Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@22:51:02 GMT

دستمزد ۱۷ میلیون یورویی در انتظار گریژمان

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۷۵۷۳

دستمزد ۱۷ میلیون یورویی در انتظار گریژمان

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، گریژمان بازیکن فرانسوی تیم فوتبال اتلتیکو مادرید که با تیم ملی فرانسهدر رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه درخشش خوبی داشت و با تیم ملی کشورش به قهرمانی آن هم رسید حالا قصد دارد راهی نیوکمپ شود.

گریژمان پس از ناکامی اتلتیکو مادرید در رقابت‌های لالیگا، کوپا دل ری و لیگ قهرمانان اروپا قصد جدایی از تیم فعلی اش را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که بازیکنانی، چون گودین و هرناندز هم باشگاه را ترک کردند.

بازیکن فرانسوی اتلتیکو تاکنون سالانه ۲۱ میلیون یورو از تیمش دریافت می‌کرد، اما حالا شنیده شده در صورت نهایی شدن حضورش در بارسلونا دستمزد او به ۱۷ میلیون یورو در سال برسد. گریژمان همچنین از پاری سن ژرمن هم پیشنهاد دارد و باید دید سرانجام چه تصمیمی می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

گریژمان اتلتیکو را ترک می کند

ستاره اتلتیکو به آبی اناری‌ها نزدیک شد

پیروزی خفیف اتلتیکو مادرید و تساوی بیلبائو و آلاوس

انتهای پیام/

احتمال حضور گریژمان در بارسلونا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۷۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت از پورتو به خاطر مهدی طارمی!‏

به گزارش ورزش سه، درحالیکه قرارداد مهدی طارمی با پورتو به زودی ‏به پایان می‌رسد و انتقال تابستانی او به اینتر قطعی شده است ‏باشگاه پورتو با شکایت جدیدی مواجه شده که موضوع آن مهدی ‏است. ‏

یک شرکت فعال در نقل و انتقالات بازیکنان فوتبال که در انتقال ‏طارمی از باشگاه قبلی‌اش ریو آوه به پورتو نقش داشته شکایتی ‏رسمی علیه پورتو به دادگاهی در پرتغال ارائه کرده و مدعی است در ‏زمان انتقال ستاره ایرانی از ریو آوه به پورتو کل مبلغ کمیسیون قانونی ‏که حقش بوده از طرف پورتو به این شرکت پرداخت نشده است.

گزارش‌ها در پرتغال حاکی است این شرکت نقل و انتقالاتی که نام آن ‏Xektalent‏ عنوان شده از دادگاه درخواست دریافت غرامتی 230 هزار ‏یورویی کرده است. شکایت این شرکت علیه شرکت اف‌سی پورتو ‏اس‌ای‌دی به دادگاه ارائه شده که شرکت مالک باشگاه پورتو است. ‏

در پرتغال در حال حاضر پورتو با دو شکایت مشابه مواجه است. یک ‏شرکت از این باشگاه در ماجرای انتقال لوئیس دیاز به لیورپول ‏شکایت کرده و خواهان 2.5 میلیون یورو است. از طرف دیگر  ایجنت ‏اوتاویو مونترو بازیکن سابق پورتو هم در شکایتی خواهان دریافت ‏غرامتی 500هزار یورویی از این باشگاه شده است. ‏

دیگر خبرها

  • شکایت از پورتو به خاطر مهدی طارمی!‏
  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو
  • میلان و اینتر چگونه برای خرید یاشوا زیرکزی رقابت می‌کنند؟
  • طرح لو رفته از پیراهن اول اتلتیکو مادرید در فصل 25-2024
  • جنون در پاریس: 200 میلیون یورو برای ستاره بارسا
  • با وجود علاقه اتلتیکو مادرید، رئال مادرید تمایلی به فروش دنی سبایوس ندارد
  • شوکه‌کننده: ابتلای ستاره اتلتیکو به یک بیماری خطرناک
  • تمجید اسطوره‌های ورزش جهان از جود بلینگام: پختگی و استعداد او ما را شگفت‌زده کرده است
  • خشم اتلتیکو از حرف‌های عجیب ستاره آرژانتینی
  • درخواست غرامت 120 میلیونی برای بازیکن کشته شده!