Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفیر عراق در مسکو گزارش‌های منتشر شده در برخی رسانه درباره قصد بغداد برای خرید سامانه‌های موشکی اس ۴۰۰ از روسیه را تکذیب کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، حیدر منصور هادی، سفیر عراق در مسکو با انتشار ویدئویی اظهار کرد: ما حتی نگفتیم که مذاکراتی درباره خرید موشک‌های اس ۴۰۰ در حال انجام است چه برسد به قرارداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سفیر عراق در مسکو افزود: اساسا قراردادی برای خرید اس ۴۰۰ وجود ندارد تا ما سلسله مذاکراتی برای آن داشته باشیم، ما به عنوان مسؤول سفارت‌خانه و وابسته نظامی هیچ‌گونه اطلاعاتی درباره انجام مذاکرات یا مراحل مذاکرات در این زمینه نداریم.

پیشتر رسانه‌های روسی سخنانی را به حیدر منصور هادی در کنفرانس مطبوعاتی در مسکو نسبت داده بودند که حاکی از قصد بغداد برای خرید سامانه موشکی اس ۴۰۰ از مسکو بود.

ویکتور بونداریف، رئیس کمیته شورای اتحادیه روسیه در امور دفاعی و امنیتی پیشتر گفته بود: سوریه، عراق، سودان و مصر از جمله کشورهای احتمالی خریدار سامانه‌های موشکی اس ۴۰۰ هستند.

وزارت خارجه آمریکا نیز پیشتر بر اساس قانون مقابله با دشمنان آمریکا از راه تحریم، به مسؤولان عراقی و مسؤولان دیگر کشورها نسبت به پیامدهای عقد قرارداد خرید سلاح‌های روسی هشدار داده بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سامانه های اس 400 روسیه عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۶۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابراز رضایت ایران و روسیه از پیشرفت پروژه های مالی فی مابین

سفیر ایران و  «الویرا نابیولینا»، رئیس بانک مرکزی روسیه پیرامون کلیه موضوعات همکاری‌های بانکی و مالی ایران و روسیه با یکدیگر ملاقات و تبادل نظر کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، امروز 9 فروردین ماه، «کاظم جلالی»، سفیر ایران در روسیه و  «الویرا نابیولینا»، رئیس بانک مرکزی روسیه پیرامون کلیه موضوعات همکاری‌های بانکی و مالی ایران و روسیه با یکدیگر ملاقات و تبادل نظر کردند.

طرفین در این ملاقات ضمن ابراز خرسندی از اتصال و عملیاتی شدن پیام‌رسان‌های بانکی دو کشور، از فرآیند پیشرفت و سرعت بخشی اجرای سایر پروژه های بانکی و مالی فی‌مابین ابراز رضایت کردند.

جلالی: ایران در برنامه‌های پیش بینی شده بریکس مشارکت جدی خواهد کرد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ابراز رضایت ایران و روسیه از پیشرفت پروژه های مالی فی مابین
  • برداشت اولین خوشه‌های طلایی گندم در پیشین سیستان وبلوچستان
  • پیشین پرچمدار برداشت اولین خوشه‌های طلایی گندم در سیستان و بلوچستان
  • یشین پرچمدار برداشت اولین خوشه‌های طلایی گندم در سیستان و بلوچستان
  • برداشت اولین خوشه های طلایی گندم در سیستان و بلوچستان
  • پیشین پرچمدار برداشت اولین خوشه های طلایی گندم در سیستان و بلوچستان
  • برداشت اولین خوشه‌های طلایی گندم در پیشین سیستان و بلوچستان
  • امضای دفتر یادبود قربانیان حادثه تروریستی کروکوس توسط سفیر ایران
  • اقتدار ۴۵/ فتاح؛ قاتل سامانه‌های پدافندی دشمنان
  • مسکو: چرا داعش فقط به دشمنان آمریکا حمله می‌کند؟