Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، عنوان Far Cry 5 یکی از عناوین بسیار پرطرفدار بوده که توسط شرکت یوبیسافت ساخته و به بازار عرضه شده است. این عنوان که یازدهمین نسخه از مجموعه فار کرای به حساب می‌آید در جشنواره E3، 2017 معرفی و در سال ۲۰۱۸ روانه بازار شد. داستان این عنوان در منطقه‌ای به نام هوپ کانتی جریان دارد که شخصی به نام جوزف سید  ، و یارانش کنترل آن منطقه را در دست گرفته‌اند و هدف کاربر مقابله با این افراد و کشتن رهبر آن‌هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این عنوان شامل ماموریت‌های اصلی و فرعی زیادی است که با انجام دادن هرکدام از آن‌ها، گیمر امتیاز به دست می‌آورد و با بدست آوردن امتیازی مشخص به سطح بعدی راه پیدا می‌کند. انجام دادن ماموریت‌های اصلی کاربر را به جوزف سید که در بازی معروف به پدر است، نزدیک می‌کند و ماموریت‌های فردی باعث بالا رفتن سطح گیمر خواهد شد. این عنوان در سبک اکشن و جهان‌باز ساخته شده است و گیمر در آن اجازه گشت و گذار در سراسر نقشه و استفاده از اسلحه و ماشین را دارد.

شرکت یوبیسافت به تازگی گزارش مالی سال گذشته خود را منتشر کرد. طبق این گزارش مشخص شد چندین عنوان عملکرد بسیار خوبی داشته‌اند که مانند سال گذشته برجسته‌ترین عنوان در این گزارش بازی Far Cry 5 بود و شرکت یوبیسافت اعلام کرد کرد این عنوان بالاترین آمار فروش برای کنسول‌ها را داشته است. این آمار برای عنوان Far Cry 5 تعجب‌آور نیست چرا که عنوان مذکور در پایان مارس ۲۰۱۸ و با وجود اینکه تنها ۳ روز از انتشار آن می‌گذشت، برترین عنوان شد.

بیشتر بخوانید: عنوان Rage 2 پس از عرضه، دو بسته الحاقی دریافت خواهد کرد

این بار هم عنوان Far Cry 5 توانست رقیبانی مثل For Honor، Rainbow Six Siege، Assassin’s Creed Origins and Odyssey ،Tom Clancy’s The Division 1 و Clancy’s The Division 2 و عنوان پرطرفدار Tom Clancy’s Ghost Recon: Wildlands را کنار بزند و جایگاه بالاترین آمار فروش کنسولی را از آن خود کند.

عنوان Far Cry 5 هم اکنون برای کنسول ‌های PS4 ، Xbox One و پلتفرم کامپیوتر در دسترس است.

انتهای پیام/

عنوان Far Cry 5 پر فروش‌ترین عنوان یوبیسافت شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فناوری بازی رایانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۶۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۰ درصدی بارندگی در استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ رضا اخلاص‌مند با اشاره به گزارش بارش‌های استان در سال آبی ۱۴۰۳-۱۴۰۲، افزود: میزان بارندگی تجمعی در سال آبی امسال در استان همدان برابر ۳۲۵ میلی متر است، درحالی که میزان بارندگی تجمعی سال آبی گذشته در بازه زمانی مشابه برابر ۲۳۴ میلی متر گزارش شده بود.

او با بیان اینکه متوسط بارندگی بلندمدت در بازه زمانی مشابه در همدان برابر ۲۹۶ میلی متر است، تأکید کرد: در این زمینه شاهد افزایش ۳۹ درصدی تغییرات بارندگی نسبت به سال آبی گذشته و ۱۰ درصدی تغییرات نسبت به متوسط بلندمدت هستیم.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای همدان با اشاره به اینکه بیشترین میزان بارش در استان در محدوده مطالعاتی نهاوند، حوضه کرخه، ایستگاه مطالعاتی وراینه ثبت شده و کمترین میزان بارش در محدوده مطالعاتی رزن، قهاوند، حوضه قره چای و ایستگاه‌های قهاوند و خمیگان گزارش شده است.

اخلاص مند در ادامه از شهروندان به ویژه کشاورزان خواست تا در مصرف آب صرفه جویی داشته باشند.

دیگر خبرها

  • ◄ دیدار کنسول هند با 16 خدمه هندی کشتی توقیفیMCS Aries
  • مدارس سمای بافق جزء برترین‌های استان یزد با بالاترین میزان ارتقاء و رشد کیفیت
  • انگلیس؛ شمار مرگ افراد ناشی از مصرف الکل به بالاترین میزان رسید
  • افزایش ۱۰ درصدی بارندگی در استان همدان
  • دیدار کنسول هند با ۱۶ خدمه هندی کشتی توقیفیMCS Aries
  • وزارت صمت مکلف به اعلام میزان فروش خودرو شد
  • سود فروش میوه برای فروشنده چقدر است؟
  • سود فروش میوه و تره‌بار حداکثر ۳۰ درصد نسبت به فاکتور خرید است
  • هزینه‌های نظامی در جهان به بالاترین میزان خود در ۱۵ سال گذشته رسید
  • مرگ سالانه ۵۰ هزار ایرانی به دلیل دخانیات/ فروش سیگار به صورت نخی غیرقانونی است