Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@05:39:11 GMT

عملکرد دستگاههای اجرایی باید بدرستی به اطلاع مردم برسد

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۷۷۰۴

عملکرد دستگاههای اجرایی باید بدرستی به اطلاع مردم برسد

زاهدان- ایرنا- رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان گفت: تبیین عملکرد هر دستگاه با توجه به آمار صحیح و کارهای مهم صورت گرفته در هر حوزه از جمله عوامل مهم در شفافیت و اعتماد مردم به دستگاههاست.

به گزارش ایرنا غلامرضا مالکی روز پنجشنبه در نشست ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: تبلیغات عامل مهم در شناسایی و تبیین عملکرد هر دستگاه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی صنایع تبدیلی و بازاریابی را از عوامل مهم در توسعه رونق تولید و اقتصاد عنوان کرد و ادامه داد: باتوجه به اهمیت این دو موضوع یک نشست ویژه در این موارد در نظر گرفته شده است.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان امنیت غذایی را مهم دانست و بیان کرد: باید آنچه تولید می کنیم با توجه به نیاز و اولویت برنامه ریزی و ارائه شود.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان نیز در این نشست اظهار داشت: کشاورزی بر پایه دانش نوین و استفاده از تجارب کارشناسی بسیار حائز اهمیت است.
غلام حیدر زورقی بهره برداری صحیح از محصولات کشاورزی را مهم دانست و افزود: در سازمان جهاد کشاورزی در این زمینه برنامه های بلند مدت وجود دارد که انجام خواهد شد.
وی اظهار داشت: 23 سند توسعه محصولات کشاورزی و زیر بنایی در سیستان و بلوچستان تهیه شده است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان نخیلات، پسته، میوه های گرمسیری، گیاهان دارویی، پرورش شتر را از جمله موارد این سند عنوان کرد و به تشریح برنامه های این نهاد در این حوزه ها پرداخت.
وی با اشاره به میزان تولید پسته در سیستان و بلوچستان گفت: تولید پسته در این استان از هفت هزار و 456 تن سال 95 هم اینک به هشت هزار و 800 تن رسیده است.
زورقی اظهار داشت:2 هزار و 142نفر به طور مستقیم و چهار هزار و 284 نفر به طور غیر مستقیم در بخش پسته مشغول به فعالیت هستند.
وی بیان کرد: 148هزار و 460 تن میوه گرمسیری پارسال در سیستان و بلوچستان تولید شده که این امر اشتغالزایی هزار و 520 نفر به طور مستقیم و سه هزار و 40 نفر به طور غیر مستقیم را فراهم کرده است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت:750 هزار نفر شتر در این استان وجود دارد که با توجه به ظرفیت های خوب منطقه می توان صادرات نیز داشته باشیم.
وی افزود: 50 درصد شترهای سیستان و بلوچستان پلاک گذاری شده و بقیه نیز در حال انجام است.
زورقی به ظرفیت های سیستان و بلوچستان در بخش گیاهان دارویی اشاره کرد و گفت: از تولید هزار و 12 تن گیاه دارویی سال 95 به 15 هزار و 179 تن در سال 97 رسیده ایم که این امر موجب اشتغال هزار و 376 نفر به طور مستقیم و پنج هزار و 504 نفر به طور غیر مستقیم شده است.
9914**3213

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد ستاد راهبردي اقتصاد مقاومتي سيستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۷۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیستان و بلوچستان ظرفیت خوبی در حوزه مشارکت مردمی دارد

 به گزارش روابط عمومی استانداری، رضا شریفی معاون سیاسی و اجتماعی استاندار در حاشیه نشست شورای اداری استان که به صورت ویدیو کنفرانس به ریاست رئیس جمهور و معاونین وی و با حضور معاونین استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد، بر تقویت اعتماد و امید در بین مردم تاکید کرد و افزود: عملکرد مدیران و مسئولان استان باید به گونه‌ای باشد که اعتماد و امید را در بین مردم تقویت کند.

 وی افزود: تلاش‌های مسئولان و مدیران استانی در موضوعات مهم اخیر؛ انتخابات و مدیریت سیل جای قدردانی دارد.

وی ادامه داد: شعار جهش تولید با مشارکت مردم تکلیف هر یک از دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌ها و سازمان‌ها را مشخص می‌کند که به چه شکل باید هم در بحث جهش تولید و هم در راستای افزایش مشارکت عمل کنند.

معاون استاندار افزود: استان سیستان و بلوچستان ظرفیت خوبی در حوزه مشارکت دارد و این مهم را به صورت عینی در انتخابات و همچنین در موضوع سیل اخیر مشاهده کردیم.

وی تصریح کرد: اعتماد و رضایت عمومی در استان سیستان و بلوچستان بالاست، انشالله در سال جدید بتوانیم آنطور که شایسته مردم است خدمتگزار آنها باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • همکاری پلیس راهور تهران و دستگاههای اجرایی برای برگزاری روز جهانی قدس
  • پیشین پرچمدار برداشت اولین خوشه‌های طلایی گندم
  • برداشت اولین خوشه های طلایی گندم در سیستان و بلوچستان
  • برداشت اولین خوشه‌های طلایی گندم در پیشین سیستان و بلوچستان
  • تلاش برای دستیابی به خودکفایی در زمینه تولید مرغ و تخم‌مرغ در سیستان و بلوچستان
  • تشریح برنامه‌های سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان برای تحقق شعار سال
  • برنامه‌های جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان برای تحقق شعار سال
  • تصمیمات نهادهای حاکمیتی به اطلاع مردم برسد
  • معاون استاندار: سیستان و بلوچستان ظرفیت خوبی در حوزه مشارکت مردمی دارد
  • سیستان و بلوچستان ظرفیت خوبی در حوزه مشارکت مردمی دارد