Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ ابوالقاسم چمن، جانشین فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی صبح امروز (26 اردیبهشت) در نشست خبری با اصحاب رسانه استان که به مناسبت گرامیداشت سالروز فتح خرشهر در محل دهکده مقاومت بسیج برگزار شد، گفت: رهبر معظم انقلاب در بیانات اخیر خود، فتح خرمشهر را نقطه عطفی در تاریخ انقلاب دانستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروز واقعه تاریخی فتح خرمشهر به درس ایستادگی و مقاومت برای همه تبدیل شده است.

سرهنگ چمن با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی، گزینه اصلی ما برای اعتلای نظام و مقابله با دشمنان را ایستادگی و مقاومت عنوان کرده اند، اظهارداشت: تنها با مقاومت می توان حفظ ارزش ها را بدست آورد.

وی بیان داشت: در عصر حاضر بر همه فرض است که حماسه فتح خرمشهر به الگویی بی بدیل برای جبهه مقاومت تبدیل شده است.

جانشین فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی افزود: زمانی که ایمان، اراده و توکل بر خداوند در کنار هم باشد، فتح ارزش ها عملیاتی خواهد شد.

سرهنگ چمن با اشاره به اینکه 40 سال ایستادگی ملت ایران در برابر دشمنان و توطئه های شوم استکبار جهانی، درسی است که از فتح خرمشهر گرفتیم، گفت: با همین شعار ایستادگی و مقاومت پاسخ دشمن را در هر جبهه ای که باشد، می دهیم.

وی با تأکید بر اینکه در جنگ اقتصادی امروز نیز فرمول همه جانبه، ایستادگی ملت ایران در برابر کارشکنی ها و تحریم های دشمنان است، بیان داشت: هر کسی در هر جایی که هست مسئولیت خود شرا باید به گونه ای ایفا کند که باعث امیدواری مردم و ناامیدی و خنثی سازی توطئه های دشمنان شود.

سرهنگ چمن تصریح کرد: فتح خرمشهر سرمشق عبرت تاریخی برای دشمنان و دوستان انقلاب اسلامی است.

وی اظهارداشت: در این ایام دستگاه های اجرایی باید به نحوی برنامه های خود را پیاده سازی کنند که به دستاوردهای مورد نظر برسیم.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۷۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه اطلاع‌ رسانی شورای نگهبان، آیت‌الله احمد جنتی، در ابتدای جلسه امروز (چهارشنبه) این شورا سالروز شکست حمله نظامی آمریکا به ایران در طبس را گرامی داشت و اظهار کرد: این اتفاق که در سال‌های ابتدایی پیروزی انقلاب رخ داد و اتفاقاتی مانند آن که به اشکال مختلف تکرار شده کینه‌توزی آمریکا با ایران اسلامی را بر همگان ثابت کرده است.   وی خاطرنشان کرد: البته شکست‌های مکرر آمریکا از ملت بزرگ ایران تاییدکننده این حقیقت است که اگر ملتی برای خدا قیام کند، قدرت‌های استکباری هرگز نمی‌توانند آن را شکست دهند.   دبیر شورای نگهبان با بیان اینکه ماجرای طبس یکی از بزرگترین شکست‌های توطئه‌های آمریکا علیه انقلاب اسلامی ایران است و از معجزه‌های بزرگ عصر حاضر برای اهل عبرت به حساب می‌آید، گفت: واقعه این روز، تذکری برای اثبات قدرت لایزال الهی و سستی مکر و حیله دشمنان خداست.   وی در ادامه به متولیان فرهنگی و رسانه‌ای کشور توصیه کرد تا برای آشنایی جوانان با تاریخ انقلاب برنامه‌ریزی کنند و اظهار داشت: ماجرای طبس یکی از اتفاقات مهم در تاریخ انقلاب اسلامی است که باید در عرصه داخلی و بین‌المللی و به جهانیان معرفی شود.   آیت‌الله جنتی همچنین به حسب روز منتسب به وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) به بیان سخنی از امام هادی (ع) که خطاب به ایشان بود، مبنی بر اینکه «انت ولینا حقاً؛ تو دوست‌دار و یاور حقیقی ما هستی» پرداخت و عنوان کرد: این توصیف از زبان امام معصوم نشانگر جایگاه برجسته این بزرگوار است.   وی یادآور شد: حضرت عبدالعظیم (ع) در دورانی بسیار سخت و پرمخاطره برای گسترش معارف ناب اسلام مجاهدت کردند و از این جهت، الگویی مناسب در عرصه جهاد تبیین هستند.   دبیر شورای نگهبان در بخش پایانی صحبت‌های خود در خصوص هفته کار و کارگر که از امروز آغاز می‌شود، گفت: در فرهنگ متعالی اسلام، کار و تلاش یک ارزش است و این موضوع باید در جامعه ما نمود بیشتری داشته باشد.   وی تاکید کرد: در جنگ اقتصادی بزرگی که دشمنان علیه مردم ایران به راه انداخته‌اند، کارگران، مدافعان صف مقدم هستند و مشارکت باانگیزه این قشر شریف، حقیقتاً دفاع مقدس از عزت ملی و لازمه شکست نقشه‌های ناجوانمردانه دشمنان است.

دیگر خبرها

  • اقتدار کشور ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم در مواجهه با دشمنان است
  • عملیات «وعده صادق» اثبات ایستادگی رهبر و ملت ایران بر مواضع نظام بود
  • کارگران «مدافعان صف مقدم» در جنگ اقتصادی هستند
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی
  • معاون گردشگری وزارت میراث وارد خوزستان شد
  • ایستادگی و مقاومت بارز ترین ویژگی های شهید قرنی است
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • ایستادگی و مقاومت بارز‌ترین ویژگی‌های شهید قرنی است
  • خانواده های شهدا پاسداران واقعی ارزشهای انقلاب اسلامی هستند
  • خانواده‌های شهدا پاسداران واقعی ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند