Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-20@00:11:10 GMT

ورود سامانه بارشی قدرتمند به نطنز

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۷۱۸۵

ورود سامانه بارشی قدرتمند به نطنز

کارشناس اداره هواشناسی نطنز گفت: میزان بارش ها در سال زراعی جاری در نطنز به 222 میلی‌متر رسید.

حمیدرضا اسلامی اظهار کرد: میزان بارش‌ها در سال زراعی جاری در شهر نطنز به 222 میلی متر رسید که نسبت به سال قبل حدود 40 درصد رشد داشته است.

وی افزود: شب گذشته با ورود سامانه بارشی قدرتمند و ناپایدار به منطقه شاهد بارش شدید باران بودیم که در نطنز به میزان پنج میلیمتر باران بارید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس اداره هواشناسی نطنز گفت: ابیانه با شش میلیمتر، میلاجرد با 3.4 میلیمتر، طرق رود و یارند هرکدام با سه میلیمتر و بادرود با 0.2 میلیمتر در صدر بارش‌های شهرستان بوده اند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر بیشترین میزان بارش باران در سال زراعی متعلق به روستای ابیانه با 311 میلیمتر است و سپس طرق با 253، یارند با 242، میلاجرد با 129 و بادرود با 93 میلیمتر در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

اسلامی خاطر نشان کرد: روز جمعه نیز سامانه بارشی قدرتمندی به منطقه نفوذ کرده و سبب بارش شدید باران و آبگرفتگی معابر و جاری شدن سیلاب خواهد شد./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۷۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم کیش از سامانه بارشی اخیر ۷۰ میلی متر باران

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، مرضیه سی سی پور گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۲ و شش دهم میلی متر بارندگی در جزیره کیش ثبت شده است و در مجموع با فعالیت سامانه بارشی اخیر ۷۰ میلی متر باران سهم جزیره کیش شد.

وی افزود: لاوان با ۱۲۳ و یک دهم میلی متر، جاسک با ۱۲۱ میلی متر و سردشت نیز با ۱۱۹ و هفت دهم میلی متر رتبه‌های اول تا سوم مناطق پر بارش را ثبت کردند.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: حاجی آباد با ۱۸ و دو دهم میلی متر کمترین سهم بارش نزولات جوی را به خود اختصاص داد.

  

دیگر خبرها

  • بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
  • بیش از ۵۰ درصد بارش سال آبی استان سیستان و بلوچستان در ۳ روز اتفاق افتاد
  • بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی استان سیستان در ۳ روز اتفاق افتاد
  • بیش از ۵۰ درصد بارش کل سال آبی استان سیستان در ۳ روز اتفاق افتاد
  • بارش در دوسوم مناطق کشور با ورود سامانه بارشیِ جدید | چه روزی باران می بارد؟
  • ورود سامانه بارشی جدید از یکشنبه در غرب کشور
  • اضافه شدن ۲۷ میلیمتر بارش به میانگین استان در سامانه بارشی اخیر در سال آبی جاری
  • سهم کیش از سامانه بارشی اخیر ۷۰ میلی متر باران
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور در روز جمعه
  • افزایش ۸۳ درصدی میزان بارش در نیشابور