Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@13:46:33 GMT

توزیع سبد کالا بین مددجویان کمیته امداد سبزوار

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۶۹۵۷

توزیع سبد کالا بین مددجویان کمیته امداد سبزوار

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد داورزنی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) سبزوار گفت: بیش از ۲ هزار سبد کالا بین مددجویان این کمیته در سبزوار توزیع شد که هر بسته شامل برنج، قند، شکر، روغن، حبوبات، ماکارونی و رب می باشد.

وی با بیان اینکه ارزش هر بسته، ۱۵۰ هزار تومان است، ادامه داد: سبد‌های غذایی به زنان سرپرست خانوار، خانواده‌های ایتام و نیازمند ساکن در مناطق محروم، حاشیه شهر و روستا‌های سبزوار اهدا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) سبزوار با اشاره به اجرای طرح اطعام نیازمندان در ماه مبارک رمضان، گفت: در این چارچوب، ۱۵ هزار وعده غذای گرم بین خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) سبزوار توزیع می‌شود.   انتهای پیام//ف.ش   توزیع غذای گرم در طرح اطعام نیازمندان در سبزوار

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد اخبار اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۶۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع یک هزار بسته معیشتی بین مددجویان کمیته امداد هریس

 مقصود کشاورز  با بیان اینکه توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد در راستای کمک‌های مؤمنانه بوده است گفت: به مناسبت سال نو  یک هزار بسته معیشتی بین مددجویان تحت حمایت این نهاد در سطح شهرستان هریس توزیع شد.

وی با قدردانی از حمایت‌های خیرین و مراکز نیکوکاری از کمیته امداد در مناسبت‌های مختلف افزود: این بسته‌های معیشتی، شامل برنج، روغن، خرما، گوشت قرمز، ماکارونی و رب است.

وی ارزش هر بسته را ۹۰۰ هزارتومان اعلام کرد و گفت: در مجموع ۹۰۰ میلیون تومان هزینه تهیه این بسته‌های معیشتی شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان هریس  تاکید کرد: این بسته‌های معیشتی که توسط خیرین تهیه شده، بین خانواده‌های تحت حمایت این نهاد با اولویت مناطق روستایی در سطح شهرستان هریس توزیع می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • توزیع ۲۲ هزار بسته معیشتی میان مددجویان کمیته امداد مازندران
  • توزیع هزار بسته سبد کالا بین مددجویان کمیته امداد خراسان رضوی
  • ضیافت افطاری ایتام و مددجویان کمیته امداد امام خمینی لنده
  • ۳۵۰ هزار خیّر در آذربایجان‌غربی با کمیته امداد همکاری دارند
  • توزیع یک هزار بسته معیشتی بین مددجویان کمیته امداد هریس
  • توزیع بیش‌ از ۴ هزار بسته معیشتی در استان کرمان
  • پویش «خانه دوست کجاست» در ایلام آغاز شد
  • توزیع بیش‌از ۴ هزار بسته معیشتی درکرمان
  • ۲۰۰ هزار پرس غذای گرم بین مددجویان ایلام توزیع می‌شود
  • توزیع ۶۷ هزار پرس غذای گرم در بین نیازمندان ایلامی