Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@18:26:34 GMT

سرگروهی ستاره های 98 در جام رمضان (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۶۳۷۷

مسابقات داخل سالن جام رمضان در تهران این روزها شاهد حضور ستاره های نسل طلایی فوتبال ایران است، ستاره هایی که خاطرات شیرینی برای فوتبالدوستان رقم زدند.

به گزارش "ورزش سه"، سالن غدیر در مجموعه ورزشی دانشکده انتظامی در شب های ماه مبارک رمضان میزبان تورنمنت داخل سالن با 12 تیم است. رقابت هایی که با حضور تیم منتخب 98، پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس همین طور هنرمندان حال و هوای خاصی پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


منتخب نود و هشتی های ایران با کلکسیونی از ستاره های سرشناس در سومین شب موفق شد با برتری 5-2 جواز صعود به عنوان تیم سرگروه را پیدا کند. این برد با درخشش زوج خاطره ساز فوتبال ایران نزدیک به 500 تماشاگر حاضر در ورزشگاه را به وجد آورد تا خداداد عزیزی و علی کریمی مردان اول سالن لقب بگیرند.


علی کریمی با همان نمایش و جادوگری خود با توپ در سالن حسابی آمادگی اش را به رخ کشید و نشان داد برخلاف تمام تلخی هایی که روی نیمکت رهبری سپیدرود چشیده بود این روزها حال و هوای خوبی دارد و به یاد دوران جوانی در سالن می درخشد. خداداد هم به عنوان کاپیتان تیم با همان برخوردهای خندان همیشگی حسابی سالن را مجذوب خود کرد تا جایی که گل های بازی را یا او می زد یا کریمی.


اما یکی دیگر از اتفاقات جالب شب سوم این رقابت ها حضور دو بازیکن سابق سرخ ها در نقش مربی در تیم منتخب 98 بود. میناوند که از شب اول پای ثابت بازی ها بود این بار اما در کنار خود افشین پیروانی را می دید تا جمع ستاره های گذشته فوتبال ایران جمع تر شود. پیروانی و میناوند در کنار زمین چنان با جدیت تیم را کوچ می کردند که گویی بازی قهرمانی است!


رقابت های جام رمضان در ورزشگاه غدیر دانشکده انتظامی تهران به همیت تربیت بدنی نیروی انتظامی هر شب از ساعت 21:30 میزبان علاقمندان به فوتبال است، تورنمنتی که با معرفی تیم های صعود کننده از گروه های مختلف از شنبه با جدیت بیشتری پیگیری و بازی های جذاب تری خواهد داشت که تماشای آن برای علاقمندان به ستاره های بزرگ تاریخ ایران خالی از لطف نخواهد بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۶۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره ایرانی، پیراهن کشور عربی را پوشید؛ دالاهو ایراندوست کیست؟

تیم ملی سوریه که هفته گذشته در دور سوم مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ برابر میانمار قرار گرفت و به تساوی ۱-۱ رسید، در این مسابقه در ترکیب اصلی خود یک بازیکن ایرانی داشت.

دالاهو ایراندوست که از پدر و مادری ایرانی در سوئد متولد شده است، فوتبال خود را در همین کشور آغاز کرد و در تیم‌های هکن و خرونینگن توپ زد.

او که سابقه بازی در تیم‌های ملی پایه سوئد را نیز دارد، حالا تیم ملی سوریه را برای ادامه فوتبال خود انتخاب کرده است و در حال حاضر کارش را زیر نظر هکتور کوپر، سرمربی آرژانتینی تیم ملی سوریه، دنبال می‌کند.

این بازیکن ۲۵ ساله هفته گذشته و در دیدار سوریه و میانمار روی نیمکت سوریه حضور داشت و دقایقی به عنوان بازیکن ذخیره به میدان رفت تا اولین بازی ملی خود را برای این تیم انجام بدهد.

دالاهو نه نامی کُردی دارد، پس از انجام اولین بازی ملی خود برای سوریه، روز گذشته همراه هکتور کوپر در کنفرانس خبری پیش از بازی برگشت برابر میانمار حاضر شد.

ایراندوست درباره این بازی گفت: در اولین بازی از اشتباهات خود درس گرفتیم. ما تیم برتر زمین بودیم، اما از موقعیت‌هایی که داشتیم، استفاده نکردیم.

وی همچنین تاکید کرد: امیدواریم در بازی بعدی خوب بازی کنیم. مطمئنم اگر دستورات مربی را اجرا کنیم به سه امتیاز دست خواهیم یافت.

منبع: همشهری آنلاین

tags # فوتبال سایر اخبار (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ آیا حیوانات هم از آمیزش جنسی لذت می‌برند؟ اگر ماه به زمین برخورد کند چه می‌شود؟ (عکس) انسان‌های امروز چقدر شبیه نئاندرتال‌‌ها هستند؛ از دماغ بزرگ تا کشیدن سیگار!

دیگر خبرها

  • فوق ستاره پرسپولیسی به تیم ملی باز می‌گردد؟
  • امیرآبادی:مگر تیم ملی جای کوچکی است که بازیکن جوان یک شبه در آن ستاره شود؟/قلعه نویی کسی نیست به خاطر بیانیه حسینی را بازی بدهد
  • نگرانی بزرگ اینتر: علاقه شدید ستاره‌های تیم به المپیک!
  • انقدر گریه نکن، فوتبال بازی مردان است! | واکنش تند به حرکت یک ستاره
  • چه‌کسی بیش از همه هم‌بازی رونالدو بوده است!
  • بازی آخر با ازبکستان فقط برای سرگروهی
  • آندریک؛ یک فوق ستاره برای فوتبال جهان و برزیل متولد شد!
  • یک فوق ستاره در فوتبال جهان متولد می‌شود!
  • ستاره ایرانی، پیراهن کشور عربی را پوشید؛ دالاهو ایراندوست کیست؟
  • حضور لیگ برتری‌ها و لژیونرها در جام فوتسال رمضان مشهد