Web Analytics Made Easy - Statcounter

خالد القدومی رئیس دفتر حماس در ایران در گفت‌وگو با  خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به دلیل کوتاه شدن مدت حملات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین، گفت: وضعیت درونی مقاومت و غزه به گونه‌ای نیست که دیگر ما شرایطی که می‌خواهد به ملا تحمیل کند را بپذیرد.

وی افزود: طی ۱۰ سال اخیر دشمن بار‌ها به فلسطین حمله کرده است، اما ما کاری کردیم که وضعیت درونی رژیم صهیونیستی منجر به تغییر دولت‌ها شد و یکی از دستاورد‌های مقاومت این بود که منجر به زیر کشیدن دولتی در این رژیم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دفتر حماس در ایران تاکید کرد: اسقامت ما باعث شد ما بتوانیم این معادله را بر هم بزنیم، هدفمان این است که همچنان به قدرتمان اضافه کنیم تا بتوانیم اهداف خود برسیم.

القدومی با بیان اینکه اکنون مقاومت حکیمانه است و مسئولیت پذیر و دارای ابعاد متعددی شده است، اظهار کرد: در حال حاضر مقاومت ما در عرصه دیپلماسی با جهانیان صحبت می‌کند و حتی آن‌ها نمایندگان خود را برای مذاکره با ما به غزه می‌فرستند.

وی تاکید کرد: ما در پی استرداد حقوق حقه ملت خود هستیم، اما جبهه مقابل ما می‌خواهد که ما سلاح‌های خود را زمین بگذاریم و تسلیم شروط ذلت بار آن‌ها شویم، البته چنین اتفاقی نخواهد افتاد؛ در این همین حمله اخیر رژیم صهیونیستی، نیرو‌های مقاومت توانستند ۷۰۰ موشک طی ۴۸ ساعت به این رژیم شلیک کنند و کاری از گنبد آهنین که در واقع گنبد کارتنی است بر نیامد و یکی از موشک‌ها هم به منزل رئیس سابق شاباک اصابت کرد.

رئیس دفتر حماس در ایران بیان کرد: در حال حاضر سلاح‌های مقاومت تاثیرگذارتر است و برد آن بیشتر و دقتش افزایش یافته است، ما موشک بدر را داریم که برد ۴۰ کیلومتر می‌تواند یک سر جنگی ۲۵۰ که قدرت تخریبی بالایی دارد را حمل کند، البته رسانه‌های رژیم صهیونیستی از نخستین حمله هوایی که توسط یک پهپادی جبهه مقاومت که توانست موشکی را به یکی از خودرو‌های نظامی این رژیم شلیک کند، سخن می‌گویند که به آن معناست که مقاومت ما دلیرانه است.

القدومی گفت: مقاومت توانست رژیم صهیونیستی را تسلیم شروط خود کند، البته نمی‌خواهیم دچار توهم شویم، چراکه ما می‌دانیم که همچنان باید توکلمان به خدا و بازوان دلیر مردان مقاومت باشد تا ان‌شاءالله دشمنی که خطرش برای کل امنیت جهانی است را از بین ببریم.

وی افزود: مقاومت در درست است که توانست وضعیت ترس و وحشت در دل خود آحاد مردم رژیم صهیونیستی و در حتی دل ژنرال نظامیشان ایجاد کند و روحیاتشان را درهم بشکند، اما انتخابات اخیری که صورت گرفت این بود که دولت افراطی‌تری در رژیم صهیونیستی سر کار آمده است و اینکه گفته می‌شود جامعه صهیونیستی دموکراتیک است، دروغی بیش نیست و جامعه صهیونیستی به سمت راست گرایی که کشتار بیشتر است می‌رود. البته جنگ ما با چنین جامعه راست گرا و افراطی آسان نخواهد بود و ان‌شاءالله پیروز آن ما خواهیم بود.

رئیس دفتر حماس در ایران گفت: آنچه به عنوان معامله قرن از آن یاد می‌شود، توطئه‌هایی است که از ۷۱ سال قبل آغاز شده و تاکنون ادامه داد و هدف آن‌ها تضعیف حقوق ملت فلسطین به نفع رژیم صهیونیستی است، ما فلسطینیان به عنوان نماینده کل مسلمانان و اعراب از قبله اول مسلمان دفاع می‌کنیم، چراکه تهدید رژیم صهیونیستی به محدود فلسطین نیست و پایتخت‌های عربی و اسلامی را نشانه رفته است، لذا انتظارمان از امت‌های مسلمان این است که از مردم فلسطین حمایت کنند.

رئیس دفتر حماس در ایران گفت: آنچه به عنوان معامله قرن از آن یاد می‌شود، توطئه‌هایی است که از ۷۱ سال قبل آغاز شده و تاکنون ادامه داد و هدف آن‌ها تضعیف حقوق ملت فلسطین به نفع رژیم صهیونیستی است، ما فلسطینیان به عنوان نماینده کل مسلمانان و اعراب از قبله اول مسلمان دفاع می‌کنیم، چراکه تهدید رژیم صهیونیستی به محدود فلسطین نیست و پایتخت‌های عربی و اسلامی را نشانه رفته است، لذا انتظارمان از امت‌های مسلمان این است که از مردم فلسطین حمایت کنند.

انتهیا پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سیاسی القدومی فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۷۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت ۲۶ فلسطینی در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به جنوب غزه

به گزارش قدس آنلاین، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی ۲ منزل مسکونی را در شهر رفح هدف قرار دادند که بر اثر آن ۲۶ نفر از جمله ۱۶ کودک و ۶ زن شهید شدند.

بر اساس این گزارش، پهپادهای رژیم صهیونیستی یک مدرسه در اردوگاه البریج در مرکز غزه را هدف قرار دادند.

همچنین قایق‌های جنگی رژیم صهیونیستی مناطقی در سواحل مرکز و جنوب غزه را هدف قرار دادند.

وزارت بهداشت فلسطین پیش تر اعلام کرده بود که ارتش رژیم صهیونیستی در طول ۲۴ ساعت گذشته، با ۵ مورد جنایت، دست کم ۴۸ شهروند فلسطینی را شهید و ۷۹ نفر دیگر را زخمی کرده است.

با احتساب این آمار، شمار شهدای نوار غزه از ابتدای عملیات طوفان الاقصی تاکنون به ۳۴ هزار و ۹۷ نفر رسید.

وزارت بهداشت فلسطین همچنین شمار زخمی‌ها را در این مدت ۷۶ هزار و ۹۸۰ نفر اعلام کرد.

گفتنی است؛ گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ (۲۴ نوامبر ۲۰۲۳) آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و اسرائیل برقرار شد.

این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر (اول دسامبر ۲۰۲۳) آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم اسرائیل حملات علیه غزه را از سرگرفت.

این رژیم برای جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • تظاهرات مردم اردن در اطراف سفارت رژیم صهیونیستی+ فیلم
  • تداوم عملیات‌های مقاومت فلسطین در غزه
  • ببینید | حزب الله: پادگان «شراگا» در شمال عکا را هدف قرار دادیم
  • حزب الله: پادگان «شراگا» در شمال عکا را هدف قرار دادیم
  • شهیدی که مغز متفکر مقاومت فلسطین بود
  • دومینوی استعفای مقامات صهیونیست ادامه دارد
  • چند نظامی صهیونیست از آغاز جنگ غزه زخمی شدند؟
  • شهادت ۲۶ فلسطینی در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به جنوب غزه
  • ماشین جنگی اسرائیل در رفح زمینگیر می‌شود
  • حمله‌های حزب‌الله نفس تل‌آویو را برید