Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@00:30:57 GMT

تشنج در نساجی 7 ساعت قبل از بازی

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۷۷۲۷

تشنج در نساجی 7 ساعت قبل از بازی

در فاصله چند ساعت مانده به آغاز رقابت های هفته سی ام هنوز مشخص نیست چه کسی روی نیمکت تیم نساجی می نشیند.

به گزارش"ورزش سه" روزهای متشنج و ملتهبی که نساجی داشت در آخرین مراحل به استعفای مدیراجرایی و سپس ممانعت از ورود حمید مطهری انجامید اما امروز خبرهای تازه تری از این باشگاه قدیمی می رسد. در حالی که در نامه مدیراجرایی مستعفی از همه اعضای تیم و با تاکید حمید مطهری حلالیت طلبیده شده بود نامی از فرهاد صنیعی فر مالک باشگاه نساجی دراین نامه دیده نمی شد و این شاید داستان اتفاقات را تغییر بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بعد از آنکه خبر رسید که رضا حدادیان با ماجرای اخراج مربی و سرپرست موافقت نکرده حالا خبر جدید این است که نامه ای که درباره اخراج حمید مطهری و فرهاد کوچک زاده به سازمان لیگ زده اند را پس گرفته اند و این یک دلیل مهم دارد؛ مجید جلالی اعلام کرده بدون مطهری روی نیمکت نمی نشیند و هدایت تیم را محمد عباس زاده و حامد شیری به عهده خواهند داشت.


اتفاقی که می تواند بازی نساجی برابر پیکان را در صورت بروز آن تبدیل به یکی از بازی های تاریخی فوتبال ایران بکند. اما از لابه لای این اخبار، خبرهای مثبتی هم بیرون می آید و آن اینکه با توجه به نامه نگاری هایی که با سازمان لیگ انجام شده این احتمال هست که نساجی آخرین بازی اش را هم با کادرفنی کامل انجام بدهد. مسابقه ای که به معنای خداحافظی جلالی و کادرفنی اش با نساجی هم به حساب می آید.


اما نکته ای که درباره استعفای مدیراجرایی تیم نساجی جالب است شایعات یا اخباری است که پیرامون آن وجود دارد. اینکه او در نامه اش از صنیعی فر حلالیت طلبیده می تواند موید این خبر باشد که مالک باشگاه، مدیراجرایی را در پیدایش امور مقصر دانسته است.

نساجی مازندران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نساجی مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۷۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت مهاجم آشنا مقابل تراکتور

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران در حالی روز جمعه رقابت حساسی را در هفته بیست و چهارم لیگ برتر مقابل تراکتور برگزار می‌کند و در ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر امیدوار به کسب پیروزی و فرار از پایین جدول است که مهاجم گلزن خود را در اختیار ندارد.

محمدرضا آزادی که در دیدار هفته گذشته مقابل سپاهان حضور ثابت در ترکیب نساجی داشت و یک اخطار دریافت کرد، به دلیل چهار کارته شدن دیدار حساس برابر تراکتور و تیم سابقش را از دست داد.

مهاجم بلند قامت نساجی مازندران که در فصل جاری لیگ برتر 21 بازی انجام داده و 4 گل به ثمر رسانده، می‌توانست با حضور مقابل تراکتور و تیمی که بحث بازگشتش به آن مطرح بود، انگیزه زیادی داشته باشد که چهار کارته شدن و محرومیت نگذاشت این اتفاق بیفتد.

آزادی در لیگ‌های هفدهم تا نوزدهم تجربه بازی در تراکتور را داشته که اکنون به دلیل محرومیت نمی تواند برابر تیم سابق خود قرار بگیرد.

علاوه بر محمدرضا آزادی که به‌خاطر محرومیت مقابل تراکتور حضور ندارد، وضعیت محمود قائدرحمتی دیگر ستاره نساجی مازندران برای انجام بازی در روز جمعه نامشخص است.

دیگر خبرها

  • نساجی به لطف پرسپولیس قعرنشین نیست!
  • امیدواریم بدشانسی های تیم نساجی پایان یابد
  • صداقت: بدشانسی‌های نساجی بالاخره تمام می‌شود
  • حمید مطهری، تماشاگر ویژه بازی هوادار و پیکان
  • نساجی چشم انتظار پیروزی پرسپولیس
  • محرومیت مهاجم آشنا مقابل تراکتور
  • غیبت ۵ بازیکن نساجی برابر تراکتور
  • اعلام داور بازی نساجی با تراکتور
  • تاریخ و ساعت دقیق پخش بازی تراکتور و نساجی مازندران
  • غیبت بهترین گلزن و مدافع راست نساجی در بازی با تراکتور