Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا رضایی، قهرودی رئیس اتحادیه عمده فروشان مواد شوینده و پاک کننده در گفت وگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه ۵۰ واحد صنفی در تهران مشغول به فعالیت اند، گفت: امیدواریم نرخ ارز ثابت شود چراکه این امر بر شرایط مواد شوینده تاثیرگذار است.

وی اظهار کرد: بعد از نوروز افزایش ۱۵ تا ۲۰ درصدی را در بازار مواد شوینده شاهد بودیم و علت این امر را می‌توان افزایش حقوق کارمندان، کارگران و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. دانست .

بیشتر بخوانید: افزایش ۱۶ درصدی قیمت مواد شوینده در بازار/ واردات مواد شوینده از کشور‌های حوزه خلیج فارس 

رئیس اتحادیه عمده فروشان مواد شوینده و پاک کننده تصریح کرد: فعالان این صنف همانند سایر اصناف، در جهت تحقق رونق تولید گام‌های بلندی برداشته اند و امیدواریم که بتوانیم تا پایان سال برنامه‌های خوبی را برای تحقق آن اجرایی کنیم.

قهرودی ادامه داد: هم اکنون واحد‌های تولیدی، نیاز به کسب مجوز از سوی سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان ندارند و می‌توانند افزایش متعارف قیمت‌ها را مدنظر قرار دهند، اگر قیمت‌ها خارج از عرف سازمان حمایت باشد از سوی انجمن تولیدکنندگان فرآورده‌های آرایشی، بهداشتی و مواد شوینده و سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، کنترل و برخورد‌های لازم صورت خواهد گرفت.

رئیس اتحادیه عمده فروشان مواد شوینده و پاک‌کننده با بیان اینکه ایران، در بخش تولید محصولات شوینده از قابلیت‌های بسیاری بالایی برخوردار است، افزود: خوشبختانه تا حدی توانسته ایم مشکلات مربوط به این صنف را به حداقل برسانیم، اما امیدواریم بتوانیم این روند را ادامه دهیم.

به گفته قهرودی، باید تلاش شود که دست دلالان و سوءاستفاده گران در بازار کوتاه شود که این مهم، تنها با ثابت ماندن قیمت در بازار میسر می‌شود.

انتهای پیام/

ایران، در بخش تولید محصولات شوینده از قابلیت‌های بسیاری بالایی برخوردار است

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رونق تولید اصناف اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۷۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت طلا و سکه کاهشی می‌شود

مسعودی با بیان این که سخت می‌توان پیش بینی آینده ارز و طلا در کشور را داشت، اما اگر اتفاق خاصی رخ ندهد دلیلی برای التهاب بازار و افزایش قیمت وجود ندارد، گفت: عده کثیری از تحلیل گران معتقدند که «بحران‌ها توسط سیاست مداران قابل کنترل است»، در نتیجه این افراد روند بازار ارز و قیمت طلا را نزولی می‌بینند.

به گزراش ایسنا، عباس مسعودی؛ عضو هیات مدیره اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا و جواهر تهران گفت: قیمت طلا در داخل کشور تحت تاثیر دو مؤلفه قیمت اونس جهانی و نرخ ارز بازار آزاد در داخل کشور تغییر می‌کند. در حال حاضر علاوه بر این دو مولفه، آن چیزی که قیمت طلا را تکان می‌دهد اخبار سیاسی امنیتی و مسائل مرتبط با تنش‌های منطقه است.

وی عنوان کرد: زمانی که ایران در پاسخ به حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در دمشق، عملیات وعده صادق را انجام داد، بسیاری فکر می‌کردند که نرخ ارز و طلا افزایش شدیدی می‌یابد، اما در عمل دیدیم که نه تنها نرخ ارز و طلا افزایش نیافت، بلکه روند قیمتی در حال حاضر نزولی است.

این کارشناس بازار طلا تصریح کرد: با توجه به اینکه فضای جهانی مقداری متشنج شده است، سخت می‌توان پیش بینی آینده ارز و طلا در کشور را داشت، اما اگر اتفاق خاصی رخ ندهد دلیلی برای التهاب بازار و افزایش قیمت وجود ندارد.

عضو هیات مدیره اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا و جواهر تهران ادامه داد: عده‌ای معتقدند که احتمال تشدید تنش‌های سیاسی و نظامی وجود دارد، در نتیجه این گروه افزایش نرخ ارز و طلا را متصور هستند، اما عده کثیری از تحلیل گران معتقدند که «بحران‌ها توسط سیاست مداران قابل کنترل است»، در نتیجه این افراد روند بازار ارز و قیمت طلا را نزولی می‌بینند.

وی عنوان کرد: به صورت مقطعی بازار ارز و طلا تحت تاثیر هیجانات و عوامل روانی قرار گرفته و اگر هیجانات و عوامل روانی فروکش کند، مسلماً شاهد کاهش نرخ ارز و طلا در کشور خواهیم بود.

مسعودی ادامه داد: در حال حاضر بسیاری از هیجانات کاذب است، زیرا که شاخص‌های اقتصادی خبر از بهبود شرایط اقتصاد کشور و افزایش درآمد‌های ارزی کشور می‌دهند، اما هیجانات و عوامل روانی عکس این موضوع را برقرار می‌کند.

عضو هیات مدیره اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا و جواهر تهران در پایان تاکید کرد: با توجه به اینکه هیجانات مقطعی هستند، بعد از فروکش هیجانات التهابات قیمتی فروکش می‌کند و نرخ ارز و طلا به قیمت شاخص‌های واقعی اقتصادی باز می‌گردد.

دیگر خبرها

  • بازار سیاه تایر از بین می‌رود/ تقاضا برای خرید کاهشی شد
  • بازار سیاه تایر از بین می رود!
  • بازار سیاه تایر از بین می رود/ تقاضا برای خرید کاهشی شد
  • توجه به زیرساخت‌های حوزه امنیت غذایی یک ضرورت است
  • دستگاه بلوک زنی
  • فشار دلالان برای حفظ سود چند صد میلیونی از پارس/ چرا زیان خودروساز و سهامداران دیده نمی‌شود؟
  • رشد بورس با افزایش تولید خودرو و صادرات محصولات پتروشیمی
  • رشد ۶ درصدی مصرف برق در صورت افزایش قابل توجه دما
  • قیمت طلا و سکه کاهشی می‌شود
  • شناسه دار شدن محصولات شوینده