Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-19@23:45:46 GMT

دومین کلان‌شهر کشور، غرق در آب‌گرفتگی

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۶۵۱۳

دومین کلان‌شهر کشور، غرق در آب‌گرفتگی

ایرنا نوشت: سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: بر اثر بارندگیهای دیشب حدود ۳۰ مورد تجمع آب و آب افتادگی در معابر این شهر رخ داد که توسط عوامل کارگری خدمات شهری و ماشین آلات جمع آوری آبهای سطحی برطرف شد.

مهدی یعقوبی روز پنجشنبه افزود: بیشترین تجمع آب مربوط به مناطق یک و ۱۰ شهر بود که سه راه ملاصدرا، میدان تختی، میدان تقی آباد، چهارراه دکترا، بلوار ملک آباد و چهارراه احمد آباد از معابری هستند که در منطقه یک دچار آب افتادگی شده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: همچنین چهار راه ورزش، چهارراه مخابرات، چهارراه جهاد، بلوار ادیب جنوبی، میدان امام علی (ع)، میدان حجاب، میدان قائم، حاشیه بلوار شریعتی و بلوار فلاحی هم از معابر منطقه ۱۰ بودند که به دلیل حجم روان آب بالا، آب افتادگی و تجمع آب در آنها رخ داده بود.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: معابری نیز در مناطق دو، سه ، هشت، ۹، ۱۱ و ۱۲ گرفتار آب افتادگی شدند و با توجه به شدت بارش ها اکثر کانال ها توان عبور آب را نداشتند و آب از داخل خیابان ها می گذشت.
یعقوبی افزود: با توجه به پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی مبنی بر آغاز بارش های رگباری از عصر دیروز ۴۳ دستگاه تانکر جمع آوری آبهای سطحی و تانکر خودمکش در ۹ نقطه شهر مستقر شده اند.
طبق پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی بارشهای رگباری باران همراه با رعد و برق و در برخی مناطق تگرگ طی روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه هفته کنونی به ویژه در نواحی غربی و شمالی استان خراسان رضوی رخ خواهد داد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۶۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود حجم قابل توجه‌ای سیلاب به شهر زاهدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، شهرکی فرماندار زاهدان گفت : باتوجه به ورود حجم قابل توجه‌ای سیلاب از بلوار خلیج فارس میدان دکتر حسابی به سمت زیباشهر، بلوار پرستار و  بلوار امام حسین، بلوار پیامبر اعظم ، بلوار شهید قلنبر و خیابان بزرگمهر به شهر زاهدان، شهروندان از تردد غیر ضروری در خیابان‌های بزرگمهر، دانشگاه، بلوار پیامبر اعظم، میدان دکتر حسابی و بلوار امام حسین (ع) خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • هم‌افزایی شهرداران کلان‌شهرها در توسعه فرهنگ رضوی در ایام دهه کرامت
  • هم‌افزایی شهرداران کلانشهرها در توسعه فرهنگ رضوی در ایام دهه کرامت
  • پیشروی مشهد در حوزه هوشمندسازی
  • کمبود آب شرب سه روستای تایباد خراسان رضوی برطرف شد
  • ورود حجم قابل توجه‌ای سیلاب به شهر زاهدان
  • تجمع دانش آموزان جنت آبادی برای حمایت از سپاه پاسداران + فیلم
  • میزبانی از ۱۲۰۰۰۰ شهروند در جشنواره شهر رمضان
  • نرخ جدید کرایه تاکسی در خرم‌آباد روی میز فرمانداری
  • خراسان شمالی دومین استان کشور در مبارزه با مواد مخدر
  • اختصاص ۲۱ درصد اوراق مشارکت کشور به مشهد