Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-19@06:37:24 GMT

دشمن در جنگ نرم به دنبال استحاله فکري و فرهنگي است

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۶۸۴۳

دشمن در جنگ نرم به دنبال استحاله فکري و فرهنگي است

خبرگزاري آريا - سنندج - ايرنا - نماينده ولي فقيه در کردستان گفت: دشمن هدف نهايي خود را بر استحاله فکري و فرهنگي مردم متمرکز کرده و بدنبال به چالش کشيدن نظام جمهوري اسلامي ايران از درون است.

به گزارش روز پنجشنبه پايگاه اطلاع رساني دفتر نماينده ولي فقيه در استان کردستان، آيت الله سيدمحمد حسيني شاهرودي در ديدار با فعالين ديني مذهبي، هيات ها، مواکب و تشکل هاي ديني به فضايل و برکات ماه مبارک رمضان پرداخت و اظهارداشت: رمضان ماهي سرشار از حس و حال معنوي که حسنات و فضيلت هاي فراواني دارد، است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماينده ولي فقيه در کردستان ضمن تاکيد بر آسيب شناسي در فضاي مجازي يادآور شد: در مباحث آسيب شناختي نهاد خانواده، يکي از محورهاي مهم است که مورد توجه دشمن است.
آيت الله حسيني شاهرودي با اشاره به اينکه فضاي مجازي بسياري از کارکردهاي خانواده ها را دچار اختلال کرده است، افزود: دشمن با هدف تهاجم فرهنگي، بنيان خانواده در حکومت هاي اسلامي را مورد هدف قرار داده تا اين جوامع نيز چون جوامع غربي به انحطاط کشيده شوند.
وي اضافه کرد: بي‌ حجابي و بد حجابي در جامعه اسلامي، معضلي است که در سال‌ هاي اخير با تمرکز دشمنان بر جنگ نرم و تبليغات گسترده در فضاي مجازي، ابعاد بزرگتري به خود گرفته است.
نماينده ولي فقيه در کردستان گفت: معاندان اسلام و انقلاب در فضاي مجازي، جوسازي و فضاسازي هاي زيادي عليه مقوله حجاب به راه انداخته اند.
آيت الله حسيني شاهرودي افزود: دشمن از راه هاي مختلف براي ضربه زدن به نظام استفاده مي کند که يکي از آنها تکيه بر نفوذي ها در جامعه است.
وي يکي از حربه‌هاي دشمن را بهره‌گيري از فشار اقتصادي دانست و تاکيد کرد: از همين‌رو، تحريم اقتصادي در اشکال گوناگون در دستور کار قرار گرفته تا از اين حربه توسط نفوذي ها، مردم را در مقابل نظام قرار دهند.
نماينده ولي فقيه در کردستان هدف نهايي امروز دشمن در جنگ نرم را استحاله فکري و فرهنگي برشمرد و يادآور شد: از آنجا که دشمن با تحريم کردن و فشارهاي اقتصادي بر ايران نااميد شده هدف نهايي خود را بر استحاله فکري و فرهنگي مردم متمرکز کرده و بدنبال به چالش کشيدن نظام از درون است.
آيت الله حسيني شاهرودي گفت: وظيفه همه مسئولين و ملت اين است که نقاط ضعف را شناسايي و با اتحاد و وحدت با تمام توان به سمت پيروزي حرکت کنند تا منجر به جلوگير از استحاله فرهنگي شود.
9936/9102
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۶۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از تجلیل مادران شهدا از سپاه پاسداران در ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه سه شنبه مادران شهدا از سبزپوشان سپاه پاسداران به دلیل عملیات مقتدرانه در مقابل رژیم صهیونیستی حلقه گل هدیه کردند.

در حاشیه مراسم سه شنبه‌های شهدایی در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، تعدادی از مادران شهدا به نمایندگی از خانواده‌های شهدا از حجت الاسلام الله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان، سردار شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمؤمنین استان ایلام، سردار کریمیان جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین استان به خاطر حمله تنبیهی سپاه پاسداران علیه اسرائیل غاصب تقدیر و تشکر کردند.

کد خبر 6080384

دیگر خبرها

  • دیدار رئیس‌ جمهور با آیت‌الله شاهچراغی ‌
  • قدردانی نماینده ولی‌فقیه در استان از اجرای طرح نور
  • «کم‌آبی» ابرچالش استان سمنان است
  • نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت: بقیع باید بازسازی شود
  • شورای فرهنگی در ادارات کردستان تشکیل شود
  • دیدار صمیمی نماینده ولی فقیه در استان با مردم دیواندره
  • بازدید نماینده ولی فقیه در کاشان از گروه موشکی ۸۴۰ ارتش
  • تجلیل مادران شهدا از نماینده ولی فقیه و فرماندهان سپاه ایلام
  • تصاویری از تجلیل مادران شهدا از سپاه پاسداران در ایلام
  • بازدید نماینده ولی فقیه در قرارگاه کربلا از خط مرزی