Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@12:30:51 GMT

جسد جوان غرق شده در رودخانه محلی زهک پیدا شد

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۷۶۶۰

جسد جوان غرق شده در رودخانه محلی زهک پیدا شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  حسن مصفا معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت:یک مورد حادثه غرق شدگی ساعت ۱۷ روز گذشته به نیرو‌های جمعیت هلال احمر منطقه اعلام شد.

وی افزود: بعد از اعلام غرق شدگی بلافاصله تیم‌های نجاتگر تخصصی سیلاب و غواص جمعیت هلال احمر زهک به منطقه اعزام شدند که در نهایت با همکاری تیم‌های هلال احمر شهرستان‌های هیرمند و زابل بعد از ۱۹ ساعت جسد این فرد پیدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان بیان کرد: با توجه به آشنا نبودن مردم از وضعیت رودخانه‌ها از خانواده‌ها تقاضا می‌شود از تردد در محدوده رودخانه‌های محلی پرهیز کنند.

هفت نفر از ابتدای امسال تاکنون در شهرستان‌های زابل، زهک و هیرمند واقع در شمال سیستان و بلوچستان در رودخانه‌های محلی غرق شدند.

با توجه به خشکسالی دو دهه گذشته در منطقه سیستان بسیاری از مردم برای تامین آب مورد نیاز خود در مصب رودخانه‌ها و انهار اقدام به حفر چاه یا چاهک کرده اند که اکنون با جاری شدن آب در این رودخانه‌ها محل و مکان چاه‌ها برای مردم ناآشناست و افرادی که برای شنا وارد این رودخانه‌ها و انهار می‌شوند احتمال غرق شدن آن‌ها در این چاه‌ها بسیار زیاد است.

انتهای پیام/ع

کشف جسد غرق شده در پشت سد سیستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۷۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم امدادرسانی متاثر از آبگرفتگی در خوزستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان از امدادرسانی نجاتگران این جمعیت به مردم متاثر از آبگرفتگی در این استان خبر داد گفت: به بیش از ۵۰۰ متاثر از آبگرفتگی خوزستان امدادرسانی شد. - اخبار استانها -

وحید شعبانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز، اظهار داشت: امدادگران جمعیت هلال‌احمر استان خوزستان در قالب بیش از 100 تیم عملیاتی، سیل و آبگرفتگی در شهرهای استان را امدادرسانی کردند.

وی افزود: از ساعت 48 ساعت گذشته که دستور آماده باش صادر شده، به بیش از  500 نفر خدمات امدادی ارائه شده است، همچنین تیم‌های تخصصی سیلاب با دستگاه‌هایی مانند پمپ و لجنکش، آماده هستند تا در صورت نیاز به مردم خدمات ارائه کنند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خوزستان با اشاره به اینکه عملیات امدادی تا ایجاد شرایط پایدار در منطقه، عنوان کرد: مردم نیز می‌توانند در صورت بروز مشکل با سامانه 112 این جمعیت تماس حاصل بگیرند‌. 

انتهای پیام/735/

دیگر خبرها

  • توزیع ۲۰۰پرس غذای گرم بین نیازمندان در پویش هلال رحمت زهک
  • توزیع ۷۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان در پویش هلال رحمت
  • گمشده ارتفاعات قیزقاپان پیرانشهر پیدا نشد/کولاک شدید، مانع ادامه جست‌وجو
  • سقوط جوان ۲۲ ساله از کوه در شهر خور
  • توزیع دو هزار و ۲۰۰پرس غذای گرم بین نیازمندان در پویش هلال رحمت
  • ۶هزار و ۲۲۰ مسافر سیستان و بلوچستان متعهد بهبود رفتار ترافیکی شدند
  • مفقودی‌ها سیل «گرمه» توسط امدادگران جمعیت هلال احمر پیدا شدند
  • ارسال کمک‌های هلال احمر کاشان به خوزستان
  • طبیعت‌گردهای مفقود شده جنگل‌های سوادکوه پیدا شدند
  • تداوم امدادرسانی متاثر از آبگرفتگی در خوزستان