Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@03:31:03 GMT

دشمن در جنگ نرم به دنبال استحاله فکری و فرهنگی است

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۶۸۰۳

دشمن در جنگ نرم به دنبال استحاله فکری و فرهنگی است

سنندج - ایرنا - نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: دشمن هدف نهایی خود را بر استحاله فکری و فرهنگی مردم متمرکز کرده و بدنبال به چالش کشیدن نظام جمهوری اسلامی ایران از درون است.

به گزارش روز پنجشنبه پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان، آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی در دیدار با فعالین دینی مذهبی، هیات ها، مواکب و تشکل های دینی به فضایل و برکات ماه مبارک رمضان پرداخت و اظهارداشت: رمضان ماهی سرشار از حس و حال معنوی که حسنات و فضیلت های فراوانی دارد، است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده ولی فقیه در کردستان ضمن تاکید بر آسیب شناسی در فضای مجازی یادآور شد: در مباحث آسیب شناختی نهاد خانواده، یکی از محورهای مهم است که مورد توجه دشمن است.
آیت الله حسینی شاهرودی با اشاره به اینکه فضای مجازی بسیاری از کارکردهای خانواده ها را دچار اختلال کرده است، افزود: دشمن با هدف تهاجم فرهنگی، بنیان خانواده در حکومت های اسلامی را مورد هدف قرار داده تا این جوامع نیز چون جوامع غربی به انحطاط کشیده شوند.
وی اضافه کرد: بی‌ حجابی و بد حجابی در جامعه اسلامی، معضلی است که در سال‌ های اخیر با تمرکز دشمنان بر جنگ نرم و تبلیغات گسترده در فضای مجازی، ابعاد بزرگتری به خود گرفته است.
نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: معاندان اسلام و انقلاب در فضای مجازی، جوسازی و فضاسازی های زیادی علیه مقوله حجاب به راه انداخته اند.
آیت الله حسینی شاهرودی افزود: دشمن از راه های مختلف برای ضربه زدن به نظام استفاده می کند که یکی از آنها تکیه بر نفوذی ها در جامعه است.
وی یکی از حربه‌های دشمن را بهره‌گیری از فشار اقتصادی دانست و تاکید کرد: از همین‌رو، تحریم اقتصادی در اشکال گوناگون در دستور کار قرار گرفته تا از این حربه توسط نفوذی ها، مردم را در مقابل نظام قرار دهند.
نماینده ولی فقیه در کردستان هدف نهایی امروز دشمن در جنگ نرم را استحاله فکری و فرهنگی برشمرد و یادآور شد: از آنجا که دشمن با تحریم کردن و فشارهای اقتصادی بر ایران ناامید شده هدف نهایی خود را بر استحاله فکری و فرهنگی مردم متمرکز کرده و بدنبال به چالش کشیدن نظام از درون است.
آیت الله حسینی شاهرودی گفت: وظیفه همه مسئولین و ملت این است که نقاط ضعف را شناسایی و با اتحاد و وحدت با تمام توان به سمت پیروزی حرکت کنند تا منجر به جلوگیر از استحاله فرهنگی شود.
9936/9102

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي جنگ نرم نماينده ولي فقيه تهاجم فرهنگي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۶۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید نماینده ولی فقیه در کاشان از گروه موشکی ۸۴۰ ارتش

نماینده ولی فقیه در منطقه کاشان از گروه موشکی ۸۴۰ ارتش بازدید و ارتش را در کنار سپاه ‌و نیروی انتظامی، دژ مستحکم ملت عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، همزمان با روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، حجت الاسلام سید سعید حسینی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه منطقه کاشان، فرماندار آران و بیدگل و شهردار و دیگر مسئولان امروز _چهارشنبه، بیست‌ونهم فروردین_ از گروه موشکی ۸۴۰ شهید کبریایی بازدید کردند و ضمن تبریک این روز بزرگ از آن‌ها قدردانی کردند.

حجت‌الاسلام سید سعید حسینی در این دیدار اظهار کرد: مجاهدت‌های ارتش در طول دفاع مقدس و در بحران‌های مختلف کشور بر هیچکس پوشیده نیست و این غیور مردان از جان خود همواره گذشتند تا ایران و ایرانی سرفراز باشد.

وی افزود: امام خمینی (ره) با نامگذاری روز ارتش استقلال را به این دلاوران ارمغان داد و پس از پیروزی انقلاب، ۲۶ فروردین پیامی مبنی بر اینکه روز ۲۹ فروردین روز ارتش نامگذاری شود، صادر کردند و خواستند تا ارتش در این روز با رژه خود اقتدار و شکوه خود را برای ملت به نمایش بگذارد.

امام جمعه منطقه کاشان با اشاره به اینکه ارتش در کنار سپاه و نیروی انتظامی همچون دژ مستحکم، ملت و کشور را حفظ می‌کند، گفت: ارتش در آخرین عملکرد خود دنیا را به شگفتی واداشت و دژ پوشالی صهیونیست را در هم شکست.

در ادامه حیدر معظمی گودرزی اظهار کرد: ارتش با تقدیم ۴۰ هزار شهید گرانقدر همواره پا در رکاب مقام معظم رهبری بوده است و امید است خداوند به ما توفیق دهد تا پرچم کشورمان را به دست صاحب اصلی آن یعنی امام زمان (عج) برسانیم.

فرمانده پادگان و گروه موشکی ۸۴۰ کبریایی افزود: جمهوری اسلامی بخشی از توان خود را به کار گرفت و موفق شد تا دشمنانی که همه توان خود را برعلیه ما به کار گرفتند شکست دهد.

کد خبر 745535

دیگر خبرها

  • رژیم صهیونیستی توان مقابله با ایران را ندارد
  • پاسخ کوبنده و سریع ایران در صورت هرگونه اقدام رژیم صهیونیستی
  • دیدار رئیس‌ جمهور با آیت‌الله شاهچراغی ‌
  • قدردانی نماینده ولی‌فقیه در استان از اجرای طرح نور
  • «کم‌آبی» ابرچالش استان سمنان است
  • نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت: بقیع باید بازسازی شود
  • شورای فرهنگی در ادارات کردستان تشکیل شود
  • دیدار صمیمی نماینده ولی فقیه در استان با مردم دیواندره
  • بازدید نماینده ولی فقیه در کاشان از گروه موشکی ۸۴۰ ارتش
  • تجلیل مادران شهدا از نماینده ولی فقیه و فرماندهان سپاه ایلام