Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@13:23:56 GMT

تاکید بر بازنگری طرح جامع دریاچه اوان

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۶۹۵۳

تاکید بر بازنگری طرح جامع دریاچه اوان

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، علی فرخزاد معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در نشست بررسی مسایل، مشکلات و مدیریت دریاچه اوان، طرح جامع این دریاچه را نیازمند بازنگری دانست و گفت: برای انجام این کار علاوه بر نقطه نظر برخی دستگاه‌ها از جمله محیط زیست و منابع طبیعی، منافع عمومی مردم محل نیز باید در نظر گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرخزاد با اشاره به اینکه باید مساله این دریاچه از نگاه ملی توسط سازمان میراث فرهنگی و گردشگری دیده شود، افزود: تا زمانی که این کار محقق نشده است باید امور این دریاچه از سیو همان شرکت تعاونی دهیاری‌ها ادامه پیدا کند و هزینه‌های کامل و ریز این مجموعه نیز ماهانه به کارگروه اعلام شود.

فرخزاد یادآور شد: با توجه به مشکل اقامت گردشگران در محوطه این دریاچه، تلاش برای احداث و گسترش خانه‌های بوم گردی با ارایه تسهیلات از سوی میراث فرهنگی در روستای اوان و سایر روستا‌های پیرامون مورد پیگیری قرار گیرد.

به گفته این مسئول عمرانی، تهیه طرح هادی روستا‌های اطراف این مجموعه گردشگری نیز باید در اولویت برنامه‌های بنیاد مسکن قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین با اشاره به حوادث مربوط به غرق شدگی‌های این دریاچه در سال‌های گذشته، افزود: در این رابطه باید کمیته‌ای تشکیل و موضوع پیشگیری از وقوع چنین حوادثی به عمل آید.

انتهای پیام/ک

نشست بررسی مسایل، مشکلات و مدیریت دریاچه اوان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میراث فرهنگی استانداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۶۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق ۱۰۰ درصدی درآمد‌های مالیاتی همدان در بودجه سال ۱۴۰۲

مدیرکل امور مالیاتی استان همدان از تحقق ۱۰۰ درصدی درآمد‌های مالیاتی استان همدان در بودجه سال ۱۴۰۲ خبر داد. - اخبار استانها -

وجیه‌الله ذکوری در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در همدان، اظهار‌ داشت: در سال 1402 بالغ بر 3 هزار و 491 میلیارد تومان درآمد مالیاتی استان همدان وصول شده که نسبت به مدت مشابه پارسال 54 درصد رشد داشته و نسبت به بودجه مصوب 100 درصد تحقق پیدا کرده است.

وی همچنین افزود: از مجموع درآمدهای مالیاتی استان 5 هزار و 537 میلیارد تومان نیز سهم شهرداری و دهیاری‌های استان همدان بوده که 177 میلیارد تومان آن مربوط به شهر همدان است.

مدیرکل امور مالیاتی استان همدان بیان کرد: تمامی گزارشات ثبت شده در سامانه‌های مربوط به امور مالیاتی استان با دقت پیگیری و رسیدگی می شود و در پرونده مالیاتی افراد نیز ثبت خواهد شد.

ذکوری افزود: اکثر شرکت های فعال در استان، مالیاتشان را در استان واریز می کند و البته این منابع به خزانه واریز می شود.

وی با بیان اینکه مالیات مطمئن‌ترین منبع برای تامین هزینه های اداره کشور است، بیان کرد: نظام سلطه با اعمال تحریم‌ها مشکلاتی را ایجاد می کند و باید از سیاست اتکای به نفت، تغییر رویه بدهیم.

مدیرکل امور مالیاتی استان همدان همچنین لزوم جا انداختن فرهنگ مالیاتی تاکید کرد و گفت: وقتی مالیات در جامعه نهادینه شود، این موضوع پاسخگویی نهادهای اجرایی را در هزینه کرد منابع، افزایش می دهد.

ذکوری همچنین در خصوص مالیات پزشکان نیز گفت: اینکه برخی پزشکان در مطب خود دستگاه کارت خوان ندارند در زمینه حسابرس امور مالیاتی فاقد اهمیت است چراکه گردش مالی حساب این افراد به صورت کلی(کارت به کارت، دستگاه پوز و واریز نقدی) محاسبه و مبنای دریافت مالیات قرار می گیرد.

وی تاکید کرد: نسخه الکترونیک پزشک در دسترس امور مالیاتی قرار می گیرد ضمن اینکه ابزارهایی برای رصد درآمد وجود دارد و با گسترش سامانه های الکترونیکی مسایل و فعالیت های مالی افراد به صورت شفاف قابل رصد و بررسی است.

مدیرکل امور مالیاتی استان همدان با تاکید بر اینکه تمرکز سازمان امور مالیاتی استان همدان در مالیات ستانی، پردرآمدها هستند، ادامه داد: ایجاد امنیت، پاکسازی و سالم‌سازی شهرها و آبادانی با پرداخت مالیات ممکن می شود اما با این حال در مالیات ستانی به دنبال فشار و سنگینی بار پرداخت بر فعالان اقتصادی، کسبه، واحدهای تولید، افراد حقیقی و حقوقی نیستیم.

ذکوری همچنین در پایان تاکید کرد: نظام مالیاتی در راستای حمایت از تولید در یک اقدام بی سابقه نرخ مالیات بر درآمد واحدهای تولیدی را در دو سال گذشته به ترتیب 5 و 7 درصد کاهش داده و برای امسال نیز کاهش 5 درصدی را پیشنهاد داده، لذا هدف سازمان کاهش فشار مالیاتی بر واحدهای تولیدی می باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سفر اول رئیس‌جمهور به استان ایلام ۱۴۵ مصوبه داشته است
  • اجرای طرح جامع مدیریت دریاچه نمک قم در دوره پنج ساله
  • امیرعبداللهیان: ایران برای روابط با صربستان اهمیت قائل است
  • بررسی روند پیشرفت پروژه پدافندی تامین آب شرب و بهداشتی شهر اردکان
  • تحقق ۱۰۰ درصدی درآمد‌های مالیاتی همدان در بودجه سال ۱۴۰۲
  • لزوم بازنگری طرح جامع مدیریت پسماند شهر‌ی در خوزستان
  • طرح جامع دریاچه نمک قم تصویب شد
  • هاآرتص: کابینه جنگ اسرائیل کنترل امور را از دست داده است
  • طرح جامع مدیریت پسماند شهر‌های استان خوزستان بازنگری شود
  • قدردانی امیرعبداللهیان از مواضع قوی عمان درباره تحولات منطقه