Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، سازمان جهانی فوتبال ساحلی در نظر دارد تا مسابقات (World Winners Cup 2019) را از یکم الی هفتم مهرماه 98 در کشور ترکیه و در شهر آلانیا برگزار کند.

برهمین اساس کمیته فوتبال ساحلی با ارسال نامه ای به استان ها اعلام کرد که تیم‌های باشگاهی فوتبال ساحلی رده بزرگسالان می توانند جهت شرکت در مسابقات (طبق شرایط تعیین شده از سوی BSWW) حداکثر تا یکم خرداد ماه درخواست خود را به صورت مکتوب به فدراسیون اعلام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ورود به این مسابقات برای تیم ها در صورت تایید و اعلام فدراسیونهای فوتبال هر کشور به سازمان جهانی فوتبال ساحلی آزاد است. ضمن اینکه تصمیم گیری درخصوص تعداد و انتخاب تیمهای شرکت کننده نیز به عهده فدراسیون است.

شیوه برگزاری مسابقات طبق اعلام سازمان جهانی فوتبال ساحلی پس از مشخص شدن تعداد تیم های شرکت کننده در مسابقات مشخص خواهد شد. همچنین از سوی سازمان جهانی فوتبال ساحلی مبلغ 45 هزار دلار نیز برای مجموع جوایز تیم های برتر این دوره درنظر گرفته شده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ترکیه دلار فدراسیون فوتبال فوتبال برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۷۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز جهانی کتاب World Book Day + پوستر و شعار ۲۰۲۴

روز جهانی کتاب (World Book Day) توسط سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی ملل متحد (یونسکو) در ۲۳ آوریل (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعیین شده است. شعار روز جهانی کتاب «راهت را بخوان» انتخاب شده است که بر اهمیت پرورش اشتیاق به کتابخوانی تأکید دارد.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، از نظر تاریخی، کتاب نقش بسیار مهمی در چگونگی توسعه کشورها و جوامع داشته است؛ آن‌ها می‌توانند تصور یک نسل از جامعه را تغییر دهند، به مردم بیاموزند که چگونه زندگی کنند و حتی می‌توانند دیدگاه انسان‌ها را در مورد جنبه‌های مهم زندگی روزمره شکل دهند. به دلیل اهمیتی که کتاب در زندگی انسان‌ها دارد، یک روز برای قدرانی از تأثیرات مثبت آن انتخاب شده است.

تاریخ روز جهانی کتاب

روز جهانی کتاب توسط سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی ملل متحد (یونسکو) در ۲۳ آوریل ۱۹۹۵ تعیین شده است. این روز به این دلیل انتخاب شده است که سالگرد درگذشت ویلیام شکسپیر و وقایع نگار برجسته اسپانیایی اینکا گارسیلاسو دلا وگا است. در سراسر جهان، بسیاری از تاریخ‌های دیگر وجود دارد که در آن روز جهانی کتاب برگزار می‌شود. بریتانیا، سوئد و ایرلند همگی روز جهانی کتاب را در تاریخ‌های مختلف جشن می‌گیرند.

شعار روز جهانی کتاب

شعار روز جهانی کتاب در سال ۲۰۲۴ «راهت را بخوان» انتخاب شده است که بر اهمیت پرورش اشتیاق به مطالعه تأکید دارد.

پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۴

یونسکو استراسبورگ را به عنوان پایتخت جهانی کتاب در سال ۲۰۲۴ معرفی کرده است.

اهمیت خواندن کتاب

روز جهانی کتاب شامل فعالیت‌های مختلفی می‌شود که برای ترویج مطالعه و جنبه‌های فرهنگی کتاب طراحی شده است. خواندن کتاب اهمیت و فواید بسیاری دارد که شامل موارد زیر می‌شود.

تمرکز را بهبود می‌بخشد و باعث احساس آرامش و رضایت بیشتری می‌شود. مهارت‌های تفکر انتقادی و درک مطلب را تقویت می‌کند. واژگان و مهارت‌های زبانی را بهبود می‌بخشد. باعث بهبود دستاوردهای تحصیلی می‌شود. رشد عاطفی و اجتماعی را حمایت می‌کند. مهارت‌های نوشتاری را تقویت می‌کند. تخیل و خلاقیت را افزایش می‌دهد. یادگیری مستقل را بهبود می‌بخشد. ایده‌پردازی را حمایت می‌کند.

کد خبر 747186

دیگر خبرها

  • حزباوی و السد بر بام فوتبال باشگاهی قطر
  • روز جهانی لوازم التحریر ۱۴۰۳ + تاریخچه و پوستر World Stationery Day
  • نبی: هیچ باشگاهی نباید رایگان بودن رقابت‌ها را اعلام کند
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • وعده جدید: ورزشگاه آزادی متحول می‌شود
  • عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو
  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد
  • فوتبال تاجیکستان ۵ ستاره می‌شود؟ + جدول
  • روز جهانی کتاب World Book Day + پوستر و شعار ۲۰۲۴