Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-24@07:11:55 GMT

۲۰۷ بقعه در طرح ضیافت الهی مشارکت دارند

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۶۳۱۱

۲۰۷ بقعه در طرح ضیافت الهی مشارکت دارند

سخنگوی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: ۲۰۷ بقعه در سطح استان اصفهان در طرح ضیافت الهی مشارکت دارند.

ایمان خواجه در گفت‌وگو با  خبرنگار ایمنا با اشاره به ویژه برنامه‌های ماه مبارک رمضان در بقاع متبرکه استان اصفهان اظهار کرد: در مجموع ۲۰۷ بقعه در طرح ضیافت الهی در سطح استان اصفهان مشارکت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در ۱۰۰ بقعه استان اصفهان خیمه معرفت برپا شده است، ادامه داد: در این خیمه‌ها مشاوره خانواده، مشاوره مذهبی، خدمات چند رسانه‌ای و ... ارایه می‌شود.

سخنگوی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه محفل انس با قرآن در ۶۰ بقعه در سطح استان  اصفهان برگزار می‌شود، افزود: همچنین مراسم جزء خوانی نیز در ۱۶۴ بقعه در اصفهان برگزار می‌شود.

وی به برپایی سفره‌های ساده افطاری در ۱۱۰ بقعه در سطح استان اصفهان اشاره کرد و گفت: امروز در ۸۱ بقعه جشن میلاد حضرت خدیجه با عنوان "خدیجه مادر امت" برگزار می‌شود.

خواجه همچنین با اشاره به برگزاری مراسم احیای شب‌های قدر در ۱۶۰ بقعه استان اصفهان تصریح کرد: برای برگزاری مراسم‌های بقاع متبرکه ۱۹۰ مبلغ اعزام شده‌اند که ۴۰ مبلغ به صورت کامل در بقاع مستقر هستند.

وی افزود: همچنین مراسم میلاد امام حسن مجتبی (ع) در ۱۵ رمضان در ۱۶۴ بقعه در سطح استان برگزار خواهد شد.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اوقاف و امور خيريه شب های قدر ضیافت الهی ماه رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۶۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۸۵ اردوی جهادی در خراسان جنوبی برگزار شد

رئیس بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌ جنوبی از برگزاری ۳۸۵ اردوی جهادی در استان در ماه رمضان و نوروز امسال خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، مهدی هنری امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تعطیلات نوروز و ماه مبارک رمضان امسال 385 اردوی جهادی در استان برگزار شد و 3 هزار و 933 جهادگر به مردم خدمات‌رسانی کردند. از این تعداد 2 هزار و 120 نفر برادر و یک‌هزار و 813 نفر خواهر بودند. 25 هزار و 449 نفر در استان از خدمات جهادگران بهره‌مند شدند و جهادگران در 130 نقطه روستایی و 45 نقطه شهری استان خدمت‌رسانی کردند.

وی، ارزش ریالی خدمات ارائه شده را بیش از 73 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: طی سال‌های گذشته در خراسان‌ جنوبی با مشارکت مردم طرح‌های مختلفی را در حوزه اقتصاد مقاومتی دنبال کردیم و با توجه به شعار سال جدید ان‌شاءالله در ابتدای سال طرح جامع اقتصاد به توان مردم را رونمایی خواهیم کرد. 

رئیس بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌ جنوبی با بیان این‌که طرح جامع اقتصاد به توان مردم مبتنی بر عمل طراحی شده، افزود: تجربیاتی که طی سنوات گذشته در امر مردمی‌سازی در استان، کار میدانی و مطالعاتی آن انجام شده و براساس نتایج به دست آمده، آماده شده است. با توجه به فرمایشات مقام عظمای ولایت در بحث نقش مشارکت مردم باید گفت در خراسان‌ جنوبی مردم همیشه آمادگی حضور در مناطق مختلف را داشتند.

وی گفت: امر مردمی‌کردن اقتصاد با شعار و حرف به نتیجه نخواهد رسید و مطمئناً نیاز به این دارد که نیازهای هر منطقه بر اساس بوم منطقه برای نحوه مشارکت مردم در حوزه اقتصاد تعریف شود. طرح جامع اقتصاد به توان مردم در قالب زنجیره ارزش است و نقش مردم را در حلقه‌های مختلف این زنجیره از تأمین، تولید، توزیع، تبدیل و تجارت بیان کرده و برای هر موضوعی نحوه مشارکت مردم در طرح تعریف شده است.

انتهای پیام/252/

دیگر خبرها

  • همایش پاکسازی محیط زیست در ملارد برگزار شد
  • مراسم معارفه استاندار لرستان برگزار شد
  • دلداری پرز به لاپورتا قبل از ال‌کلاسیکو!
  • سالانه ۵۰ موقوفه جدید به موقوفات استان سمنان اضافه می‌شود
  • اطلاع‌رسانی سبد خدمات سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری اصفهان در آینده نزدیک
  • (تصاویر) ضیافت شام رئیس امارات به افتخار سلطان عمان
  • ۳۸۵ اردوی جهادی در خراسان جنوبی برگزار شد
  • پاسداشت روز زمین پاک در یزد
  • توجه به مشاغل خانگی یکی از ظرفیت‌های تحقق شعار سال است
  • ردپای عارف بزرگ قرن نهم در طرشت