Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسول بخشی رئیس کمیته امداد میاندوآب در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، گفت: از آغاز ماه مبارک رمضان تا کنون ۸۰۰ نفر از مددجویان تحت پوشش این نهاد از اطعام غذای گرم بهرمند شدند.   بخشی با اظهار اینکه تمام هزینه‌های این افطاری‌ها توسط خیران پرداخت شده است، افزود: خیران در زمینه اطعام مددجویان تاکنون در مجموع ۱۶ میلیون تومان هزینه کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  وی اضافه کرد: همچنین در دهه اول ماه مبارک رمضان ۲۰۰ بسته سبد کالا هرکدام به ارزش ۲۰۰ هزار تومان در بین مددجویان توزیع شده است.   رئیس کمیته امداد میاندوآب اظهار کرد: از آغاز ماه مبارک رمضان تا کنون از طریق ستاد خیرین کمیته امداد ۳۰ میلیون تومان جمعه آوری شده است تا برای یک هزار و ۲۰۰ خانوار تحت پوشش سبد کالا شامل برنج، روغن و مرغ تههیه و توزیع شود.
 بخشی افزود: سال گذشته نیز ۴ هزار و ۵۰۰ نفر از مددجویان تحت پوشش از غذای گرم بهرهمند شدند.   وی در بخش دیگر سخنان خود به ارسال کمک‌های مردمی این نهاد به سیل زدگان کشور نیز اشاره کرد و گفت: تا کنون مردم خیر و نوع دوست از طریق پایگاه‌ها و مراکز جمع آوری کمک‌های مردمی این نهاد در مجموع ۱۹۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برای سیل زدگان کمک کردند که از این مقدار ۱۵۰ میلیون تومان بصورت کالا و ۴۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بصورت نقد بود که در قالب ۲ محموله به مناطق سیل زده ارسال شد.   انتهای پیام/م   توزیع غذای گرم بین مددجویان کمیته امداد میاندوآب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۶۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۸۰میلیارد ریال وام اشتغال به مددجویان کمیته امداد بهاباد

حمید دهقان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه در سال گذشته ۱۵۰ مورد وام با اعتباری بالغ بر ۱۸۰ میلیارد ریال به مجریان طرح های اشتغال و خودکفایی شهرستان بهاباد پرداخت شده است، افزود: این وام ها در قالب طرح های دامداری، کشاورزی، صنایع تولیدی و خدماتی و … از محل تسهیلات بانکی و صندوق امداد ولایت و در جهت توانمندی خانواده های نیازمند پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه ماموریت اصلی ما توانمندسازی و ایجاد درآمد با ثبات برای افراد است، اظهار کرد: اگر خدمتی به مردم ارائه می‌شود، باید حرمت آن‌ها را رعایت کرده و هیچ‌گونه منتی در کار نباشد و این ماموریت باید در لایه‌های کار و فعالیت خود را نشان دهد.

رییس کمیته امداد بهاباد با تاکید بر اینکه سه رکن اساسی برای این ماموریت در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: در این راستا راهبرد اشتغال خانگی جزو ماموریت‌های اصلی کمیته امداد است.

دهقان ادامه داد: دامپروری و اصلاح نژاد دام، زنبورداری، خدماتی فنی، قالی بافی، خیاطی، گلخانه، مشاغل خرد خدماتی و خرید ادوات کشاورزی و تراکتور از جمله این طرح ها است.

وی یادآور شد: در حال حاضر ۶۰۰ خانوار تحت پوشش کمیته امداد شهرستان بهاباد هستند که از خدمات این نهاد استفاده می‌کنند.

کد خبر 6079015

دیگر خبرها

  • ۱۶۱ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد در خواف به بهره برداری رسید
  • راه‌اندازی ۱۲ واحد گلخانه در مهرستان
  • ۶۷۰واحد مسکن مددجویان چهارمحال و بختیاری به بهره‌برداری رسید
  • بهره برداری از ۲ هزار و ۱۰۶ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد گلستان با حضور وبیناری رییس جمهور
  • ۹۴۰ واحد مسکونی مددجویی در استان کهگیلویه و بویراحمد به بهره‌برداری رسید
  • ۹۴۰ واحد مسکونی مددجویی در استان به بهره برداری رسید
  • ۹۴۰ باب واحد مسکونی مددجویی در استان به بهره برداری رسید
  • ۸۰۹ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد افتتاح شد
  • ۲۲۱۰واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی واگذار شد
  • پرداخت ۱۸۰میلیارد ریال وام اشتغال به مددجویان کمیته امداد بهاباد