Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساتین»
2024-04-24@23:27:40 GMT

تعهدات معوق ایران خودرو تا زمستان به روز می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۶۸۱۴

اهورا گلیاری با بیان این که فروش فوری روزانه ایران خودرو با برنامه و محاسبه دقیق است گفت: فروش فوری به عنوان ابزاری برای کنترل وضعیت بازار نشان داد که می تواند موثر عمل کند، همانطور که افزایش لجام گسیخته قیمت در بازار اسفندماه سال گذشته، با اتخاذ و ابلاغ و اجرای این سیاست کنترل شد. اعداد و ارقام بازار نیز موید این موضوع بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: ۲۰درصد از تولید روزانه ایران خودرو برای تعهدات جدید فروش فوری اختصاص دارد و مابقی برای تعهدات معوق است.

گلیاری تاکیدکرد: وقتی واسطه‌ها و افرادی که خودرو را با هدف سرمایه وارد بازار می کنند تا نهایت سود را ببرند، تنها عرضه کننده خودرو در بازار بوده و رقیبی برای آنان وجود نداشته باشد نمی توان انتظار داشت که قیمت بازار کنترل شود و یا کاهش یابد.

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو اجرای طرح فروش فوری در اسفندماه گذشته را موفق ارزیابی کرد و گفت: ما موفق شدیم دراسفندماه قیمت ها را کنترل کرده وکاهش دهیم. مقایسه قیمت بازار درخودروهایی که به تعداد کمتر عرضه شد نشان می دهد این سیاست درست بوده است.

گلیاری در ادامه گفت: دسته ای از مشتریان افرادی هستند که در صف انتظار تحویل خودرو هستند، دسته ای از مشتریان نیز نیاز روز به خودرو دارند. اگر طرح فروش خودرو توسط خودروساز اجرا نشود، مشتری برای رفع نیاز خود ناچار به مراجعه به واسطه گران است. با اجرای طرح فروش فوری، صدای دیگری به جز صدای واسطه گران در بازار شنیده می شود.

وی از کنترل کد ملی، عدم خرید در ۱۸ ماه گذشته و یا سن افراد که بالای ۱۸ ثبت نام کنندگان و یا حذف کدهای ملی خرید از سایپا را به عنوان ابزار در اختیار خودروساز برای جدا کردن مصرف کننده واقعی از سرمایه گذاران نام برد و گفت: استفاده از این ابزارها توانسته به میزان بسیار زیادی مداخله واسطه گران را کاهش دهد.

گلیاری تصریح کرد: زمانی جذابیت برای خرید کم می شود که فاصله قیمت کارخانه و بازار کم تر شود و در آن زمان فرصت های سرمایه گذاری در بخش های دیگری ایجاد می شود.

وی روند فعلی قیمت ها در بازار را کاهشی دانست و گفت: طبق تحلیل های بازار و اعداد و ارقام موجود، اندازه فعلی بازار مشخص و به اندازه نیاز واقعی مصرف کننده نیست. وقتی به خودرو به عنوان کالای سرمایه ای نگاه شود، شرایط متفاوت خواهد بود.

گلیاری درباره تعهدات معوق گفت: تعداد بسیار ناچیزی از تعهدات محصول ۲۰۰۸ از سال ۹۶ باقی مانده که در همین روزهای آینده اجرا خواهد شد، ایران خودرو تعهدات سال گذشته را نیز به ماه های پایانی رسانده است.

وی ضمن رد امکان ثبت نام چند دستگاه خودرو توسط یک کد ملی گفت: به هیچ عنوان امکان ثبت نام تکراری جهت یک فرد در سامانه ثبت نام شرکت ایران خودرو وجود ندارد و این موضوع به صورت کامل کنترل می شود.

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو کارخانه خودروسازی را فرآیندی درحال حرکت توصیف کرد و گفت: برای این که بتوانیم تعهدات معوق را ایفا کنیم و به خواسته مشتریان برسیم باید چرخ کارخانه ها در حال چرخش باشد.

وی ایفای تعهدات معوق را دغدغه اصلی مدیریت ارشد شرکت ایران خودرو اعلام کرد. گلیاری طرح ساماندهی بازار خودرو را عاملی برای بهبود وضعیت بازار خودرو دانست و گفت: با تمهیداتی که اندیشیده شده و روند افزایشی تولیدی و البته اجرای با قوت طرح، قطعا صنعت خودرو در شرایط بهتری قرار خواهد گرفت.

منبع: ساتین

کلیدواژه: اخبار ایران خودرو اخبار خودرو پیش فروش ایران خودرو ثبت نام پژو 2008 شرایط جدید فروش ایران خودرو فروش پژو 2008 فروش فوری ایران خودرو وضعیت خودروسازی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۶۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش فوری محصولات ایران خودرو بدون قرعه کشی + لینک ثبت نام

 

به گزارش پارس نیوز ، شرایط ثبت نام ایران خودرو بدون قرعه کشی اعلام شد. متقاضیان ثبت نام خودرو بدون قرعه کشی می‌توانند این محصول پرفروش را به قیمت کارخانه و با موعد ۹۰ روزه تحویل بگیرند.

شرایط ثبت نام ایران خودرو سال۱۴۰۳

فروش فوق العاده ایران خودرو مربوط به وانت آریسان دوگانه سوز است. این خودرو به قیمت کارخانه و ۹۰ روزه به متقاضیان تحویل داده خواهد شد.

قیمت خودرو به صورت قطعی است.

ثبت نام فروش فوق العاده ایران خودرو صرفاً از طریق سایت شرکت و به صورت اینترنتی بوده و متقاضی مکلف است با انتخاب نمایندگی های محل سکونت خود اقدام به ثبت سفارش کند.

 

ضروری است پیش پرداخت اولیه نقدی از کارت بانکی متقاضی ثبت نام ایران خودرو قرارداد باشد.

جهت هر نوع خودرو، هر شخص (با کد ملی مشخص و شرایط سنی بالای ۱۸ سال) صرفاً می تواند برای یک دستگاه ثبت نام کند.

هزینه حمل خودرو به قیمت نهایی محصول اضافه خواهد شد.

در صورت اعمال هر گونه تغییرات در مشخصات فنی خودرو (قوای محرکه، بدنه، الزامات جانبی، تزئینات و غیره ) که ناشی از الزامات اجباری شرکت است

متقاضی ثبت نام فروش فوری ایران خودرو ضمن پذیرش این تغییر ملزم به پرداخت هزینه های اعلام شده است. همچنین در اطلاعیه  فروش فوری ایران خودرو دهه فجر آمده است؛ هزینه بیمه شخص ثالت بر عهده مشتری است.

لینک سایت ثبت نام ایران خودرو ۱۴۰۳ / سایت ثبت نام خودرو بدون قرعه کشی

تکمیل مراحل ثبت نام ایران خودرو بدون قرعه کشی تنها از طریق مراجعه به سایت ثبت نام ایران خودرو یعنی آدرس https://www.ikco.ir/ انجام می شود، درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند، مسئولیتی متوجه شرکت ایران خودرو نخواهد بود.

زمان ثبت نام ایران خودرو اردیبهشت ۱۴۰۳

این بخشنامه از تاریخ ۴ اردیبهشت فعال خواهد شد و تا تکمیل ظرفیت ادامه دارد.

منبع : اقتصاد آنلاین

دیگر خبرها

  • افت قیمت در اغلب خودروهای داخلی و مونتاژی + جدول
  • ادامه روند نزولی قیمت خودرو در بازار؛کدام خودرو ۴۰ میلیون تومان ارزان شد؟ | جدول قیمت ها
  • قیمت خودرو امروز ۵ اردیبهشت +جدول
  • قیمت «ریرا» چقدر است؟ «ریرا» دقیقا کی عرضه می‌شود؟
  • قیمت خودرو امروز ۴ اردیبهشت+ جدول
  • فروش ایران خودرو آغاز شد + شرایط
  • ساینا، کوئیک،دنا پلاس و تارا اتوماتیک ارزان شدند؛ قیمت خودروهای مونتاژی چقدر پایین آمد؟ | جدول قیمت ها
  • کارایی‌های عجیب کارت ملی در ایران؛ از خرید خودرو تا گوسفند!
  • قیمت خودرو امروز ۳ اردیبهشت+ جدول
  • فروش فوری محصولات ایران خودرو بدون قرعه کشی + لینک ثبت نام