Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-18@07:00:35 GMT

ویلموتس، انتخابی خلاف وعده‌های فدراسیون و مطالبه عمومی

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۷۹۱۴

به گزارش ایلنا، با توجه به هشتگ دوباره طلوع می‌کنیم که مازیار ناظمی مدیر روابط عمومی وزارت ورزش در ماه‌های اخیر درباره مذاکره با مربیان بزرگ خارجی در توییتر خود به راه انداخت و سروصدای زیادی ایجاد کرد، حالا اهالی فوتبال و حتی رسانه‌ها با توجه به توافق فدراسیون با این مربی بلژیکی و اشاره به کارنامه این مربی یک سوال بسیار مهم را مطرح کرده‌اند؟ آیا با ویلموتس طلوع می‌کنیم؟

برای رسیدن به پاسخ این سوال باید کارنامه این مربی را بررسی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در دوران بازیگری سابقه بازی‌کردن با پیراهن تیم‌های باشگاهی استاندارد لیژ بلژیک، شالکه ۰۴ آلمان و بوردوی فرانسه را در کارنامه دارد و عناوین زیادی در بلژیک و فرانسه و اروپا کسب کرده است. برای تیم‌ملی بلژیک هم ٧٠بار به میدان رفته و ٢٨ گل هم به ثمر رسانده است. در دوران مربیگری اما یک دوره موقتی و کوتاه هدایت شالکه را برعهده داشت و سپس سرمربی تیم‌ملی بلژیک و ساحل عاج بوده است. ویلموتس با یکی از بهترین و آماده‌ترین نسل‌های تاریخ فوتبال بلژیک نتوانست افتخاری به دست بیاورد و با شکست مقابل ولز از یورو حذف شد و در جام‌جهانی ٢٠١٤ هم کار بزرگی با این تیم انجام نداد. او سپس هدایت ساحل عاج را برعهده گرفت و در این تیم هم موفقیت خاصی به دست نیاورد و حتی نتوانست با این تیم به جام‌جهانی صعود کند.

ویلموتس بعد از کناررفتن از ساحل عاج هم مربیگری نکرد تا این‌که مدیران فدراسیون فوتبال به سراغ او رفتند. درباره سیاست مربیگری ویلموتس از لحاظ فردی می‌شود یک مثال ساده زد که نشان می‌دهد در زمینه مبارزه با بازیکن سالاری دقیقا آن روی کارلوس کی‌روش است. مثلا گفته می‌شود در اردوها برای ناینگولان، ستاره تیمش اتاق بالکن‌دار می‌گرفت که بتواند به راحتی سیگار بکشد. سه‌سال پیش درهمین رابطه گفت:   «احساس می‌کنم که اگر ناینگولان را محدود کنیم و اجازه ندهیم ۵ یا ۶ سیگارش را در روز بکشد، او از عصبانیت اتاقش را به هم خواهد ریخت».

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تیم ملی ایران مارک ویلموتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۷۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل زنجیره انسانی حمایت از عملیات وعده صادق امروز در سواحل مازندران 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، زنجیره مردمی دیار علویان ساعت ۱۰ صبح امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین به صورت همزمان در سراسر نوار ساحلی استان مازندران در حمایت از عملیات تاریخی وغرور آفرین وعده صادق و طرح نور برگزار خواهد شد   محل‌های تشکیل زنجیره انسانی مردم مازندران در حمایت از عملیات وعده صادق بدین شرح است بهشهر: شبه جزیره میانکاله نکا: ساحل آزاد نکا ساری: ساحل فرح آباد میاندورود: ساحل آزاد میاندرود  بابلسر: سراسر سواحل بهنمیر و بابلسر جویبار: ساحل آزاد جویبار فریدونکنار: ساحل شهرستان (ورودی‌ها پارک لاله، پلاژ شهرداری و پل میلاد) نوشهر: نوار ساحلی سیاهرود تا صلاح الدین کلا، نوار ساحلی مزگاه تا بندر نوشهر و نوار ساحلی سیسنگان تا انارور  محمودآباد:از ساحل روستای دریاسر تا ساحل روستای خشت سر نور: سواحل شهر‌های نور (ورودی خیابان پلاژ شهرداری) رویان (ورودی خیابان پلاژ شهرداری) ایزد شهر (ورودی از گلسار ۶۵) چالوس: ساحل رادیو دریا عباس آباد: پلاژ سلمان شهر و ساحل امرج کلا عباس آباد تنکابن: ساحل دریا رامسر: سواحل بخش مرکزی و دالخانی
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تشکیل زنجیره انسانی حمایت از عملیات وعده صادق امروز در سواحل مازندران
  • تشکیل زنجیره انسانی حمایت از عملیات وعده صادق امروز در سواحل مازندران 
  • دادستان اردبیل: پوشیدن لباس‌های خلاف شرع، جرم است
  • تیراندازی انتخابی المپیک؛ نوروزیان ششم شد
  • اعزام تیم تیراندازی اهداف پروازی به مسابقات انتخابی المپیک
  • تیراندازی انتخابی المپیک، نوروزیان فینالیست شد
  • تیراندازی انتخابی المپیک| نوروزیان فینالیست شد
  • تشکیل زنجیره انسانی در ساحل خزر برای مقابله با بدحجابی
  • درخشش کاراته کا‌های کرمانشاهی در مسابقات انتخابی تیم ملی
  • انتخاب لشگری به عنوان ناظر پزشکی مسابقات انتخابی جام جهانی ووشو‌