Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-29@08:31:44 GMT

رئیس کل دادگستری مازندران معرفی شد

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۶۵۸۵

رئیس کل دادگستری مازندران معرفی شد

مراسم تکریم و معارفه رئیس کل دادگستری مازندران امروز با حضور معاون اول قوه قضائیه و مسئولان استانی در ساری برگزار شد. ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۸ استانها مازندران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، مراسم تکریم حجت‌الاسلام محمد علی تقوی فرد و معارفه حجت الاسلام محمد صادق اکبری امروز با حضور معاون اول قوه قضاییه، نماینده ولی فقیه در استان و مسئولان استانی در مجتمع قضایی امام خمینی (ره) دادگستری مازندران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران در این مراسم با اشاره به اینکه مدیریت‌های متغیر برای سکانداری دستگاه قضا  فرصتی برای ارائه خدمت و وظایف بهتر و قطعا تحولات خیرخواهانه است، اظهار داشت: فلسفه وجودی دستگاه قضا اجرای عدالت است. طبق دستورالهی همه باید عادل باشیم اما در قوه قضاییه عدالت شرط است و قضات باید عادلانه، حکیمانه و بدون حب و بغض داوری کنند.

وی بیان کرد: خداوند پیامبران را برای تبلیغ دین، اجرای عدالت و میزان ارسال کرد، قضاوت مسئولیت سنگین و بزرگی است و بدانیم بدون عدالت مفهومی ندارد. در دستگاه قضا سلسله مراتب اداری رعایت شود و قضات وحدت، انسجام، همسویی و برادری داشته باشند تا عدالت را به درستی اجرا کنند.

امام جمعه ساری بیان کرد: جامعه دارای سه قشر با هم، بی هم و یا برهم است که جامعه بی هم دارای گرفتاری‌های اجتماعی، سیاسی و حکومتی است اما اگر همه ید واحد باشیم مشکلات رفع می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان مازندران منصوب شدرئیس‌کل دادگستری گلستان: برخی مدیران مانع رونق تولید هستندآئین تکریم و معارفه رئیس جدید و سابق دادگستری استان اردبیل به روایت تصویر

وی با بیان اینکه قضاوت امری سنگین و  حق الناس است، افزود: قضاوت امری فنی است که این امر مهم هوش و تشخیص  قضایی می‌خواهد. همچنین قضات عالم به زمان باشند  و پاکی و طهارت این مسیر را طی کنند و انتظار داریم زمان رسیدگی در آیین دادرسی کوتاه‌تر شود و تکریم ارباب رجوع را حفظ کنیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران ادامه داد: امروز دشمنان ما هم‌قسم ومتحد شدند تا جامعه اسلامی را ساقط  کنند که در این شرایط  همه ما مسئول هستیم و باید پشت ولایت فقیه باشیم  زیرا ما وارث خون شهدا هستیم و باید میراث دار باشیم و این انقلاب را حفظ کنیم.

حجت الاسلام موسوی، معاون فرهنگی وپیشگیری دادگستری مازندران نیز گفت: جایگاه قضاوت جایگاه انبیا است. اجرای عدالت، احقاق حق و خدمتگذاری به مردم  با حفظ شان و استقلال دستگاه قضا در دادگستری‌های حاکم است.

حجت الاسلام محمد علی تقوی فرد، رئیس کل سابق دادگستری مازندران  نیز اظهار داشت: اقدامات زیادی در زمینه قضایی، اداری و ساختمانی صورت گرفت که همه این اقدامات برای رضای خدا بوده است.

وی افزود: از این جابجایی راضی هستم و  در هر سنگری باید خدمتگذار واقعی انقلاب باشیم.

انتهای پیام/ ت

R41358/P/S6,74/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۶۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در تجمع مردمی محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به همراه جمعی از قضات و کارکنان اداری دادگستری، هم گام و همراه با مردم ولایی و شهید پرور ارومیه در تجمع مردمی که در محکومیت جنایات رژیم منحوس صهیونیستی و ادامه نسل کشی مردم مظلوم فلسطین و حمایت از زنان و کودکان مظلوم غزه تشکیل شده بود شرکت نمودند.
شرکت کنندگان در این تجمع ضمن محکومیت جنایت‌های این رژیم کودک کش، خواستار محکومیت آن در مجامع بین الملل شدند و از سازمان‌های به اصطلاح حقوق بشری خواستند که سکوت خود را در برابر این جنایات شکسته و مانع این نسل کشی شده و این جنایات ضد بشری را در دادگاه‌های بین الملل محکوم نمایند.

دیگر خبرها

  • رفع تصرف ۶۵۱ هکتار از اراضی چهارمحال و بختیاری
  • معرفی بانوان مچ انداز ایران در مسابقات آسیایی ۲۰۲۴
  • ضرورت هم‌افزایی تمامی قوا و دستگاه‌ها در جهت تحقق شعار سال
  • دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری استان
  • شرکت رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در تجمع مردمی محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی
  • خیران استان بوشهر از مراکز نگهداری کودکان حمایت کنند
  • صدور دستور قضایی در راستای حل مشکل آب شرب رودسر
  • انهدام باند بین‌المللی قاچاق ماشین‌آلات راه‌سازی در هرمزگان
  • حمایت از خانواده‌های زندانیان نیازمند استان بوشهر متوقف نمی‌شود
  • بازگشت ۵۷۶ هکتار اراضی ملی گلستان به بیت‌المال