگار قاچاق در خرمشهر
  • رئیسی: همه ظرفیت‌ها برای مقابله با قاچاق به کار گرفته شود
  • رئیسی: همه ظرفیت‌ها برای مقابله بی‌امان با قاچاق به کار گرفته شود
  • توقیف خودروهای شوتی با بیش از ۲۳ میلیارد کالای قاچاق در رودبار
  • توقیف تریلی با یک تن شیشه در تهران
  • توقیف تریلی با یک تن موادمخدر شیشه در این شهر