Web Analytics Made Easy - Statcounter

قاسمی، از کشف محموله ۱۲۸ کیلوگرمی ماده مخدر شیشه در عملیات مسلحانه و مشترک پلیس استان سمنان و اصفهان و سربازان گمنام امام زمان (عج الله تعالی فرجه و الشریف) خبرداد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان،سردار« روح‌الامین قاسمی» با اشاره به اقدام اطلاعاتی چندماهه مأموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر سمنان روی عناصر اصلی حمل و قاچاق مواد مخدر گفت: سرنخ‌هایی از انتقال یک محموله بزرگ ماده مخدر صنعتی که از مرز‌های شرقی به کشور وارد شده بود، به دست آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه سوداگران مرگ قصد انتقال این محموله از کویر مناطق شرقی کشور به پایتخت را داشتند، تصریح کرد: با هماهنگی مؤثر و مطلوب پلیس این استان و اصفهان و همچنین سربازان گمنام استان یزد، عملیات دستگیری قاچاقچیان و کشف محموله آغاز شد.

 

وی به حضور تیم عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان و مأموران انتظامی اصفهان در این عملیات اشاره و خاطرنشان کرد: با هدایت و پشتیبانی‌های اطلاعاتی لحظه‌به‌لحظه، پس از شناسایی خودروی سواری سمند حامل مواد اقدام هماهنگ پلیس به مرحله اجرا درآمد.

 

قاسمی با بیان اینکه سواری سمند از صحنه متواری شد، ادامه داد: با شلیک به‌موقع و دقیق مأموران، خودروی سمند در انارک شهرستان نائین متوقف شد.

 

فرمانده انتظامی استان سمنان یادآور شد: دو قاچاقچی و سوداگر مرگ پس از توقف خودرو متواری و مخفی شده بودند، توسط مأموران دستگیر شدند.

 

وی گفت: در بازرسی از خودروی سواری سمند، ۱۲۸ کیلو و ۱۰۰ گرم ماده مخدر صنعتی شیشه کشف شد.

 

قاسمی بیان کرد: ریشه‌کنی بلای خانمان‌سوز اعتیاد منوط به عزمی ملی و همراهی آحاد جامعه و تمام نهاد‌ها و دستگاه‌هاست.

 

فرمانده انتظامی استان سمنان همچنین به شناسایی احتکار ۱۰۰ موتورسیکلت صفر کیلومتر درشهرستان مهدیشهر نیز اشاره داشت وگفت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر احتکار تعداد قابل توجهی موتورسیکلت در مهدی‌شهر بلافاصله اقدامات قانونی پلیس در این راستا آغاز شدو پلیس با تشکیل تیمی ویژه و تحقیقات گسترده اطلاعاتی موفق به کشف محل نگهداری موتورسیکلت‌ها در یک دامداری در حاشیه این شهر شدند.

 

وی بابیان اینکه پس از اخذ هماهنگی‌های لازم در بازدید از دامداری ۱۰۰ دستگاه موتورسیکلت صفر کیلومتر تولیدی سال ۸۲ کشف شد، اضافه کرد: متهم قصد فروش موتورها را از قرار هر کدام به قیمت پنج میلیون تومان در فضای مجازی داشت که اقدام به موقع پلیس مانع از وقوع این کلاهبرداری شد.

 

قاسمی از کشف یک میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال قاچاق در محور کوهستانی فولاد محله مهدی‌شهر نیز خبر داد و ابراز داشت: مأموران انتظامی پاسگاه فولادمحله شهرستان مهدی‌شهر هنگام گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به دو دستگاه خودرو حامل بار احشام و کود شیمیایی مشکوک شدند.

 

فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه به منظور بررسی بیشتر هر دو خودرو متوقف شدند، تصریح کرد: پلیس در بازرسی از خودروها دو رأس گاو و ۱۵ تن کود شیمیایی که بدون هیچ مدرک و مجوز قانونی و به‌صورت خارج از شبکه توزیع و قاچاق حمل می‌شد را کشف کردند.

 

وی بابیان اینکه ارزش این محموله طبق اظهارات کارشناسان امر بالغ‌بر یک میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال برآورد می‌شود، افزود: از شهروندان و هم استانی‌ها انتظار می‌رود در صورت مشاهده موارد مشکوک بلافاصله نیرو انتظامی را در جریان قرار دهند تا موضوع در اسرع وقت رسیدگی شود.

 

پایان پیام/276

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان خبرگزاری شبستان حضرت خدیجه س قرآن کریم ماه مبارک رمضان مصلی قرآن آمریکا سبک زندگی اسلامی بیانیه گام دوم انقلاب فرمانده انتظامی استان سمنان فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۷۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در اسدآباد

به گزارش خبرگزاری، سردار سلمان امیری عصر امروز بیان کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری مأموران پلیس شهرستان اسدآباد با کنترل خودروهای عبوری توانستند خودروی شوتی حامل مواد را شناسایی و پس از انجام اقدامات پلیسی آن را توقیف کنند.

وی افزود: مأموران توانستند در بازرسی از خودرو توقیفی مقدار ۷۷ کیلوگرم تریاک و بیش از ۳۲ کیلوگرم حشیش، جمعاً به مقدار ۱۱۰ کیلوگرم، سه جفت پلاک سرقتی و دو جفت پلاک جعلی را کشف کنند.

امیری ادامه داد: در این عملیات چهار قاچاقچی بازداشت، دو دستگاه خودرو سواری توقیف و یک باند مواد مخدر منهدم شد.

کد خبر 6088095

دیگر خبرها

  • غافلگیری قاچاقچیان در محل دپوی ۴۳۵ کیلو مواد مخدر در ریگان
  • ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی کشف شد
  • کشف ۱۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در اسدآباد
  • کشف ۱۱ کیلو حشیش دپو شده در منزل مسکونی در باقرشهر
  • ۶۶ کیلوگرم مواد مخدر در اندیمشک کشف شد
  • توقیف محموله آرد قاچاق در قزوین
  • توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق
  • کشف محموله تریاک در پوشش بار هندوانه در قم
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز
  • ۱۴ کیلوگرم ماده مخدر شیشه در مرز بازرگان کشف شد