Web Analytics Made Easy - Statcounter

یزد - ایرنا - نماینده حوزه انتخابیه مهریز در مجلس شورای اسلامی گفت: سند ششم توسعه این شهرستان تدوین شد و برای دستیابی به اهداف مورد نظر باید مدیران بر پایه آن برنامه ریزی و فعالیت کنند.

به گزارش ایرنا، محمدرضا صباغیان روز پنجشنبه در جلسه کارگروه توسعه شهرستان مهریز افزود: موفقیت در فعالیت های اجرایی و عمرانی در گرو برنامه های محوری و عمل به برنامه های سند توسعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده شهرستان های ابرکوه، بهاباد، مهریز، خاتم و بافق یادآور شد: شناسایی ظرفیت های منطقه و جلب مشارکت نخبگان و عموم علاقه مندان و همچنین زمینه سازی برای حضور جوانان موجب توسعه همه جانبه شهرستان است.
همچنین امام جمعه مهریز گفت: فعالیت های عمرانی و اجرایی باید با پیوست فرهنگی و بهره گیری از تمام ظرفیت های منطقه همراه باشد تا اهداف مورد نظر تحقق یابد.
حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی افزود: توسعه ای مدنظر قرار گیرد که به تمام جوانب فرهنگی، دینی مردم و زیر ساخت ها در شهر و روستاها توجه داشته باشد.
همچنین فرماندار مهریز به اهمیت برنامه ریزی، آینده نگری و جلب همکاری خیران و بخش خصوصی و واگذاری امور به مردم و حرکت بر اساس سند توسعه تاکید کرد.
رضا زارع زاده مهریزی خاطر نشان کرد: مهریز ظرفیت های بسیار خوبی در ابعاد مختلف دارد که باید با بهره گیری درست از همه آنها به مردم خدمت کرد.
در این جلسه که تعدادی از مدیران شهرستان حضور داشتند بر ضرورت فعالیت بر محور برنامه سند توسعه، حضور مردم و جوانان، مشارکت جوانان و پیگیری طرح ها توسط مدیران تاکید شد.
مرکز شهرستان 55 هزاز نفری مهریزی در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
7536/ 2047/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي سند توسعه نماينده مجلس مهريز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۶۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیریت واحد شهری در برنامه هفتم توسعه مغفول ماند

به گزارش خبرنگار مهر، وحید نیک روش بعد از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ایجاد طرح مدیریت واحد شهری یکی از مطالبات جدی شوراها بوده و انتظار داشتیم در برنامه هفتم توسعه به تصویب برسد اما نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان رسیدگی لایحه برنامه هفتم توسعه کشور با الحاق حکمی درباره ایجاد نظام یکپارچه مدیریت شهری با محوریت شهرداری‌ها مخالفت کردند.

وی افزود: در حالی که دستگاه‌های خدمات رسان زیادی در شهر وجود دارند که نداشتن یک مدیریت یکپارچه مشکلات زیادی ایجاد کرده است از همین رو سال‌ها است بحث مدیریت یکپارچه شهرداری مطرح است اما عملیاتی نمی‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر تصریح کرد: در حالی که دولت و شورای عالی استان‌ها طرح مدیریت یکپارچه شهری را در برنامه هفتم توسعه دیده بودند اما در مجلس این طرح رأی نیاورد.

نیک روش با اشاره به نگاه مردمی سازی امور در دولت گفت: مدیریت واحد شهری یکی از ارکان مردمی سازی بود که این امر در برنامه هفتم توسعه مغفول ماند.

وی خاطر نشان کرد: امروز شهرداری‌ها در کنار عمران شهری در تمام امور فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی نقش دارند که با ایجاد مدیریت واحد شهری قطعاً شهرداری و شوراها به عنوان نهاد مردمی تقویت می‌شوند.

نیک روش گفت: از منتخبین مردم در مجلس شورای اسلامی درخواست داریم در دوره جدید مجلس در برنامه هفتم‌توسعه تجدید نظر داشته باشند و مدیریت واحد شهری که خواست جامعه شورایی و شهرداری کشور و باعث تسهیل امور و خدمات رسانی بهتر به شهروندان می‌شود را در دستور کار قرار دهند.

کد خبر 6083613

دیگر خبرها

  • مدیریت واحد شهری در برنامه هفتم توسعه مغفول ماند
  • چه کسانی در مراسم ختم مرحوم پرویز داودی حضور داشتند؟
  • نقش مدیران شهرستانی در برنامه توسعه شهرستان تأثیر گذار باشد
  • سلیمی: حضور گسترده مردم در انتخابات پشتوانه نمایندگان در مجلس است
  • اعلام برنامه‌های فوتبال پایه ایران تا سال ۱۴۱۴ به فیفا
  • شعار سال باید در ابعاد مختلف تحقق یابد
  • نماینده مردم اصفهان: از نظرات نخبگان استفاده خواهیم کرد
  • باغ‌های قصردشت نیازمند بازنگری اقتصادی و زیست محیطی است
  • انتقاد استاندار گلستان از صدور مجوز برای تاسیس یا توسعه کارخانه ید
  • انتقاد استاندار گلستان از صدور مجوز برای تاسیس یا توسعه کارخانه ید در گلستان