Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-24@23:45:51 GMT

چهارمحال و بختیاری در خطر بحران هویتی

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۶۴۶۸

چهارمحال و بختیاری در خطر بحران هویتی

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: متأسفانه استان چهارمحال و بختیاری نسبت به سایر استان‌های دیگر با بحران هویتی مواجه است و آثار تاریخی، فرهنگی، ذخایر و توانمندی‌های دیرینه این استان به خوبی نشان داده نشده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز ؛ حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری شامگاه گذشته در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان، با اشاره به اینکه استان ما دارای هویتی بسیار ارزشمند، پرتوان و عظیم است، افزود: متأسفانه ما در راستای معرفی استانمان به سایر استان‌های کشور و دنیا ضعیف عمل کرده‌ایم و تنها به معرفی جاذبه‌های گردشگری پرداخته‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به ضرورت احداث آرامستان جدید شهرکرد، بیان کرد: لازم است که بازسازی جاده به منظور تسهیل عبور و مرور  مردم به این آرامستان در اولویت باشد.
 
حجت الاسلام و المسلمین نکونام، تهیه دانشنامه فرهنگی استان را امری پسندیده دانست و گفت: گنجاندن سبقه فرهنگی و تاریخی استان در زمینه‌های مختلف در این دانشنامه، کار کلیدی و اساسی است که قطعا نیازمند حمایت‌های ویژه ای از سوی مسئولان استانی است.
 
وی برتری مذهب تشیع را یکی از ویژگی‌های بارز استان دانست و تاکید کرد: لازم است که این ویژگی در دانشنامه معرفی شده چراکه داشنامه فرهنگی معرف جایگاه یک استان است.
 
حجت‌الاسلام نکونام با اشاره به عملکرد ضعیف شورای عالی انقلاب فرهنگی، تصریح کرد: لازم است که شورای فرهنگ عمومی در راستای  عملی کردن پیمان‌نامه نیمه شعبان کارگزاران پرمحتوا و جهت دهنده باشد.
 
انتهای پیام/
 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۶۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارش‌های رگباری در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ کارشناس هواشناسی استان گفت:  برای  امروز و فردا در نواحی شرقی استان، بارش‌های رگباری از شدت و مقدار بیشتری برخوردار هستند.
قطره افزود: طی این مدت وزش باد شدید لحظه‌ای انتظار می‌رود.

دیگر خبرها

  • خبر‌های ورزشی ۵ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • (تصاویر) طبیعت بکر بازفت در چهارمحال و بختیاری
  • معضل مدیریت پسماند چهارمحال و بختیاری بدون راهکار مانده است
  • لغزندگی جاده‌های چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های ورزشی ۴ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • نخستین مجموعه خبری ۳۰۰ ثانیه
  • تداوم بارش‌های رگباری در چهارمحال و بختیاری
  • تصویب ۱۰ طرح پیشنهادی چهارمحال و بختیاری در شورای عالی کشور
  • دفن غیراصولی پسماند در ۱۰۱ نقطه چهارمحال و بختیاری