Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در نشستی که با حضور اعضای هیئت اسکیت استان و گروه ورزشی نسل آرین در محل سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان برگزار شد، طرفین به اعلام برنامه‌ها و رسالت وجودی خود در انجام فعالیت‌های مشترک در حوزه آموزش پرداختند.

امیررضا آشورماهانی، رئیس هیئت اسکیت استان کرمان در این نشست با اشاره به نیاز مبرم جامعه ورزشکاران به استفاده از شیوه‌های تمرینی جدید که منجر به ارتقای سطح دانش و عملکرد آن‌ها می‌شود، به اهمیت امر آموزش پرداخت و ابراز امیدواری کرد: با انعقاد تفاهم نامه همکاری در زمینه آموزش بین هیئت اسکیت استان و گروه ورزشی نسل آرین، شاهد فصلی جدید در عرصه آموزش این هیئت خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علی ایرانمنش، مدیر گروه ورزشی نسل آرین هم ضمن تشکر از رئیس و اعضای هیئت اسکیت استان، به منظور همکاری متقابل تصریح کرد: این گروه با استفاده از نیاز سنجی‌های مدنظر و استفاده از دانش علمی و به روز مدرسین، در تلاش است تا با برگزاری کارگاه‌ها و سمینار‌های علمی مقدمات ایجاد تغییراتی شگرف را در مربیان استان حاصل کند.

در پایان این نشست مشترک، تفاهم نامه‌ی همکاری بین هیئت اسکیت استان کرمان و گروه ورزشی نسل آرین در ۶ ماده و ۲ نسخه برای مدت یک سال تنظیم شد که به امضای طرفین رسید و مقرر شد در صورت توافق برای سال‌های آتی هم قابل تمدید باشد.

انتهای پیام/ب

امضای تفاهم نامه همکاری بین گروه ورزشی نسل آرین و هیئت اسکیت کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی اسکیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۶۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفتر همکاری مشترک دانشگاه صنعتی شریف و اتکا افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه صنعتی شریف، صبح امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ جلسه‌ای با حضور دکتر فراهانی مدیر ارتباط با صنعت و معاونین تحقیقات سازمان اتکا در راستای تفاهم‌نامه منعقد شده میان دانشگاه صنعتی شریف و سازمان اتکا در محل سالن جلسات معاونت پژوهشی دانشگاه برگزار شد.

تفاهم‌نامه مذکور اسفند سال ۱۴۰۲ با هدف حل مسائل، رفع نیازها و کمک به هوشمندسازی سازمان اتکا منعقد شده بود.

در ابتدای جلسه توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بخش‌های مختلف دانشگاه صنعتی شریف از قبیل پارک نوآوری و مجتمع فناوری متناسب با ماموریت و نیازمندی‌های سازمان اتکا معرفی شد.

سپس اقدامات انجام شده از زمان امضای تفاهم‌نامه همکاری در خصوص جلسات و بازدیدهای برگزار شده و نیازمندی‌ها و پیشنهادهای انجام پروژه تهیه شده مطرح شد.

در پایان دفتر همکاری مشترک دانشگاه صنعتی شریف و سازمان اتکا در محل مجتمع فناوری استاد رضا روستا آزاد افتتاح شد.

کد خبر 6087739

دیگر خبرها

  • دفتر همکاری مشترک دانشگاه صنعتی شریف و اتکا افتتاح شد
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین فنی‌وحرفه‌ای و دانشگاه صنعتی همدان
  • امضای تفاهم نامه همکاری حوزه هنری و اداره کل تعاون خراسان رضوی
  • همکاری ایران و پاکستان در بخش دام
  • روز پرکار دانشگاه آزاد کرمانشاه با امضای ۲ تفاهم‌نامه همکاری
  • جزییات تفاهم نامه ۴ جانبه بغداد
  • اهداف تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد شبستر و آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری سازمان انرژی اتمی ایران و وزارت نفت
  • فیلم| امضای اسناد همکاری بین هیئت‌های عالی‌رتبهٔ ایران و پاکستان
  • لزوم تربیت چند ساحتی دانش آموزان