Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-23@11:06:49 GMT

کشف ۱۳۰۰ قطعه مرغ قاچاق در مهران

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۶۹۶۹

کشف ۱۳۰۰ قطعه مرغ قاچاق در مهران

فرمانده انتظامی شهرستان مهران از کشف یک هزار و ۳۰۰ قطعه مرغ زنده قاچاق در این شهرستان خبر داد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ قدرت الله شهبازبیگی با اعلام این خبر گفت: مأموران ایستگاه ایست و بازرسی جندالله هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه خودرو ایسوزو مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو تعداد یک هزار و ۳۰۰ قطعه مرغ زنده قاچاق در قالب یک محموله ۳ تنی بدون مدارک جابجایی، کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرهنگ شهبازبیگی با اشاره به اینکه بار این خودرو توسط کارشناسان ۳۲۰ میلیون ریال ارزش گذاری شده است، بیان کرد: در این زمینه خودروی ایسوزو توقیف و راننده آن پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مهران در پایان خاطر نشان کرد: قاچاق کالا به تولیدات داخلی کشور ضربه مستقیم می‌زند که از تمام مردم تقاضا می‌شود هر گونه اخبار در خصوص کالای قاچاق را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مرغ قاچاق کشف قاچاق ایستگاه بازرسی قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۶۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله میلیاردی چوب‌ قاچاق در شاهرود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ سرهنگ سید علی میراحمدی گفت :  ماموران ایستگاه‌های بازرسی پلیس در شهرستان شاهرود به یک دستگاه کامیون باری حامل ضایعات که در مسیر نیشابور به تهران در حرکت بود مظنون شدند و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.
وی به بازرسی دقیق پلیس از بار کامیون اشاره و اضافه کرد: ماموران در انتهای بار ضایعات خودرو ، ۶ تن چوب‌ تاغ جاساز شده را کشف و ضبط کردند.
سرهنگ میراحمدی ارزش محموله کشف شده را ۶ میلیارد ریال برآورد کرد. 

دیگر خبرها

  • ۱۰ تن عسل فاقد مجوز کشف شد
  • کشف بیش از ۹ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • کشف کالای قاچاق در دهلران
  • کود شیمیایی قاچاق در رودبار توقیف شد
  • از کشف موتورسیکلت سنگین قاچاق تا پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در فارس
  • توقیف ۲۵ هزار لیتر گازوییل قاچاق در بوانات
  • کشف محموله شکلات و نوشابه انرژی‌زا قاچاق
  • از کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق تا توقیف خودرو حامل کالای قاچاق
  • یک کشته بر اثر سقوط خودروبه دره/ کشف مواد مخدر
  • کشف محموله میلیاردی چوب‌ قاچاق در شاهرود