Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@16:19:56 GMT

عکس/ پیراهن فصل بعد منچستریونایتد

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۷۵۵۶

کمپانی آدیداس امروز از پیراهن های فصل بعد تیم منچستریونایتد رونمایی کرد. در طراحی این پیراهن به مناسبت ۲۰ سالگی فتح سه گانه توسط منچستریونایتد سعی شده این افتخار یادآوری شود.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مشرق

کلیدواژه: رونق تولید وعده های روحانی بازار سکه و ارز بندر فجیره آدیداس پیراهن منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۷۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پورعلی‌گنجی دوباره پیراهن شماره هشت پوشید

به گزارش "ورزش سه"، مرتضی پورعلی گنجی که در دوره حضورش در پرسپولیس استحکام قابل توجهی به آن بخشیده بود، با بدشانسی بزرگی در اردوی تیم ملی مواجه شد و رباط صلیبی‌اش بار دیگر دچار آسیب دید، با پشت سر گذاشتن روزهای تلخ دوری از فوتبال، اکنون رفته رفته شرایط بازگشت را برای خود فراهم می‌سازد.

پورعلی‌گنجی که البته گلایه‌هایی نیز بابت برخی کم توجهی‌ها در این روزهای دوری از فوتبال و درمان دارد، اکنون با حضور در اردوگاه سرخپوشان، مراحل پایانی درمان و بازگشت را دنبال می‌کند. او از چندی پیش با حضور در استادیوم شهید کاظمی (محل تمرین پرسپولیس) کارهای بدنسازی و درمانی را زیر نظر کادر و همچنین پزشک تیم دنبال کرده است.

مدافع ملی‌پوش پرسپولیس البته نامش از لیست پرسپولیس برای فصل جاری خارج شده است اما اینطور که گفته می‌شود از کمتر از یک ماه دیگر قادر خواهد بود تمرینات پرفشار خود را استارت زده و بار دیگر در شرایط بازی قرار گیرد.

باشگاه پرسپولیس نیز شنیده می‌شود برنامه تمدید قرارداد با این بازیکنان را دنبال خواهد کرد و باید دید با توجه به تغییرات شکل گرفته از حیث مالکیت، شرایط به چه شکل دنبال خواهد شد.

دیگر خبرها

  • زنگ خطر برای والیبال ملی؛ لطیفه‌ای با کلیدواژه «همه برای یکی»!
  • بحث برانگیز: لوگوی باشگاه محبوب شما چند ستاره دارد
  • پورعلی‌گنجی دوباره پیراهن شماره هشت پوشید
  • شیطنت مارکوس تورام در جشن قهرمانی اینتر و قرار دادن پیراهن نراتزوری بر روی پرچم میلان! / فیلم
  • راز پوشیدن شماره 47 توسط فیل فودن فاش شد
  • گل سعید عزت اللهی با پیراهن شباب الاهلی به الاتحاد کلبا / فیلم
  • اهدای پیراهن تیم ملی به یک حامی فوتسال درزاوه
  • آخرین هت تریک کاکا با پیراهن میلان (2008/4/20) / فیلم
  • تصاویر لو رفته از پیراهن اول بایرن مونیخ برای فصل 25-2024
  • گل های دیدنی ریوالدو با پیراهن بارسلونا / فیلم