Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا رفیعی پور ظهر پنجشنبه در آئین معرفی مدیرکل دامپزشکی سمنان به میزبانی سالن اجتماعات سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان بابیان اینکه واگذاری امور به بخش خصوصی بزرگ‌ترین خدمت به بهبود مراحل تولید و تأمین امنیت غذایی محسوب می‌شود، ابراز داشت: با توجه به اینکه دشمن خود را در گزینه‌های نظامی برای تسلیم کردن ایران ناکارآمد می‌داند لذا روش‌های دیگری از جمله اختلال در تأمین امنیت غذایی را در پیش‌گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه واگذاری امور به بخش خصوصی و مردم می‌تواند گره‌گشای مشکلات موجود باشد، اضافه کرد: بهره‌برداران بخش کشاورزی در صف جبهه جنگ اقتصادی با دشمن قرار دارند لذا با حل معضلات این بخش و کمک به بهبود شرایط می‌توان این برنامه‌ریزی دشمن برای ایجاد اختلال در امنیت غذایی خنثی کرد.

ترویج همکاری بین بخشی

رئیس سازمان دامپزشکی کشور بابیان اینکه می‌بایست به سمت همکاری بین بخشی با بهره‌گیری از ایده پردازی و همچنین کنترل بیماری‌ها گام برداشت، بیان کرد: کشور همواره نه این ایام بلکه از بدو شکل‌گیری انقلاب بارها مورد هجمه دشمن قرار داشته است لذا هر چه در این زمینه‌ها برافزایش فعالیت‌ها مبنی بر خلاقیت در پیشگیری بیشتر اهتمام ورزیم در این راه موفق‌تر خواهیم بود.

رفیعی پور بابیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها به اجرای راهبردهای رفع موانع تولید تاکید کردند، ابراز داشت: یکی از راه‌هایی که می‌تواند به تحقق شعار سال کمک کند شناسایی موانع و کمک به رفع حوزه تولید است که خوشبختانه استان سمنان از این نظر پیشرو محسوب می‌شود.

وی افزود: تأمین پروتئین گیاهی و جانوری و عرصه جهاد کشاورزی در تیررس اهداف دشمن قرار دارد لذا می‌بایست با درک این موضوع بر ایده پردازی حوزه تشخیصی، داشتن خلاقیت در پیشگیری از بیماری‌ها و مراقبت و کنترل بیماری‌ها تاکید بیشتری داشت که استان سمنان در این شاخص‌ها نیز عملکرد خوبی دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، در این نشست از زحمات و خدمات پنج ساله محمد سعیدی تجلیل و حمید رضا حسینی به عنوان مدیر کل دامپزشکی استان سمنان معارفه شد

کد خبر 4618422

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان دامپزشکی کشور دامپزشکی استان سمنان مراسم تودیع و معارفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۷۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگروه مشترک همکاری اتاق بازرگانی و وزارت کار تشکیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، سید صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: تحقق جهش تولید در کشور نیازمند کار و فعالیت جهادی تمامی بازیگران عرصه اقتصادی است.

وی با بیان اینکه برخی رویه‌های غلط موجب تهدید رونق اشتغال کشور می‌شود، افزود: دولت با اصلاح و تسهیل فرآیندها، آئین نامه‌ها و قوانین، بستر جهش تولید را در کشور فراهم می‌کند.

مرتضوی تثبیت استقلال اقتصادی را رکن اساسی کشور دانست و گفت: یکی از عناصر اصلی رشد اقتصادی، تعامل و اعتماد متقابل بخش خصوصی و دولت است که این امر زمینه رشد مشارکت مردم را در عرصه اقتصادی ممکن می‌کند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دستور تشکیل کارگروه مشترک همکاری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و وزارت کار را با هدف تحقق مشارکت مردم در عرصه تولید و اقتصاد کشور صادر کرد.

در این خصوص صمد حسن زاده، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران به بیان دغدغه‌ها و موانع رشد تولید کشور در زمینه‌های قوانین و آئین نامه مشاغل سخت و زیان‌آور، کارآمدی و افزایش بهره‌وری نیروی کار، اصلاح موادی از قانون کار، ساماندهی تشکل‌های کارفرمایی و مسائل بیمه‌ای مرتبط با سازمان تأمین اجتماعی مطرح کرد.

کد خبر 6084031

دیگر خبرها

  • برداشت ملون و جانا از مزارع جنوب فارس
  • اختصاص ۹۸ میلیارد ریال برای طرح‌های آبرسانی کشاورزی گناباد
  • فعالیت ۴۰دستگاه انواع پهپاد در عرصه‌های کشاورزی استان قزوین
  • آماده همکاری با دولت برای بازگشت آرامش به بازار برنج هستیم
  • آغاز تولید امسال تخم چشم زده ماهی قزل‌آلا در اصفهان
  • آغاز فصل زایش وحوش در مناطق حفاظت شده و پارک‌های ملی خراسان شمالی
  • کارگروه مشترک همکاری اتاق بازرگانی و وزارت کار تشکیل می‌شود
  • نظارت بر مراکز تامین و تولید کالاهای اساسی کشاورزی آغاز شد
  • سرشاخه کاری راهی برای جوان سازی درختان گردو
  • مرکز فناوری هسته‌ای کشاورزی در اردبیل راه‌اندازی می‌شود