Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل خواستار بهره برداری از این فضا در راستای توسعه مکان‌های گردشگری و فرهنگی شد.

وی بیان کرد: طرح جامع گردشگری زمین پادگان ارتش با کاربری‌های مختلف گردشگری، فرهنگی، تجاری ... و با حفظ اولویت احیای فضای سبز و ایجاد میدان شهری آماده شده که پس از اتمام توافقات فی ما بین با ارتش و انتقال پادگان و با انجام اصلاحات لازم، طرح توسط شهرداری و با مشارکت بخش خصوصی عملیاتی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار اردبیل گفت: برنامه مکان یابی و انتقال پادگان تیپ چهل قهرمان ارتش واقع در ایستگاه سرعین به خارج از شهر در راستای عمل به مفاد قانون انتقال پادگان‌ها و سایر اماکن نیرو‌های مسلح به خارج از حریم شهر‌ها انجام خواهد شد.

مساحت این زمین حدود ۲۸ هکتار است.

انتهای پیام/ح

انتقال پادگان تیپ چهل  ارتش به خارج از شهر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گردشگری ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۷۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی حزب الله به پایگاه هوایی «میرون» و پادگان «برانیت»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، حزب الله لبنان اعلام کرد بار دیگر مهمترین پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی را در شمال فلسطین اشغالی هدف حمله موشکی قرار داده است.

در بیانیه حزب الله درباره این حمله آمده است: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت دلاور و شریف آن و پاسخ به حملات رژیم صهیونیستی به شهرک الصویری و بعلبک، مجاهدان مقاومت اسلامی ساعت ۱۱:۱۰ ظهر امروز سه‌شنبه پایگاه هوایی میرون ارتش اشغالگر را با موشک‌های هدایت‌شونده و به صورت مستقیم هدف قرار دادند.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی هم حمله موشکی به پایگاه هوایی میرون را تأیید کرده است.

حزب الله لبنان همچنین اعلام کرد که محل تجمع نظامیان صهیونیست را در اطراف پادگان «برانیت» دو بار هدف حمله موشکی قرار داده است.

کد خبر 6062903

دیگر خبرها

  • نشتی خط لوله انتقال آب شرب در خیابان میر اصفهان
  • نشتی خط لوله ۴۰۰ میلیمتری انتقال آب شرب اصفهان به علت نشست زمین
  • کشف زمین خواری در اراضی ملی در منطقه هیر
  • نمایندگی‌های فرهنگی جمهوری اسلامی در خارج از کشور گسترش می‌یابد
  • موافقت اصولی با ۱۵۵ طرح گردشگری صادر شد
  • راهنمای جامع خرید کابل برق
  • قرآن جامع‌ترین منبع پاسخگویی به نیاز بشریت است
  • سوختگی گندم در برخی مزارع «هلیلان»
  • اقامت مسافران نوروزی در استان اردبیل از مرز ۱۲۵ هزار نفر گذشت
  • حمله موشکی حزب الله به پایگاه هوایی «میرون» و پادگان «برانیت»