Web Analytics Made Easy - Statcounter

سمنان- ایرنا- فرماندار سمنان گفت: چهار هزار و 164 انبار این شهرستان در اجرای طرح سامانه جامع انبارها ثبت شد.

سید عباس دانایی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از مجموع تعداد انبارهای ثبت شده 494 انبار مرتبط با واحدهای صنعتی، 330 انبار مربوط به واحدهای کشاورزی، 2 هزار و 583 انبار مربوط به اصناف و 128 انبار مربوط به معادن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: 20 انبار مربوط به واحدهای بهداشتی و درمانی، 70 انبار مربوط به واحدهای طیور و آبزی و بقیه انبارها مربوط به سایر بخش هاست.
فرماندار سمنان با تاکید بر ضروری بودن ثبت کالا در سامانه جامع انبارها، ادامه داد: بر اساس طرح سامانه جامع انبارها همه اشخاص حقیقی و حقوقی که کالا خرید و فروش و انبار می کنند باید نشانی و مشخصات دقیق انبارهای خود را در سامانه جامع انبار و مراکز نگهداری کالا ثبت کنند.
وی تصریح کرد: نظارت بر زنجیره تامین، توزیع و مبارزه با قاچاق، احتکار و اختفاء کالاهای اساسی، اطلاع از آمار کلی میزان جابه جایی کالاها در استان، شناسایی انبارهای پرکاربرد در حمل بار، ثبت اطلاعات انبارهای پربار در سامانه و تشخیص احتکار در صورت فقدان ثبت موجودی کالا در سامانه، از دیگر اهداف اجرای این طرح در استان سمنان است.
دانایی با اشاره به اهداف اجرای این طرح اظهار داشت: شناسایی انبارهای کالاهای اساسی در استان سمنان به منظور ثبت مکانی انبار و درج اطلاعات با هدف مدیریت بازار کالا از اهداف و وظایف این سازمان در اجرای طرح است.
وی با بیان اینکه تمام انبارها باید پنجم هر ماه موجودی را به سازمان‌های مربوطه اعلام کنند، اظهارداشت: در صورت نبود رابطه منطقی بین ورودی و خروجی، برای آن انبار پرونده تعزیراتی تشکیل می‌شود.
فرماندار سمنان تاکید کرد: در صورت رعایت نکردن طرح سامانه جامع انبارها از سوی اشخاص حقیقی و حقوقی، با آن ها برخورد قانونی می شود.
به گزارش ایرنا، استان سمنان از اولین استان های کشور در اجرای طرح ثبت انبارها به منظور جلوگیری از قاچاق کالاست.
9891/6103

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد بازرگاني ثبت انبار فرماندار سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۷۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهارات فرمانده کل ارتش درباره جزئیات حادثه امروز اصفهان

فرمانده کل ارتش گفت: انفجار صبح امروز در آسمان اصفهان مربوط به تیراندازی سامانه‌های پدافند ضد هوایی به شئ مشکوکی بوده که هیچ حادثه و خسارتی در پی نداشته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی امروز _جمعه سی و یکم فروردین_ درباره صدای انفجار در اصفهان اظهار کرد: انفجار صبح امروز در آسمان اصفهان مربوط به تیراندازی سامانه‌های پدافند ضد هوایی به شئ مشکوکی بوده که هیچ حادثه و خسارتی در پی نداشته است.

وی افزود: کارشناسان مربوطه در حال بررسی ابعاد موضوع هستند که پس از دریافت نتیجه، مراتب را اطلاع‌رسانی خواهند کرد.

کد خبر 745949

دیگر خبرها

  • اظهارات فرمانده کل ارتش درباره جزئیات حادثه امروز اصفهان
  • کشف انبار نوشابه‌های قاچاق در رشت
  • اجرای پویش ملی غربالگری سرطان در ایران
  • کشف ایمپلنت قاچاق از دو مطب در تهران
  • آب انبارها؛ گنجینه‌ای منحصر به فرد در ترکمن صحرا
  • ثبت برنامه ماهانه واحدهای تولیدی الزامی شد
  • ثبت برنامه ماهانه واحد‌های تولیدی در سامانه جامع تجارت الزامی شد
  • کشف ۱۱۰ کیسه مغز بادام چینی قاچاق در شهرری
  • ثبت برنامه ماهانه واحدهای تولیدی در سامانه جامع تجارت الزامی شد
  • (ویدئو) آتش‌سوزی گسترده انبار کالا در میدان مهارت شیراز