Web Analytics Made Easy - Statcounter

قزوین_ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین با حضور جمعی از مسئولان استانی، معرفی شد.

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، جلسه شورای اداری استان روز پنج شنبه (امروز) با موضوع معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و همچنین تکریم و معارفه فرماندار قزوین در سالن استانداری با حضور جمعی از مسئولان استانی و نمایندگان مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم، منوچهر حبیبی به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین معرفی شد.

حبیبی متولد ۱۳۵۰ و کارمند رسمی وزارت کشور بوده و لیسانس راه و ساختمان،فوق لیسانس مدیریت و دکترای برنامه ریزی شهری را دارد.

از جمله سوابق حبیبی می توان به سرپرستی معاونت سیاسی و امنیتی استانداری قزوین، معاون امور عمرانی استانداری قزوین،معاون امور اقتصادی استانداری قزوین،معاون امور عمرانی استانداری کهکیلویه و بویر احمد،مدیر کل حراست استانداری کهکیلویه و بویراحمد،فرماندار گچساران،مدیرکل راه و ترابری استان کهکیلویه و بویراحمد،سرپرست فرمانداری قزوین و همچنین شهردار یاسوج اشاره کرد.

داود محمدی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در این جلسه اظهار داشت: افرادی که توانسته باشند در سمت خود کار ارزشمندی انجام دهند بعد از پایان فعالیت نیز مورد سپاس و احترام از طرف مردم قرار می گیرند.

وی ادامه داد: در موقعیتی که با تحریم‌های ظالمانه و سخت روبه رو هستیم ممکن است برخی موارد اقتصادی به مشکلات امنیتی و درگیری منجر شود، از این رو ضرورت دارد که این موضوع را مورد بررسی قرار داده و از آن پیشگیری کنیم. 

گفتنی است در این مراسم، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین،داود محمدی، سیده حمیده زرآبادی و بهمن طاهرخانی نمایندگان استان قزوین در مجلس شورای اسلامی،محمد قاسمی دادستان قزوین،فرماندهان نیروی انتظامی و نظامی و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی استان حضور داشتند.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: استاندار قزوین معاون سیاسی امنیتی قزوین معرفی منوچهر حبیبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۷۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی قزوین رونمایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ محمدرضا باقری، معاون ستاد فرهنگی اجتماعی دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور روز گذشته در نشست کمیته اقتصادی فرهنگی استان که در سالن جلسات سازمان برنامه و بودجه برگزار شد، اظهار کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۰ تمامی استان های کشور موظف به تهیه برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی شدند.

وی افزود: ۱۴ استان در عرض ۲ سال گذشته از این برش رونمایی کردند و انتظار داریم قزوین هم بتواند به عنوان استان پانزدهم در این ترکیب قرار بگیرد که در آینده نزدیک این اتفاق خواهد افتاد.

باقری در مورد این طرح، توضیح داد: چشم اندازهای فرهنگی، هنری و حتی اجتماعی قزوین در یک افق پنج ساله در برش استانی دیده می شود.

معاون ستاد فرهنگی اجتماعی دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور ادامه داد: در واقع برش استانی، برنامه و طرح دستگاه ها و بخش مردمی استان است که ذیل مسایل اولویت دار تصویب شده در هر استان طراحی می شود و با یک مدیریت پنج ساله، فارغ از آمد و رفت مدیران و دولت ها باید در ۲ شورای مهم فرهنگ عمومی و شورای برنامه ریزی استان پیگیری شود.

گفتنی است، طرح برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی از ابتدای سال ۱۴۰۰ در کشور آغاز و امسال شاهد سومین سال تدوین و اجرایی شدن آن در برخی استان ها هستیم و قزوین نیز در مرحله تدوین این برش قرار دارد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896250

دیگر خبرها

  • رزمایش، علت صدای ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب
  • تمرین پدافند در پادگان ابوذر سرپل ذهاب
  • اجرای طرح «کاسبان امین» و «ناظران افتخاری»برای کنترل قیمت‌ها درقم
  • برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی قزوین رونمایی می‌شود
  • آمادگی ایجاد کمپ بین‌المللی کاراته کشور در همدان را داریم
  • ارزش‌های انقلاب اسلامی به شیوه‌های هنری بیان شود
  • دیدار مسئول کنسولگری روسیه با معاون استاندار
  • نگاه به حوزه اتباع و مهاجرین نگاه فرصت و تهدید است
  • شهردار سی سخت معرفی شد
  • زمینه همکاری و توسعه روابط بین کرمان و روسیه وجود دارد